MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
19
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    1917
    A Story of Sahel Sounds
    Agora II – Δεσμώτες
    Bad Boys for Life
    Ciao Italia
    Diamonds in the Night Sky
    El Mar La Mar
    Electro Chaabi
    I Love Kuduro
    Joker
    Jumanji: Η επόμενη πίστα (με υπότιτλους)
    Kwassa Kwassa
    Like a Boss
    Mare Clausum – The Sea Watch vs Libyan Coast Guard Case
    Miss Violence
    Nimic
    Playmobil: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Positively Different Short Film Festival
    Poste Restante – Ομόνοια
    The Crime of Rescue – The Iuventa Case
    The Gentlemen
    The Land Between
    Toy Story 4 (μεταγλωττισμένη)
    Untitled
    Winona
    Wonderland
    Ága
    Ένα καπέλο από ψάθα Ιταλίας
    Ακροπόλ
    Αλντάμπρα: μια φορά κι ενα νησί
    Αντίο Ανατολή
    Αρπακτικά πτηνά και η φαντασμαγορική χειραφέτηση της Χάρλεϊ Κουίν
    Αόρατα Χέρια
    Βαριετέ
    Βερολίνο, η συμφωνία μιας μεγαλούπολης
    Για πάντα
    Γκρέτελ & Χάνσελ
    Δέσποινα
    Δύο φεγγάρια τον Αύγουστο
    Είμαι η Κούβα
    Ενωμένες πατούσες (μεταγλωττισμένη)
    Εξωπραγματικό
    Ευτυχία
    Η Γκουβερνάντα
    Η Μόσχα αντεπιτίθεται
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η αόρατη ζωή της Ευριδίκης Γκουσμάο
    Ηλέκτρα
    Η μάχη της Αθήνας
    Η μάχη της Ρωσίας
    Η μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ
    Ηνίοχος
    Η πτώση του Βερολίνου
    Θραύσμα μιας αυτοκρατορίας
    Κάθε μέρα
    Κάποτε…στο Χόλιγουντ
    Καπερναούμ
    Κλειστό Παράθυρο
    Μέσα στο Μοντεσσόρι
    Μία κρυφή ζωή
    Μετα – Μορφωμένοι πράκτορες (μεταγλωττισμένη)
    Μικρές κυρίες
    Μπέττυ
    Ντούλιτλ ((με υπότιτλους)
    Ντούλιτλ (μεταγλωττισμένη)
    Ο Μεγαλέξανδρος
    Ο Τσάρλς, νεκρός ή ζωντανός
    Ο δικέφαλος Αετός του Ναζισμού
    Οι Monos
    Οι Ελιές
    Οι σκανταλιάρηδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο κύριος Τζόουνς
    Ο λευκός Σεΐχης
    Ο μηχανισμός των Αντικυθήρων – Αφηγήσεις
    Ονιμπάμπα
    Οταν τα ψάρια βγήκαν στη στεριά
    Ουπς! Ο Νώε έφυγε… (μεταγλωττισμένη)
    Ο φάρος
    Ο χαμένος θησαυρός του Χουρσίτ Πασά
    Παράσιτα
    Περί έρωτος
    Πρόβατα εναντίον λύκων 2 (μεταγλωττισμένη)
    Στυλ
    Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
    Τζούντι
    Τζότζο
    Το κοράκι
    Το παιδί και το δελφίνι
    Χαλβάη 5-0
    Χωρίς απόκριση
    Ψυχρά κι ανάποδα II (μεταγλώττισμένη)
    Κοινωνική

    Μεκτούβ, αγάπη μου

    Όχι ακριβώς η επιστροφή που θα περίμενε κανείς από ένα δημιουργό σαν τον Αμπντελατίφ Κεσίς, ειδικά μετά από την τελευταία του ταινία «Η ζωή της Αντέλ» που θριάμβευσε στις Κάνες.

