MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
23
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    Αθήνα ΜΑΓΙΑ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    ‘Εμα
    After 2 – Μετά τη σύγκρουση
    Antebellum-Η εκλεκτή
    Cosmic Candy
    Entwined (Άλυτη)
    Greenland: Το τελευταίο καταφύγιο
    Honeyland: Στη γη του άγριου μελιού
    Inception
    Joker
    Ouija: Η πηγή του κακού
    Ouija: Πίνακας πνευμάτων
    Pari
    Saturday Fiction
    Scoody Doo! (μεταγλωττισμένη)
    Tenet
    Vivarium
    Winona
    Έκρηξη θυμού
    Αλίτα: Ο άγγελος της μάχης
    Αναμνήσεις
    Αντρέι Ταρκόφσκι: Σινεμά σαν προσευχή
    Βερολίνο, η συμφωνία μιας μεγαλούπολης
    Γάτα στον τοίχο
    Γιάκαρι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Γιοσέπ
    Εμείς οι δυο
    Ενα ντιβάνι στην Τυνησία
    Ενα ψηλό κορίτσι
    Εξαφανισμένος
    Η Κάθαρση
    Η Φωλιά
    Η έβδομη σφραγίδα
    Η βασίλισσα της καρδιάς
    Η δίκη των 7 του Σικάγου
    Η εποχή των βροχών
    Η μουσική της ζούγκλας (μεταγλωττισμένη)
    Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς
    Ηρωικά χαμένοι
    Θα’ρθει η φωτιά
    Ιμέλντα Μάρκος: Βασίλισσα χωρίς θρόνο
    Κάθαρση: Αναρχία
    Κάνε παιδιά να δεις καλό
    Και μετά χορέψαμε
    Κλέφτης αλόγων
    Μεταφορά
    Μια λευκή, λευκή μέρα
    Μια νύχτα μαγική
    Μουλάν (μεταγλωττισμένη)
    Μουλάν (με υπότιτλους)
    Να ζει κανείς ή να μη ζει;
    Ντιέγκο Μαραντόνα
    Ο Δράκος του κακού ενάντια στον Άγιο πολεμιστή
    Ο Θεός και ο Διάβολος στη χώρα του ήλιου
    Ο Κόσμος του Απού
    Ο Παράδεισος έπεσε στη Γη
    Ο ανίκητος
    Ο αόρατος άνθρωπος
    Ο βασιλιάς Γάιδαρος (μεταγλωττισμένη)
    Οι Άθλιοι
    Οι άγνωστοι Αθηναίοι
    Οι ευχούληδες: Παγκόσμια περιοδεία (μεταγλωττισμένη)
    Οι μεταφραστές
    Ο μεγάλος Δικτάτωρ
    Ο μυστικός κήπος (μεταγλωττισμένη)
    Ο μυστικός κήπος (με υπότιτλους)
    Ο πλανήτης του Γουίλι (μεταγλωττισμένη)
    Ο φάρος
    Παράσιτα
    Πόλεμος στο σπίτι
    Ραντεβού στο Belle Epoque
    Συνώνυμα
    Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
    Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν
    Τα σκυλιά δεν φοράνε παντελόνια
    Τα χελιδόνια της Καμπούλ
    Το βαμμένο πουλί
    Το γεράκι του φυστικοβούτυρου
    Το εγχειρίδιο του κακού
    Το κόλπο του αιώνα
    Το μάτι της Κωνσταντινουπόλης
    Το μυστικό μας
    Το τελευταίο μάθημα
    Το τραγούδι του δρόμου
    Τρομακτικές ιστορίες στο σκοτάδι
    Φάννυ και Αλέξανδρος
    Φεστιβάλ Ταινιών
    Φύγαμε (μεταγλωττισμένη)
    ΔΡΑΜΑ

