MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
04
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
1ο Διεθνές Φεστιβάλ Βίγκαν Κινηματογράφου VegArtAct 2025
66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
A State of Passion
Black Dog
Bullet Train
Café 404
Chainsaw Man-Η ταινία: Reze Arc (με υπότιτλους)
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Depeche Mode: M
Dracula
F1: Η ταινία
Flow
Good Boy
Harvest
Interstellar
Jurassic World: Αναγέννηση
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Noi
Nouvelle Vague
Poor Things
Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Super Paradise
The Batman
The Fantastic Four: Πρώτα βήματα
The Rocky Horror Picture Show
The Seafarers
The Shape of Night
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
The Substance – Το ελιξίριο της νιότης
The Toxic Avenger
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
Έκλειψη
Έλιο (μεταγλωττισμένη)
Ένα ήσυχο μέρος: Ημέρα πρώτη
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αναφορά στον Ιωάννη Καποδίστρια
Αργός θάνατος
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Δεσμώτες
Επιχείρηση Καμπούλ
Ζεφ
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γη της Ισπανίας
Η επέτειος
Η ζωή του Τσακ
Η κατάρα του Σέλμπι Όουκς
Η κυρία με το σκυλάκι
Ηλιοτρόπιο
Η μακριά πορεία
Η μουσική της ζούγκλας 2 (μεταγλωττισμένη)
Η νύχτα με τις μάσκες
Η νύχτα των ζωντανών νεκρών
Η σιωπή
Η ώρα του λύκου
Καζαμπλάνκα
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κράτα την ψυχή σου στο χέρι και περπάτα
Μέρες οργής
Μαζί
Μαθήματα από έναν πιγκουίνο
Με κομμένη την ανάσα
Με λένε Στέλιο
Μετά το κυνήγι
Μετανιώνοντας για σένα
Μια μάχη μετά την άλλη
Μια νύχτα με τη Μοντ
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Νεκρό τηλέφωνο 2
Νυχτερινός εκφωνητής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Ο θάνατος του ιερού ελαφιού
Οι άγριες μέρες μας
Οικογενειακή φωλιά
Ο μεσολαβητής
Ο φίλος μου ο Ταφίτι (μεταγλωττισμένη)
Ο ωραίος Σέργιος
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
Σκοτώστε τον τζόκεϊ
Στα βάθη του χειμώνα
Στο νησί του Αμρουμ
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα 400 Χτυπήματα
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα παιδιά του Παραδείσου
Τα τέρματα του Αυγούστου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το μίσος
Τομ και Τζέρι: Η απαγορευμένη πυξίδα (μεταγλωττισμένη)
Το μονοπάτι του αλατιού
Το μωρό της Ρομαρί
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το παγώνι
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρελές σφαίρες
Τύχη βουνό
Φτηνά τσιγάρα
Φύγαμε
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Βιογραφική

Αγαπώντας τον Πάμπλο

Η ιστορία του Πάμπλο Εσκομπάρ δοσμένη μέσα από την προσωπική μαρτυρία μιας ερωμένης του, με το ζευγάρι και στη ζωή Μπαρδέμ-Κρουζ στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 128'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Η άνοδος και πτώση του μεγαλύτερου βαρόνου ναρκωτικών στον κόσμο, Πάμπλο Εσκομπάρ παράλληλη με τη διαδρομή της ερωτικής σχέσης του με τη διασημότερη δημοσιογράφο της Κολομβίας, Βιρχίνια Βαγιέχο.

Η φιλόδοξη ταινία του Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα («Δευτέρες με λιακάδα» όπου πρωταγωνιστούσε και πάλι ο Χαβιέ Μπαρδέμ) είναι βασισμένη στα απομνημονεύματα της Βαγιέχο με τίτλο «Loving Pablo, Hating Escobar» κι έχει τη μορφή μιας διαφορετικής βιογραφίας που αγκομαχά να βρει τη φωνή της μεταξύ της παρωδίας, του ρομάντζου, του πολιτικού θρίλερ και του οικογενειακού δράματος.

Όλα αυτά τα αταίριαστα μεταξύ τους κομμάτια, πασχίζουν μάταια να σχηματίσουν ένα λειτουργικό παζλ, όπου διασκέδαση και ενημέρωση γίνονται ένα. Η ταινία χωρίς να είναι κακή, χάνεται μεταξύ των δισταγμών της ως προς το δρόμο που θα ακολουθήσει. Η αφηγηματική ικανότητα του Λεόν ντε Αρανόα δεν αμφισβητείται.

Με σωστό τάιμινγκ, δυναμισμό, άφθονο χιούμορ και σκηνοθεσία που σοκάρει στις περιγραφές του άγριου ξεκαθαρίσματος των εχθρών του Εσκομπάρ καταφέρνει να κοιτάξει με politically incorrect αμεσότητα και ειλικρίνεια το «φαινόμενο Εσκομπάρ». Όμως η ματιά του δεν φτάνει στο βάθος της αναγκαίας ανάλυσης των πολιτικοκοινωνικών συνθηκών που δημιούργησαν τον μεγαλοβαρώνο της κοκαίνης. Αρκείται σε μια επιδερμική περιγραφή της δεκαετίας του 80, όπου τα χαμίνια στις φαβέλες, οι αμερικανοί πράκτορες, το διεφθαρμένο καθεστώς και οι ναρκέμποροι συνθέτουν ένα πρωτοφανές σκηνικό βίας και τρομοκρατίας.

Όμως η Κολομβία της ταινίας μοιάζει να είναι ο τόπος ενός κατώτερου θεού όπου το μεγαλύτερο έγκλημα των κατοίκων του είναι η ελαφρότητα («το μόνο που τους νοιάζει είναι να δουν τι φορέματα φοράω» λέει σε κάποια σκηνή με αποστροφή η Βιρχίνια Βαγιέχο) και η φολκλορική αισθητική τους. Ακόμη μια αστοχία του σκηνοθέτη είναι πως οι πρωταγωνιστές του (ειδικά ο βασικός χαρακτήρας του Εσκομπάρ με τη θανατηφόρα κόμμωση του Μπαρδέμ που αγγίζει τα όρια της καρικατούρας) δεν γίνονται ποτέ πειστικοί ή ανθρώπινοι. Οι όποιες δραματικές στιγμές τους – κυρίως η σχέση του Εσκομπάρ με τη μικρή κόρη του- τονίζονται χωρίς ειλικρίνεια και με ολοφάνερη διάθεση εντυπωσιασμού.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Αγαπώντας τον Πάμπλο (Loving Pablo)
Σκηνοθεσία: Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα
Σενάριο: Φερνάντο Λεόν ντε Αρανόα

Παίζουν: Χαβιέρ Μπαρδέμ, Πενέλοπε Κρουζ, Πίτερ Σκάρσγκαρντ, Τζούλιετ Ρεστρέπο

Διάρκεια: 128'
Χώρα: Ισπανία, Βουλγαρία
Έτος: 2017

Rating: 2.5
Διανομή: Odeon
Περισσότερα από CINEMA