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 181'
    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Η υπόθεση της ταινίας

    Καλοκαίρι, 1994: Ένας νεαρός σεναριογράφος, ο Αμίν, μετά από ένα χρόνο διαμονής του στο Παρίσι, επιστρέφει στη γενέτειρά του, μια παραλιακή πόλη της Γαλλίας, για να δει συγγενείς και φίλους. Εκεί παρέα με τον ξάδερφό του, τον Τόνι και την παιδική του φίλη Οφελί, ο Αμίν περνάει τον χρόνο του μεταξύ του τυνησιακού εστιατορίου των γονιών του, των διαφόρων μπαρ και βέβαια της παραλίας. Κι ενώ ο Αμίν, αρχικά, μένει παρατηρητής της νεανικής, καλοκαιρινής, ανεμελιάς, όταν έρχεται η ώρα να ερωτευτεί, μονάχα το πεπρωμένο μπορεί να καθορίσει την πορεία της ζωής του, καθώς οι πειρασμοί είναι πολλοί…

    Τι ακριβώς βλέπουμε τώρα, θα αναρωτηθεί εύλογα ο θεατής που θα σπεύσει να παρακολουθήσει τη νέα ταινία του Κεσίς, ο οποίος πριν από λίγα χρόνια έφτιαξε την απόλυτη ωδή στον πρώτο έρωτα, περιγράφοντας την άνιση σχέση δύο κοριτσιών.

    Το «Mektoub» επιχειρεί να κινηθεί σε ανάλογο τέμπο  αλλά το ερωτικό πάθος μόνο επιφανειακά παρουσιάζεται στη ζωή του ήρωα που απλώς παρακολουθεί τους γύρω του να κάνουν ότι δεν μπορεί να κάνει εκείνος. Δηλαδή να ερωτεύονται και να ρουφούν τη ζωή με πάθος.

    Όπως κι ο απαθής πρωταγωνιστής του έτσι κι ο σκηνοθέτης απλώς καταγράφει με το βλέμμα του τη ζωή των άλλων. «Βγες έξω να σε δει ο ήλιος» τον παροτρύνει κάποια στιγμή η μητέρα του. Είναι μια προτροπή αγάπης και ενδιαφέροντος από ένα θετικό πρότυπο αλλά ο νεαρός Αμίν που έχει διακόψει τις σπουδές ιατρικής στο Παρίσι για να ασχοληθεί με το σινεμά, είναι εμφανές ότι έχει σοβαρό πρόβλημα κοινωνικοποίησης. Ακόμη κι η όμορφη χορεύτρια που γνωρίζει στην παραλία, «χάνεται» ύστερα από λίγη ώρα και μετά από ένα χορευτικό με τον γόη ξάδελφο του.

    Αργή αφήγηση

    Το αυτοβιογραφικό χρώμα (αν και το σενάριο προέρχεται από ένα μυθιστόρημα του Φρανσουά Μπεγκοντό) είναι έντονο σε κάθε πλάνο. Ο Αμίν είναι ο Κεσίς. Η ιστορία του μοιάζει με τη δική του. Αυτό από μόνο του είναι ένα άκρως ελκυστικό στοιχείο για να δει κάποιος το φιλμ. Όμως η αγωνία του σκηνοθέτη να εξομολογηθεί τη ζωή του με κάθε λεπτομέρεια και ειλικρίνεια, μπλοκάρει ολοκληρωτικά την ταινία. Ένα φιλμ φλύαρο, ράθυμο και με αφήγηση που θυμίζει τηλεοπτική σαπουνόπερα, χάνει το ενδιαφέρον του θεατή από την πρώτη ώρα κιόλας.

    Φυσικά δεν μπορούμε να σας πούμε τι αντοχές και κουράγια χρειάζονται μέχρι να κλείσει το τρίωρο!

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Mektoub, My Love: Canto Uno
    Σκηνοθεσία: Αμπντελατίφ Κεσίς
    Σενάριο: Γκάλια Λακρουά, Αμπντελατίφ Κεσίς

    Παίζουν: Σαΐν Μπουμεντίν, Οφελί Μπάου, Σαλίμ Κεσιούς

    Διάρκεια: 181'
    Χώρα: Γαλλία, Ιταλία
    Έτος: 2017

    Rating: 1
    Διανομή: Weird Wave
    Περισσότερα από CINEMA
    Εγγραφείτε στο Newsletter μας
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