MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
14
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
28 χρόνια μετά
Anora
Ballerina
Chungking Express
Cure
Dark City
Destination: Albania
Dirty Dancing
F1: Η ταινία
Jurassic World: Αναγέννηση
Karate Kid: Θρύλοι
La La Land
M3GAN 2.0
Peramo
Take a Trip
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Ασπρο πάτο
Αυτό που ζητάμε από ένα αγαλμα είναι να μην κινείται
Βασιλιάς για μια νύχτα
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Βλέπω τον θάνατο σου 6: Δεσμοί αίματος
Δεν είμαι εγώ
Διπλή ταυτότητα
Είναι ένας τρελλός… τρελλός… τρελλός κόσμος
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Εξωδιαστημικά παιδιά
Επικίνδυνη Αποστολή: Η έσχατη τιμωρία
Εφιάλτης
Ζωντανή μετάδοση
Ζωντανες αναμνήσεις
Η Αιώνια Λιακάδα ενός Καθαρού Μυαλού
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η άγνωστος
Η δίκη ενός σκύλου
Η ιεροτελεστία
Η νύχτα των Σαλτιμπάγκων
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πισίνα
Θεώρημα
Καζαμπλάνκα
Και ο Θεός έπλασε τη μητέρα
Καμία άλλη γη
Καμία συμπάθεια για τον διάβολο
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κονκλάβιο
Κορίτσια στον ήλιο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Μάτια ερμητικά κλειστά
Μίστερ Κλάιν
Μαθήματα Αμερικανικής ιστορίας
Ματαντόρ
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μιράι, η μικρή μου αδελφή (μεταγλωττισμένη)
Νέα Υόρκη, έτος 2022 μ.Χ.
Νοσφεράτου
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Ο Μοϊκανός
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο δολοφόνος έρχεται κάθε βράδυ
Οδός Μαλχόλαντ
Ο θάνατος της Μπελ
Οι άγριες μέρες μας
Ο μεγάλος δραπέτης
Ο μύθος του Μαρακούντα (μεταγλωττισμένη)
Ο ταχυδρόμος χτυπάει πάντα δυο φορές
Ο φόβος τρώει τα σωθικά
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πάρτι χωρισμού
Παράσιτα
Πειθαρχική μεραρχία “999”
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (με υπότιτλους)
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σεάνς σ’ένα βροχερό απόγευμα
Σε αργή κίνηση
Σημείο βρασμού
Σκιές στο σκοτάδι
Σκοτώνουν τ’άλογα όταν γεράσουν
Σμιλεμένες ψυχές
Στην παγίδα του νόμου
Σχεδόν διάσημοι
Το 47
Το Πάρτι
Το Φοινικικό σχέδιο
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μυστικό των Ινκας
Το παιδί και το δελφίνι
Τρεις ακλόνητοι κανόνες
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Κινούμενα σχέδια

Μετα – Μορφωμένοι πράκτορες (μεταγλωττισμένη)

Υπερ-κατάσκοποι και υπερ-επιστήμονες στον ίδιο παιδικό διάκοσμο από την ομάδα που μας έδωσε τον «Φερδινάνδο».

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 101'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο υπερκατάσκοπος Λανς Στέρλινγκ (Γουίλ Σμιθ) και ο επιστήμονας Γουόλτερ Μπέκετ (Τομ Χόλλαντ) είναι σχεδόν αντίθετοι χαρακτήρες. Ο Λανς είναι χαρακτήρας ήπιων τόνων, γλυκός και ευγενής. Ο Γουόλτερ… δεν είναι. Αλλά αυτό που λείπει από τον Γουόλτερ στις κοινωνικές δεξιότητες το κερδίζει χάρη στην ευφυία και την εφευρετικότητά του, κατασκευάζοντας μοναδικά gadgets τα οποία χρησιμοποιεί ο Λανς στις επικές του αποστολές

