MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
21
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Άγια νύχτα, άγρια νύχτα
Ένα απλό ατύχημα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως
Θρίλερ

Όλα Τα Λεφτά Του Κόσμου

Αδικία θα είναι η ταινία να μείνει στην ιστορία ως το «φιλμ που αντικαταστάθηκε ο Κέβιν Σπέισι από τον Κρίστοφερ Πλάμερ» καθώς πρόκειται για ένα χορταστικό έργο γεμάτο αναπάντεχες εκπλήξεις παρότι βασίζεται σε πραγματικό γεγονός!

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 133'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Ρώμη, 1973. Κουκουλοφόροι απαγάγουν ένα 16χρονο αγόρι, εγγονό του πιο πλούσιου ανθρώπου στον κόσμο Τζον Πολ Γκέτι, ο οποίος αρνείται να πληρώσει τα λύτρα στους απαγωγείς. Η δυναμική μητέρα του εφήβου καλείται να σηκώσει μόνη της το βάρος της απαγωγής και να κάνει τα αδύνατα δυνατά για να σώσει τον γιό της.

Ένα σφιχτοδεμένο, συναρπαστικό θρίλερ βασισμένο σε ένα πραγματικό γεγονός που μετατρέπεται σε απρόσμενα αιχμηρό πολιτικό σχόλιο για την απληστία και αναλγησία της πλουτοκρατίας. Παράλληλα με το ενδιαφέρον για την έκβαση της απαγωγής, με τις συνεχείς ανατροπές, το ψυχολογικό παιχνίδι μεταξύ γάτας και ποντικού που παίζουν οι δράστες με τη μητέρα του θύματος και τις σκληρές λεπτομέρειες – τι σκηνή αυτή με το κομμένο αυτί- που πυκνώνουν τα κομμάτια της δράσης και του θρίλερ, αναπτύσσεται και μια άλλη σεναριακή οντότητα, κοινωνικοπολιτικής υφής που έχει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Η αντιπαράθεση της αποφασιστικής μάνας (ένας σπουδαίος ρόλος που αντιμετωπίζει με μοναδική μαεστρία και υποδειγματική συναισθηματική ένταση η Μισέλ Γουίλιαμς) και του μίζερου, ψυχρού πεθερού της (η απρόσμενη αντικατάσταση του Σπέισι από τον Πλάμερ ελέω σεξουαλικού σκανδάλου μάλλον ωφέλησε την ταινία καθώς ο τελευταίος είναι ανατριχιαστικά πειστικός στο ρόλο του απάνθρωπου Γκέτι), είναι το βασικό αφηγηματικό εργαλείο του Σκοτ.

Γύρω από το δίπολο αυτό, ο σπουδαίος βρετανός τυλίγει το ωμό πορτρέτο μιας κοινωνίας σε αποσύνθεση, όπου η θεοποίηση του χρήματος υμνείται από όλους. Τόσο η ομάδα της απαγωγής που χρησιμοποιεί μαφιόζικες μεθόδους για να πετύχει τον σκοπό της όσο και η ανυποχώρητη στάση του κυνικού Γκέτι που δεν δίνει τα λύτρα για την απελευθέρωση του εγγονού του (ενώ δεν έχει πρόβλημα την ίδια ώρα να αγοράζει έργα τέχνης για την προσωπική συλλογή του) είναι ένα δηκτικό σχόλιο για την πλήρη ηθική κρίση και τον απόλυτο μηδενισμό που μαστίζει τη σύγχρονη εποχή. Όχι, δεν κάναμε λάθος. Το 1973 φαίνεται τόσο μακρινό αλλά στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά από όσο πιστεύαμε.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Όλα Τα Λεφτά Του Κόσμου | All The Money in The World
Σκηνοθεσία: Ρίντλεϊ Σκοτ
Σενάριο: Ντέιβιντ Σκάρπα, Τζον Πίρσον

Παίζουν: Μισέλ Γουίλιαμς, Κρίστοφερ Πλάμερ, Μαρκ Γουόλμπεργκ, Ρομέν Ντουρίς

Διάρκεια: 133'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2017

Rating: 3
Διανομή: Odeon
Περισσότερα από CINEMA