MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
29
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    Αθήνα ΕΛΙΖΕ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    100 ώρες του Μάη
    Belfast
    Digger
    Kapo
    Latin Noir
    Le retour
    Nazi Concentration Camps
    ORFEAS2021
    Scream
    Spider-Man: No Way Home
    Stars: Η μπαλάντα ενός λαού
    The Black Bachelor
    The Lady in Number 6: Η μουσική μου έσωσε τη ζωή
    The Matrix Resurrections
    The hand of God
    Titane
    West Side Story
    Z
    Αζόρ: Ο κώδικας του τραπεζίτη
    Αληθινός φασισμός
    Ανάμνηση
    Αρχηγός από κούνια 2: Οικογενειακή υπόθεση (μεταγλωττισμένη)
    Ασπρο πάτο
    Αστέρω
    Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό
    Γάζα, αγάπη μου
    Για πάντα κοντά σου
    Δικαίωση 3368
    Ελα να δεις
    Ενκάντο: Ενας κόσμος μαγικός (μεταγλωττισμένη)
    Επιβάτης
    Ερημη χώρα
    Ερμιτάζ: Η Δύναμη της Τέχνης
    Ερωτική επιθυμία
    Η 7η μέρα της δημιουργίας
    Η Γαλλική αποστολή
    Η αναζήτηση
    Ιάκωβος, Ο Ψεύτης
    Ιωάννης ο βίαιος
    Κραυγές και ψίθυροι
    Λούφα και Παραλλαγή
    Μέγαρα
    Μην κοιτάτε πάνω
    Μικρή μαμά
    Μόνοι είναι οι γενναίοι
    Ντάνιελ ’16
    Νύχτα και καταχνιά
    Ο Χάρι Πότερ και η Κάμαρα με τα Μυστικά
    Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος
    Ο Χάρι Πότερ και ο Αιχμάλωτος του Αζκαμπάν
    Ο Χάρι Πότερ και το Κύπελλο της Φωτιάς
    Ο άγνωστος
    Ο άνθρωπος του βασιλιά: Το ξεκίνημα
    Ο αγώνας των τυφλών
    Ο δικέφαλος Αετός του Ναζισμού
    Οδός συνόρων
    Οικογένεια Άνταμς 2 (μεταγλωττισμένη)
    Οι νύφες του Μάλτεπε
    Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας
    Ολγα
    Ο μεγάλος Δικτάτωρ
    Ονειρομπελάδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο συμβιβασμός
    Πίτσα γλυκόριζα
    Παράλληλες μητέρες
    Παραλλαγές στο ίδιο θέμα
    Που να βρίσκεται η Αννα Φρανκ
    Πρωινή περίπολος
    Πρόσωπα λησμονημένα
    Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ
    Σκηνές από ένα γάμο
    Σμύρνη μου αγαπημένη
    Σταυροί στο μέτωπο
    Σχέδιο διάσωσης (μεταγλωττισμένη)
    Ταξίδι με τον δράκο μου (μεταγλωττισμένη)
    Τι βλέπουμε όταν κοιτάμε τον ουρανό;
    Το αστέρι του Βορρά
    Το μαγαζάκι της κεντρικής οδού
    Το μονοπάτι των χαμένων ψυχών
    Το ουράνιο τόξο
    Το προξενιό της Άννας
    Το ταξίδι
    Το τελευταίο ατού
    Το τελευταίο στάδιο
    Τραγούδα! 2 (μεταγλωττισμένη)
    Φεγγαρόσκονη (μεταγλωττισμένη)
    Χρυσή Αυγή, υπόθεση όλων μας
    ΔΡΑΜΑ

