Αισθηματική
Οι έρωτες μιας ξανθιάς
Το αριστούργημα του βραβευμένου με 2 Όσκαρ Μίλος Φόρμαν (Στη Φωλιά του Κούκου, Αμαντέους) κυκλοφορεί σε ψηφιακά αποκατεστημένη έκδοση΄.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 88'

Monopoli Team
17.09.2019
A
A
Οι ρομαντικές πλάνες της νιότης συνοψίζονται ιδανικά στο πρόσωπο ενός κοριτσιού της εργατικής τάξης που νομίζει πως βρήκε τον έρωτα της ζωής του, και όταν αυτό δε συμβαίνει, παίρνει απρόσμενα την κατάσταση στα χέρια του. Υποψηφιότητα για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Η Αντουλα (Χάνα Μπρέχτσοβα), ένα αθώο κορίτσι από την Τσεχία που δουλεύει σε ένα επαρχιακό εργοστάσιο παπουτσιών, ψάχνει απεγνωσμένα τον έρωτα. Θα πιστέψει πως τον βρήκε στο πρόσωπο του Μίλντα (Βλαντιμίρ Πουσόλτ), ενός νεαρού μουσικού από την Πράγα, με τον οποίο έχει μια εφήμερη ερωτική σχέση. Όταν αυτός εξαφανίζεται, η Αντουλα, πεπεισμένη πως πρόκειται για τον έρωτα της ζωής της, αποφασίζει να τον επισκεφτεί απρόοπτα στην Πράγα, ξαφνιάζοντας τον ίδιο και τους γονείς του.
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Μίλος Φόρμαν
Σενάριο: Μίλος Φόρμαν, Γιάροσλαβ Παπούσεκ, Ιβάν Πάσερ, Βάτσλαβ Σάσεκ
Παίζουν: Χάνα Μπρέχτσοβα, Βλαντιμίρ Πουσόλτ, Βλαντιμίρ Μενσίκ
Διάρκεια: 88'
Χώρα: Τσεχία
Έτος: 1965
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”