MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
30
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Animal
Anora
Baby
Banff Centre Mountain Film Festival World Tour 2025
Black Dog
Cure
Dog Man (μεταγλωττισμένη)
Fiction
Flow
Hedwig and the Angry Inch
Maria
Mauthausen
Mickey 17
O Κομφορμίστας του Μπερνάρντο Μπερτολούτσι
Pink Floyd At Pompeii – MCMLXXII
Star Wars: Επεισόδιο ΙII- Η Εκδίκηση των Σιθ
Take a Trip
The Brutalist
Until Dawn
Winona
Yu-Gi-Oh! Η σκοτεινή πλευρά των διαστάσεων (μεταγλωττισμένη)
Ένας απλός άνθρωπος
Έχω κάτι να πω
Όλα όσα φανταζόμαστε ως φως
Όνειρα ιλουστρασιόν
Αλπεις
Αλύγιστος Νίκος
Αμαρτωλοί
Αναμνήσεις ενός σαλιγκαριού
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αρκάντια
Ασυνήθιστες φίλες
Δαχομέη
Είμαι ακόμη εδώ
Είμαι η Κούβα
Εβρος – Θολό τοπίο
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Εμείς: Μια ταινία για τον Bloody Hawk
Ερωτική επιθυμία
Ευρυδίκη Β.Α. 2037
Η Τζούλι μένει σιωπηλή
Η επαφή
Η θάλασσα μέσα μου
Η καρδιά του κτήνους
Η μάσκα του Διαβόλου
Η νέα χρονιά που δεν ήρθε ποτέ
Η ορχήστρα του αδερφού μου
Η πένθιμη παρέλαση των ρόδων
Η σιωπή
Ησυχία 6-9
Η φωτογραφία
Θεώρημα
Θολός βυθός
Ιστορία 52
Καγιάρα: Ηρωίδα των Ινκας (μεταγλωττισμένη)
Καμία άλλη γη
Καρκαλού
Κονκλάβιο
Κραυγές και ψίθυροι
Κρυστάλλινες νύχτες
Λάκης Παπαστάθης – Σε πρώτο πλάνο
Λίλο & Στιτς
Μ – Ο δράκος του Ντίσελντορφ
Μια μέρα, ένας έρωτας
Μια νύχτα με τα ζωόμπι (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (μεταγλωττισμένη)
Μια ταινία Minecraft (με υπότιτλους)
Μικρές Αφροδίτες
Μιλώντας για το τέλος
Νοσφεράτου
Ντανίλο Τρέλες: Ο φημισμένος Ανδαλουσιανός μουσικός
Ντελικατέσεν
Ο γύρος του κόσμου του μικρού Γκρίζλι (μεταγλωττισμένη)
Ο δράκουλας των Εξαρχείων
Ο ερασιτέχνης
Οικουμενική γλώσσα
Οι κυνηγοί
Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κόκκινος δάσκαλος
Ο λογιστής 2
Οντότητα
Ο πειρατής Μαυροδόντης και η κόμισσα του Γκρελ (μεταγλωττισμένη)
Ουγκέτσου Μονογκατάρι
Πριν το τέλος
Πρωινή περίπολος
Σάουντρακ για ένα πραξικόπημα
Σε μια άγνωστη χώρα
Σμιλεμένες ψυχές
Σχετικά με τον Βασίλη…
Ταξίδι του μέλιτος
Τα χρώματα της ίριδος
Τελευταία πνοή
Το Παρίσι του Σουλεϊμάν
Το Χαμίνι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το αγόρι
Το βλέμμα του Οδυσσέα
Το βράδυ υποχωρεί
Το κάστρο στον ουρανό
Το κακό
Το μετέωρο βήμα του πελαργού
Το μικρό μου Πάντα (μεταγλωττισμένη)
Το πάθος
Υπάρχω
Υπέροχες μέρες
Φάννυ και Αλέξανδρος
Φαντάσματα από το παρελθόν
Χιονάτη (μεταγλωττισμένη)
Δικαστικό θρίλερ