    Μετά το γάμο

    Ριμέικ της ομώνυμης δανέζικης ταινίας («After the Wedding» / Efter Brylluppet) της Σούζαν Μπίερ, με πρωταγωνίστριες τις Τζούλιαν Μουρ και Μισέλ Oυίλιαμς.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Στα περίχωρα της ερειπωμένης, αρχαίας πόλης της Καλκούτα βρίσκεται ένα ορφανοτροφείο. Η Ίζαμπελ έχει δουλέψει σκληρά για να φροντίζει τα παιδιά που ζουν εκεί. Όντας σε απελπιστική οικονομική ανάγκη για να κρατήσει το ορφανοτροφείο σε λειτουργία, έχει φαινομενικά βρει τον τέλειο ευεργέτη και πρέπει να ταξιδέψει στην Νέα Υόρκη για να συναντήσει την γυναίκα που προθυμοποιήθηκε να την βοηθήσει.

    Κάθε οικογένεια έχει ένα μυστικό

    Όταν ο παραγωγός Τζόελ Μπ. Μάικλς (‘’Απόλυτος Τρόμος’’, ‘’Λολίτα’’) είδε την ταινία της Σούζαν Μπίερ «After the Wedding» έμεινε έκπληκτος από το δυνατό και ανθρώπινο δραματικό στοιχείο της ταινίας. «Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την ταινία θυμάμαι πως ήταν ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις γκρίζες πτυχές της ζωής και την ιδέα του ότι κάτι που μοιάζει ηθικά σωστό ή λάθος μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος συμπέρασμα. Οι άνθρωποι είναι όλοι ανεξαιρέτως ένοχοι για μικρής ή μεγάλης σημασίας εκμεταλλεύσεις, αλλά ακόμα και με τις καλύτερες προθέσεις το να προσαρμόζεις την αλήθεια σε αυτό που θες να πεις μπορεί να επιφέρει λάθη και ζημιωθείς στο τέλος».

    Ο Μάικλς για πολύ καιρό μάχονταν να αποκτήσει τα δικαιώματα από την δανέζικη εταιρεία παραγωγής της και ύστερα από διαμάχη με μεγαλύτερες εταιρείες, τα κατάφερε να τα αποκτήσει στα μέσα του 2007. Είχε γράψει και ένα προσχέδιο του σεναρίου. Το σημαντικό ζήτημα, όμως, παρέμενε για το ποιος θα αναλάβει να το σκηνοθετήσει. Το 2016, μετά από διάφορες επιλογές, έγινε αναφορά στον σκηνοθέτη Μπαρτ Φρέντλιχ (‘’The Rebound’’), τον οποίο γνώριζε ο παραγωγός για τις συναισθηματικές δημιουργίες του και για το ότι πρόκειται για έναν σκηνοθέτη ηθοποιών. «Ο Μπαρτ αμέσως κατάλαβε τις προθέσεις του έργου και μου μίλησε γι’ αυτό με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το οραματιζόμουν εγώ», λέει ο Μάικλς.

    «Στη συνέχεια κάναμε διάφορε συζητήσεις και συνειδητοποίησα πως είχε κατανοήσει πλήρως την ψυχολογία όλων των χαρακτήρων». Ο Φρέντλιχ δηλώνει φαν των ταινιών της Μπίερ αλλά ομολογεί πως δεν είχε δει το δικό της «After the Wedding». Όταν το είδε, τον ενθουσίασε η εντατική ανάπτυξη των χαρακτήρων και ο μοντέρνος τρόπος αφήγησης του δράματος. «Είναι μια ιστορία που συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο», λέει ο Φρέντλιχ. «Με ενθουσίασε και ήθελα να εξερευνήσω περισσότερο την ανθρώπινη ευσπλαχνία και τις χαρές που παίρνουμε από τους ανθρώπους που συναντούμε στην πορεία της ζωής μας. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι σε αυτό το ταξίδι αλλά δεν γνωρίζουμε πού ακριβώς θα μας πάει».