    Μετά το γάμο

    Ριμέικ της ομώνυμης δανέζικης ταινίας («After the Wedding» / Efter Brylluppet) της Σούζαν Μπίερ, με πρωταγωνίστριες τις Τζούλιαν Μουρ και Μισέλ Oυίλιαμς.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Στα περίχωρα της ερειπωμένης, αρχαίας πόλης της Καλκούτα βρίσκεται ένα ορφανοτροφείο. Η Ίζαμπελ έχει δουλέψει σκληρά για να φροντίζει τα παιδιά που ζουν εκεί. Όντας σε απελπιστική οικονομική ανάγκη για να κρατήσει το ορφανοτροφείο σε λειτουργία, έχει φαινομενικά βρει τον τέλειο ευεργέτη και πρέπει να ταξιδέψει στην Νέα Υόρκη για να συναντήσει την γυναίκα που προθυμοποιήθηκε να την βοηθήσει.

    Κάθε οικογένεια έχει ένα μυστικό

    Όταν ο παραγωγός Τζόελ Μπ. Μάικλς (‘’Απόλυτος Τρόμος’’, ‘’Λολίτα’’) είδε την ταινία της Σούζαν Μπίερ «After the Wedding» έμεινε έκπληκτος από το δυνατό και ανθρώπινο δραματικό στοιχείο της ταινίας. «Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την ταινία θυμάμαι πως ήταν ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις γκρίζες πτυχές της ζωής και την ιδέα του ότι κάτι που μοιάζει ηθικά σωστό ή λάθος μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος συμπέρασμα. Οι άνθρωποι είναι όλοι ανεξαιρέτως ένοχοι για μικρής ή μεγάλης σημασίας εκμεταλλεύσεις, αλλά ακόμα και με τις καλύτερες προθέσεις το να προσαρμόζεις την αλήθεια σε αυτό που θες να πεις μπορεί να επιφέρει λάθη και ζημιωθείς στο τέλος».

    Ο Μάικλς για πολύ καιρό μάχονταν να αποκτήσει τα δικαιώματα από την δανέζικη εταιρεία παραγωγής της και ύστερα από διαμάχη με μεγαλύτερες εταιρείες, τα κατάφερε να τα αποκτήσει στα μέσα του 2007. Είχε γράψει και ένα προσχέδιο του σεναρίου. Το σημαντικό ζήτημα, όμως, παρέμενε για το ποιος θα αναλάβει να το σκηνοθετήσει. Το 2016, μετά από διάφορες επιλογές, έγινε αναφορά στον σκηνοθέτη Μπαρτ Φρέντλιχ (‘’The Rebound’’), τον οποίο γνώριζε ο παραγωγός για τις συναισθηματικές δημιουργίες του και για το ότι πρόκειται για έναν σκηνοθέτη ηθοποιών. «Ο Μπαρτ αμέσως κατάλαβε τις προθέσεις του έργου και μου μίλησε γι’ αυτό με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το οραματιζόμουν εγώ», λέει ο Μάικλς.

    «Στη συνέχεια κάναμε διάφορε συζητήσεις και συνειδητοποίησα πως είχε κατανοήσει πλήρως την ψυχολογία όλων των χαρακτήρων». Ο Φρέντλιχ δηλώνει φαν των ταινιών της Μπίερ αλλά ομολογεί πως δεν είχε δει το δικό της «After the Wedding». Όταν το είδε, τον ενθουσίασε η εντατική ανάπτυξη των χαρακτήρων και ο μοντέρνος τρόπος αφήγησης του δράματος. «Είναι μια ιστορία που συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο», λέει ο Φρέντλιχ. «Με ενθουσίασε και ήθελα να εξερευνήσω περισσότερο την ανθρώπινη ευσπλαχνία και τις χαρές που παίρνουμε από τους ανθρώπους που συναντούμε στην πορεία της ζωής μας. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι σε αυτό το ταξίδι αλλά δεν γνωρίζουμε πού ακριβώς θα μας πάει».