Ένα παράξενο ζευγάρι

Οι σκηνοθέτες Τρόι Κουέιν και Νικ Μπρούνο υπήρξαν ενθουσιασμένοι με το σκεπτικό ότι θα φτιάξουν την πρώτη ταινία που θα εισάγει τα παιδιά στον κόσμο των κατασκοπευτικών ταινιών. Ως εκ τούτου, θεώρησαν σημαντικό οι «Μετα-μορφωμένοι Πράκτορες» να διαθέτουν όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του είδους αυτού: εξωτικές και διεθνείς τοποθεσίες, εκθαμβωτική διεύθυνση φωτογραφίας, μοναδικής έντασης σκηνές δράσης, μελλοντικά gadgets και ένα δυναμικό soundtrack. Έτσι, πήραν τα καλύτερα παραδείγματα του είδους και στη συνέχεια τα προσάρμοσαν στην ταινία τους. Στη συνέχεια, υπέθεσαν τι θα γινόταν άμα βάζανε στη θέση των κλασικών ηρώων ένα περιστέρι. Αυτό που σύντομα συνειδητοποίησαν είναι πως είχε περισσότερη πλάκα και ενδιαφέρον να είναι ένα περιστέρι, κάτι που έχει γίνει ξανά. «Εγώ και ο Νικ αγκαλιάσαμε από την αρχή αυτή τη θεότρελη ιδέα – ένας άνθρωπος να μεταμορφώνεται σε ένα περιστέρι, είναι κάτι εξωπραγματικό», λέει ο Κουέιν.  Αυτό που είναι ιδιοφυές στο σενάριο – και στη συνέχεια έκανε την ιδέα του Γουόλτερ τόσο ξεχωριστή – είναι πως στην πραγματικότητα τα περιστέρια είναι απίστευτα πλάσματα και αποτελούν την τέλεια μεταμφίεση. Ο Μπρούνο εξηγεί: «Βρίσκονται σε κάθε πόλη στον κόσμο. Κανείς μας δεν τους δίνει προσοχή και δεν ξέρει πως βρίσκονται εκεί δίπλα μας. Κρύβονται σε κοινή θέα. Επειδή ακριβώς έχουν τα μάτια τους στην άκρη του κεφαλιού τους, μπορούν να έχουν πανοραμική όραση. Έτσι, οποιαδήποτε στιγμή, μπορούν να σε παρακολουθούν και δύσκολα θα μπορέσεις να τα ξεγελάσεις». Ο Κουέιν λέει: «Είναι από τα ταχύτερα πτηνά στον κόσμο. Μπορεί αρχικά να μοιάζει αστείο, αλλά είναι μία από τις καλύτερες μεταμφιέσεις για κατάσκοπο διότι κανείς δεν ξέρει πως βρίσκεσαι εκεί».

 

Οι «Μετα-Μορφωμένοι Πράκτορες» είναι μια ταινία με ξεχωριστό στιλ, σχεδιασμό και χρωματικές παλέτες ενώ ταυτόχρονα αποτελεί ένα φόρο τιμής στις κλασικές κατασκοπευτικές ταινίες. Υπεύθυνος του σχεδιασμού είναι ο Μάικλ Ναπ, ο οποίος έφτιαξε όλες τις εξωτικές τοποθεσίες της ταινίας. Στόχος του ήταν να φτιάξει έναν σύγχρονο κόσμο που θα είχε ανταπόκριση στο κοινό. Επίσης, αρκετή σκέψη δόθηκε στα χρώματα και τους φωτισμούς της ταινίας. Ο Ναπ ανέπτυξε μια γλώσσα χρωμάτων, στην οποία το πορτοκαλί και το κίτρινο συμβολίζουν τη συνεργασία, το τιρκουάζ υποδηλώνει το πρακτορείο, το γαλάζιο δείχνει την απομόνωση – ο Λανς φοράει τέτοιου χρώματος ενδυμασίες – ενώ το κόκκινο υποδεικνύει τον κίνδυνο.  Αυτή η γλώσσα επεκτάθηκε και στον τρόπο κινηματογράφησης της ταινίας. Ο Λανς, που προτιμάει να δουλεύει μόνος του, υπάρχει βασικά σε μονά πλάνα με όλο το φόντο και εστίαση στον ίδιο. Με αυτό τον τρόπο, το κοινό μπορεί να κατανοήσει την απομόνωση και αυτή του την επιλογή. Από την άλλη πλευρά, ο Γουόλτερ συνοδεύεται με πιο ζεστά χρώματα στην οθόνη. Ο τρόπος κινηματογράφησης σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε η ταινία να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα αλλά και να στέκεται επάξια δίπλα στις σύγχρονες κατασκοπευτικές ταινίες δράσης.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Spies in Disguise
Σκηνοθεσία: Νικ Μπρούνο, Τρόι Κουέιν

Παίζουν: Με τις φωνές των: Γουίλ Σμιθ, Τομ Χόλαντ, Ρέιτσελ Μπροσνάχαν, Μπεν Μέντελσον

Διάρκεια: 101'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2019

Διανομή: Odeon
Περισσότερα από CINEMA