Η Εμμονή

Μια αληθινή δικαστική υπόθεση που συγκλόνισε το 2000 τη Γαλλία και δίχασε την κοινή γνώμη της Τουλούζ, πόλη που διαδραματίστηκαν τα βασικά γεγονότα της.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Ο καθηγητής Νομικών και φανατικός κινηματογραφόφιλος Ζακ Βιγκέρ κατηγορείται για τον φόνο της γυναίκας του. Μια δεκαετία σχεδόν μετά την πρώτη δίκη – κι ενώ ακόμη δεν έχει εντοπιστεί το σώμα της γυναίκας που θεωρείται νεκρή- η ένορκος σε εκείνη τη δίκη Νόρα, έχει πειστεί για την αθωότητα του Ζακ και πείθει έναν επιφανή δικηγόρο να τον αναλάβει στο εφετείο.

Δήλωση γαλλικής λατρείας στον Χίτσκοκ

Η ταινία «Εμμονή» ξεκινά με ένα επίμονο φιλμάρισμα πάνω στο πρόσωπο του Βιγκέρ τον οποίο υποδύεται με έμφαση στη λεπτομέρεια του παγωμένου, ανέκφραστου βλέμματος ο Λοράν Λουκά. Το κλασικό ερώτημα περί ενοχής ή όχι του Βιγκέρ κατευθύνει φυσικά την πλοκή στα γνώριμα λημέρια της αμφιβολίας και των ένοχων μυστικών. Η επιμονή της Νόρα (που κάποια στιγμή ίσως και κάπως χοντροκομμένα ή ατσούμπαλα γίνεται εμμονή) είναι ένα δεύτερο ιδεολογικό υπόβαθρο που φέρνει στο προσκήνιο το ζήτημα της δημιουργίας ή μη ενός ενόχου με βάση το προσωπικό κριτήριο, τις κοινωνικές προκαταλήψεις, την ροπή στις φήμες και τη συναισθηματική εμπλοκή. Είναι ενδιαφέρον αυτό που επιχειρεί να κάνει ο Αντουάν Ρεμπόλ. Βάζοντας ως καταλύτη της αυθεντικής ιστορίας ένα φανταστικό πρόσωπο (η Νόρα είναι σεναριακό κατασκεύασμα) και ορμώμενος από το χιτσκοκικό έργο, ο Ρεμπόλ βάζει στην δικαστική αίθουσα το στοιχείο του θρίλερ και της σινεφιλίας με τρόπο αν μη τι άλλο πιασάρικο. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η σινεφιλία του Βιγκέρ και σε μια κομβική σκηνή στη διάρκεια της δίκης ερωτάται αν του αρέσει το σινεμά του Χίτσκοκ και ποια είναι η αγαπημένη του ταινία. Ο διάλογος που ακολουθεί είναι καλογραμμένος όσο λίγοι στην ταινία. Ίσως και απρόσμενα ανάλαφρος ή διασκεδαστικός. Όμως δίνει το στίγμα ενός έργου που θέλει να γίνει κάτι περισσότερο από ένα απλό δικαστικό θρίλερ. Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος στοχεύει να είναι έντιμος και ψύχραιμος. Σκιτσάρει με προσήλωση τα βασικά πρόσωπα, συμπάσχει με τα πραγματικά θύματα της ιστορίας (τα δύο παιδιά του Βιγκέρ μεγαλώνουν με τους ψιθύρους ότι ο πατέρας τους είναι ο δολοφόνος της μητέρας τους) αφουγκράζεται όλες τις αντιδράσεις. Όμως αδυνατεί να δώσει μια κατεύθυνση στο δράμα των ηρώων του. Παραμένει απομακρυσμένος και μετρημένος στην χωρίς εξάρσεις ή ανατροπές ιστορία του επιλέγοντας μια συγκαταβατική λύση που αποδυναμώνει αισθητά την ταινία.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Une Intime Conviction
Σκηνοθεσία: Αντουάν Ρεμπόλ
Σενάριο: Αντουάν Ρεμπόλ

Παίζουν: Μαρίνα Φόι, Ολιβιέ Γκουρμέ, Λοράν Λουκά

Διάρκεια: 110'
Χώρα: Βέλγιο, Γαλλία
Έτος: 2018

Rating: 2
Διανομή: Weird Wave
Περισσότερα από CINEMA