    Πρωταγωνιστές της ιστορίας

    Ένα κρίσιμο σημείο υπήρξε η επιλογή των προσώπων. Ενώ στην ταινία της Μπιέρ οι δύο πρωταγωνιστές είναι άντρες, ο Μάικλς και ο Φρέντλιχ αποφάσισαν πως η ταινία θα λειτουργήσει καλύτερα με δύο γυναίκες. Η ηθοποιός Τζούλιαν Μουρ (‘’Το Τέλος μιας Σχέσης’’, ‘’Οι Ώρες’’) – με την οποία είναι παντρεμένος ο Φρέντλιχ – θεώρησε πως ο ρόλος της Τερέσα αποτελεί μια πρόκληση για εκείνη. Ενώ εκείνος έγραφε το σενάριο, η Μουρ έδωσε συμβουλές για τους χαρακτήρες και το πώς σχετίζονται μεταξύ τους. «Μου αρέσουν πολύ οι οικογενειακές ιστορίες και οι ταινίες που μιλούν για τις ανθρώπινες σχέσεις διότι είναι βασικά πράγματα στις ζωές μας», λέει η Μουρ. «Αυτές οι προσωπικές αφηγήσεις μου τραβούν πολύ το ενδιαφέρον». Όταν η συγγραφή του σεναρίου τελείωσε, η Τζούλιαν συμφώνησε για να συμμετέχει στην ταινία. «Η διαδικασία του κάστινγκ δεν είναι ποτέ εύκολη αλλά με τη Τζούλιαν στο έργο, τα πράγματα γίνονται ευκολότερα για τη συνέχεια. Για την ακρίβεια εκείνη και ο Μπαρτ είναι υπεύθυνοι για τη συμμετοχή της Μισέλ Ουίλιαμς και του Μπίλι Κράνταπ στην ταινία», λέει ο Μάικλς.

    Ο Φρέντλιχ υποστηρίζει πως σε αυτή την ταινία είχε συγκεκριμένα πρόσωπα στο νου του όταν έγραφε ακόμα το σενάριο. Η Μισέλ Ουίλιαμς (‘’Το Μυστικό του Brokeback Mountain’’, ‘’Blue Valentine’’) αισθάνθηκε πολύ κοντά στο ρόλο λόγω του συναισθηματικού χαρακτήρα του. «Με ενδιαφέρει να υποδύομαι ρόλους που δεν έχω επιλέξει στο παρελθόν. Η Ίζαμπελ είναι ένας χαρακτήρας τόσο αληθινός που συμπάσχω απόλυτα μαζί της», λέει η Ουίλιαμς. Η ίδια μάλιστα ξεχώρισε στον χαρακτήρα της το πόσο αφοσιωμένη είναι η Ίζαμπελ στα παιδιά του ορφανοτροφείου, κάτι που ομολόγησε στον συμπαραγωγό Χάρι Φίνκελ (‘’Finding Steve McQueen’’).

    Το ζήτημα της σημασίας του πατέρα έκρινε σημαντικό ο ηθοποιός Μπίλι Κράνταπ (‘’Σχεδόν Διάσημοι’’, ‘’Ο Καθοδηγητής’’), με τον οποίο ο σκηνοθέτης έκανε εκτενείς συζητήσεις ώστε να βρουν κάποιο μήνυμα στο έργο. «Οι συνεργασίες μου με τον Μπαρτ πάντα είναι εκπληκτικές. Είναι σε θέση να κατανοήσει πως ορισμένα μεγάλης σημασίας πράγματα μπορούν να συμβούν σε μικρή κλίμακα», δηλώνει ο Κράνταπ.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: After the Wedding
    Σκηνοθεσία: Μπαρτ Φρόιντλιχ
    Σενάριο: Μπαρτ Φρόιντλιχ

    Παίζουν: Τζούλιαν Μουρ, Μισέλ Γουίλιαμς, Μπίλι Κρούνταπ

    Διάρκεια: 112'
    Χώρα: ΗΠΑ
    Έτος: 2019

    Διανομή: Odeon
    Περισσότερα από CINEMA
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