Θρίλερ
Ο εξαφανισμένος φάκελος
Ο Ερίκ Ζονκά διασκευάζει το αστυνομικό μυθιστόρημα του Ντρορ Μισανί και δίνει την ευκαιρία στον Βενσάν Κασέλ να κάνει τα δικά του.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 114'

A
A
Ένας έφηβος εξαφανίζεται και ένας έμπειρος ντετέκτιβ της αστυνομίας, αναλαμβάνει την υπόθεση, την ίδια εποχή που έχει μεγάλα προβλήματα στη σχέση με τον δικό του 16χρονο γιο.
Ικανοποιητικό για τους φαν του είδους αστυνομικό θρίλερ που εκτός των παραδοσιακών κλισέ γύρω από τη λύση του μυστηρίου, αναλαμβάνει να θέσει και μερικά ουσιώδη ερωτήματα για τη διαπαιδαγώγηση των παιδιών και τις σχέσεις τους με τους γονείς.
Είναι βέβαια αρκετά προβλέψιμο στην εξέλιξη του ενώ κι ο Κασέλ από ένα σημείο και μετά φλερτάρει έντονα με την καρικατούρα. Πιο πειστικός (βοηθιέται βέβαια κι από το ρόλο) ο Ρομέν Ντουρίς στο ρόλο του αινιγματικού καθηγητή του εξαφανισμένου αγοριού.
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
A
A
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Ο Εξαφανισμένος Φάκελος (Fleuve Noir)
Σκηνοθεσία: Ερίκ Ζονκά
Σενάριο: Ερίκ Ζονκά, Λου ντε Φανγκέτ
Παίζουν: Βενσάν Κασέλ, Ρομέν Ντουρίς, Σαντρίν Κιμπερλέν, Ελοντί Μπουσέ
Διάρκεια: 114'
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2018
Rating: 2
Διανομή: Filmtrade
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”