Τοιχογραφίες
Η Ανιές Βαρντά διασχίζει το Λος Άντζελες, από τη Venice Beach στο Watts, και παρατηρεί τις τοιχογραφίες που γίνονται το «φόντο» της μεγαλούπολης, καθρεφτίζοντας τις τόσες κουλτούρες της.
Η Ανιές Βαρντά διασχίζει το Λος Άντζελες, από τη Venice Beach στο Watts, και παρατηρεί τις τοιχογραφίες που γίνονται το «φόντο» της μεγαλούπολης, καθρεφτίζοντας τις τόσες κουλτούρες της.
Η συντριπτική πλειοψηφία των σκηνών της ταινίας είναι πλάνα τοιχογραφιών του Λος Άντζελες, συχνά με τον ζωγράφο ή το μοντέλο της τοιχογραφίας να προβάλλεται μπροστά από την τοιχογραφία για δραματικό αποτέλεσμα. Η ταινία εναλλάσσεται μεταξύ της αφήγησης φωνής από την Βαρντά και του σχολιασμού για τις τοιχογραφίες που παρείχαν οι δημιουργοί των τοιχογραφιών, καθώς και σχόλια από ντόπιους που ζουν στην περιοχή. Η ταινία περιλαμβάνει επίσης αρκετές μουσικές παραστάσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας πανκ μπάντας.
Ένα σημαντικό μέρος της προσοχής της ταινίας εστιάζεται στη δουλειά των καλλιτεχνών από το Μεξικό, αν και καλλιτέχνες από άλλα υπόβαθρα καλύπτονται επίσης εκτενώς. Η ταινία ασχολείται επίσης με το ρόλο της κρατικής βίας, καθώς επηρεάζει τις κοινότητες στις οποίες βρίσκονται οι τοιχογραφίες και τις ίδιες τις τοιχογραφίες.
Ο τίτλος της ταινίας είναι ένα λογοπαίγνιο: Σημαίνει κυριολεκτικά «Τοίχοι, τοίχοι» στα γαλλικά, ενώ η Βαρντά επισημαίνει ότι οι τοιχογραφίες στους τοίχους στην πραγματικότητα μιλούν μεταξύ τους.