MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
21
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
12ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου
A.I. Τεχνιτή νοημοσύνη
American Psycho
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Flow
Greek Mountain Film Festival
Keeper
Misericordia
Nouvelle Vague
Qypi
REC’n’Play
Reservoir Dogs
The Blair Witch Project
The Rocky Horror Picture Show
Wicked: Μέρος δεύτερο
Άγια νύχτα, άγρια νύχτα
Ένα απλό ατύχημα
Αγριες φράουλες
Αμαρτωλοί
Αναπαράσταση
Αν είχα πόδια θα σε κλωτσούσα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Απόδραση στη Νορμανδία
Από τι είμαστε φτιαγμένοι
Αχινός
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βουγονία
Δεσποινίς Μόξι: Η Οδύσσεια μιας γάτας (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (μεταγλωττισμένη)
Ζωούπολη 2 (με υπότιτλους)
Η Πολυκατοικία
Η ετυμηγορία
Η θυσία
Η μύγα
Η συμμορία των μάγων 3
Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ
Η ώρα του λύκου
Θεώρημα
Καμία άλλη επιλογή
Κρίστι
Μέρες οργής
Με λένε Στέλιο
Μια μάχη μετά την άλλη
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μόνος στο σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη
Νυρεμβέργη
Νυχτερινή εφημερία
Νύχτα Αγωνίας
Ο Κινηματογραφιστής
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο βασιλιάς των βασιλιάδων: Μια ιστορία από τον Κάρολο Ντίκενς (μεταγλωττισμένη)
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι ώρες
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο μεγάλος Δικτάτωρ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Πέντε νύχτες στου Φρέντι 2
Πολύ σκληρός για να πεθάνει
Ρέκβιεμ για ένα όνειρο
Ρενουάρ
Σιωπηλή αγάπη
Σπασμένη φλέβα
Στο νησί του Αμρουμ
Συναισθηματική αξία
Συνύπαρξη, λέμε τώρα
Σώστε τον πράσινο πλανήτη
Τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα του Μίκυ
Τα κάλαντα των Χριστουγέννων
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το δέντρο που πληγώναμε
Το καταφύγιο του τρόμου
Το οτιδήποτε
Το πατρικό
Το ταρανδάκι των Χριστουγέννων (μεταγλωττισμένη)
Το χειρόγραφο της Σαραγόσα
Τρία χιλιόμετρα ως το τέλος του κόσμου
Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους-Σπουδαστικό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένες αγάπες
Χειμωνιάτικο φως
ΔΡΑΜΑ

Όταν τελειώσει ο έρωτας

Τι γίνεται όταν τελειώσει ο έρωτας; Ο βέλγος σκηνοθέτης Joachim Lafosse έχει την όχι και τόσο αισιόδοξη απάντηση του προαιώνιου ερωτήματος που απασχολεί σχεδόν τους πάντες…

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 100'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Μετά από 15 χρόνια συμβίωσης, η Marie (Bérénice Bejo) και ο Boris (Cédric Kahn) αποφασίζουν να πάρουν διαζύγιο. Η Marie έχει αγοράσει το σπίτι στο οποίο μένουν με τις δύο κόρες τους, αλλά ήταν ο Boris που το ανακαίνισε εξολοκλήρου. Δεδομένου ότι o Boris δεν μπορεί να νοικιάσει άλλο σπίτι για να μείνει, η μόνη λύση είναι να το μοιραστούν. Πόσο εύκολο είναι αυτό, όταν κανείς δεν θέλει να υποχωρήσει;

Πεδίο μάχης λαμπρό για μεγάλους μάστερ του σινεμά, το συζυγικό κρεβάτι έχει προσφέρει ατέλειωτα χιλιόμετρα φιλμ, όπου καταγράφονται με διαφορετικούς, δραματικούς ακόμη και κωμικούς τρόπους (από το «Σκηνές ενός γάμου» του Μπέργκμαν ώς τον «Πόλεμο των Ρόουζ» του Ντε Βίτο και τα άπαντα του Γούντι Άλεν) οι αλλαγές που προκαλούν φθορά στη σχέση ενός ζευγαριού. Ο βέλγος σκηνοθέτης Joachim Lafosse γνωρίζοντας ότι δεν γίνεται να πρωτοτυπήσει ποντάρει στην όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική καταγραφή της καθημερινότητας ενός παντρεμένου ζευγαριού με παιδιά που χωρίζει. Τίποτε υπερβολικό, τίποτε ψεύτικο, τίποτε ασυνήθιστο. Μια συρραφή από γνώριμες καταστάσεις για όποιον έχει ζήσει από πρώτο χέρι αυτή τη ψυχοφθόρο διαδικασία, μαζί με μια αίσθηση ανημποριάς (ή αποδοχής του μοιραίου) που προκαλεί θλίψη αν σκεφτείς ότι αυτοί οι δύο εχθροί που μισιούνται τόσο, κάποτε ήταν ερωτευμένοι. Το φιλμ έχει την παραδοσιακή κινηματογραφική γαλλική φλυαρία (που εδώ έχει σαφώς νόημα) στην πρώτη γραμμή, γνωρίζει αξία από τις δυναμικές ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών αλλά και των μικρών κοριτσιών που εντυπωσιάζουν με τη φυσικότητα του παιξίματος τους, ενώ κρατάει σε αρκετά υψηλό βαθμό το ενδιαφέρον του θεατή χάρη στις συνεχείς εναλλαγές του ψυχολογικού πολέμου, των εκατέρωθεν χτυπημάτων των δύο αντιπάλων «κάτω από τη ζώνη» αλλά και την ηθική διάσταση ενός φαινομένου που προέρχεται από εγωιστικές συμπεριφορές ή από ξεκαθάρισμα λογαριασμών καθαρά οικονομικής φύσης, όπως μαρτυρά και ο πρωτότυπος τίτλος (L’ Economie du Couple) του έργου. Τελικά όπως κυνικά δηλώνει ο σκηνοθέτης, όταν τελειώνει ο έρωτας αρχίζει να μιλάει το χρήμα.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ (After love/ L' Economie du Couple)
Σκηνοθεσία: Joachim Lafosse
Σενάριο: Mazarine Pingeot, Fanny Burdino, Joachim Lafosse, Thomas Van Zuylen

Παίζουν: Bérénice Bejo, Cédric Kahn, Marthe Keller, Jade Soentjens, Margaux Soentjens

Διάρκεια: 100'
Χώρα: Γαλλία
Έτος: 2016

Rating: 3
Διανομή: Feelgood
Περισσότερα από CINEMA