    Πρωταγωνιστές της ιστορίας

    Ένα κρίσιμο σημείο υπήρξε η επιλογή των προσώπων. Ενώ στην ταινία της Μπιέρ οι δύο πρωταγωνιστές είναι άντρες, ο Μάικλς και ο Φρέντλιχ αποφάσισαν πως η ταινία θα λειτουργήσει καλύτερα με δύο γυναίκες. Η ηθοποιός Τζούλιαν Μουρ (‘’Το Τέλος μιας Σχέσης’’, ‘’Οι Ώρες’’) – με την οποία είναι παντρεμένος ο Φρέντλιχ – θεώρησε πως ο ρόλος της Τερέσα αποτελεί μια πρόκληση για εκείνη. Ενώ εκείνος έγραφε το σενάριο, η Μουρ έδωσε συμβουλές για τους χαρακτήρες και το πώς σχετίζονται μεταξύ τους. «Μου αρέσουν πολύ οι οικογενειακές ιστορίες και οι ταινίες που μιλούν για τις ανθρώπινες σχέσεις διότι είναι βασικά πράγματα στις ζωές μας», λέει η Μουρ. «Αυτές οι προσωπικές αφηγήσεις μου τραβούν πολύ το ενδιαφέρον». Όταν η συγγραφή του σεναρίου τελείωσε, η Τζούλιαν συμφώνησε για να συμμετέχει στην ταινία. «Η διαδικασία του κάστινγκ δεν είναι ποτέ εύκολη αλλά με τη Τζούλιαν στο έργο, τα πράγματα γίνονται ευκολότερα για τη συνέχεια. Για την ακρίβεια εκείνη και ο Μπαρτ είναι υπεύθυνοι για τη συμμετοχή της Μισέλ Ουίλιαμς και του Μπίλι Κράνταπ στην ταινία», λέει ο Μάικλς.

    Ο Φρέντλιχ υποστηρίζει πως σε αυτή την ταινία είχε συγκεκριμένα πρόσωπα στο νου του όταν έγραφε ακόμα το σενάριο. Η Μισέλ Ουίλιαμς (‘’Το Μυστικό του Brokeback Mountain’’, ‘’Blue Valentine’’) αισθάνθηκε πολύ κοντά στο ρόλο λόγω του συναισθηματικού χαρακτήρα του. «Με ενδιαφέρει να υποδύομαι ρόλους που δεν έχω επιλέξει στο παρελθόν. Η Ίζαμπελ είναι ένας χαρακτήρας τόσο αληθινός που συμπάσχω απόλυτα μαζί της», λέει η Ουίλιαμς. Η ίδια μάλιστα ξεχώρισε στον χαρακτήρα της το πόσο αφοσιωμένη είναι η Ίζαμπελ στα παιδιά του ορφανοτροφείου, κάτι που ομολόγησε στον συμπαραγωγό Χάρι Φίνκελ (‘’Finding Steve McQueen’’).

    Το ζήτημα της σημασίας του πατέρα έκρινε σημαντικό ο ηθοποιός Μπίλι Κράνταπ (‘’Σχεδόν Διάσημοι’’, ‘’Ο Καθοδηγητής’’), με τον οποίο ο σκηνοθέτης έκανε εκτενείς συζητήσεις ώστε να βρουν κάποιο μήνυμα στο έργο. «Οι συνεργασίες μου με τον Μπαρτ πάντα είναι εκπληκτικές. Είναι σε θέση να κατανοήσει πως ορισμένα μεγάλης σημασίας πράγματα μπορούν να συμβούν σε μικρή κλίμακα», δηλώνει ο Κράνταπ.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: After the Wedding
    Σκηνοθεσία: Μπαρτ Φρόιντλιχ
    Σενάριο: Μπαρτ Φρόιντλιχ

    Παίζουν: Τζούλιαν Μουρ, Μισέλ Γουίλιαμς, Μπίλι Κρούνταπ

    Διάρκεια: 112'
    Χώρα: ΗΠΑ
    Έτος: 2019

    Διανομή: Odeon
    Περισσότερα από CINEMA
    Cheese Tea: Κάναμε crash test στο πιο αναπάντεχο γευστικό trend της σεζόν που ανακαλύψαμε στα Coffee Island!
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    Αλλαγή μεγέθους γραμμάτων
    Επιλογή contrast