MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
23ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Ελλάδος
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Allonsanfan
Animal
Baghead: Η μάγισσα των νεκρών
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Madame Web
Poor Things
Stop making sense
Suga: Agust D Tour D-Day the Movie
Take a Trip
Tranzit
Utama, το σπίτι μας
Άγνωστοι μεταξύ μας
Άκουσέ με
Αγέλαστος πέτρα
Αγγελος
Αγρια νερά
Αγώνας για τη δόξα
Αδέσποτα κορμιά
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Αποστολή στην Ελλάδα
Αργκαϊλ
Αρθουρ ο βασιλιάς
Ασπιλη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Γουόνκα (μεταγλωττισμένη)
Διάκος, ο ηρωομάρτυρας
Εγώ, καπετάνιος
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Εξέλιξη
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Χίμαιρα
Η αδελφότητα της καπνιστής σάουνας
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η κυρία με το σκυλάκι
Η τελευταία παμπ
Ιωάννης ο βίαιος
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Καταγωγή
Κονάν η βάρβαρη
Κούκλες της Δρέσδης
Λατρεύω να σε μισώ
Λεονόρα αντίο
Λεσβία
Μέσα στη μέρα
Ματωμένος δεσμός
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Μια ζωή
Ο Γκοντάρ για τον Γκοντάρ
Οι άποικοι
Οι οργανοποιοί των Εξαρχείων
Οι περιπέτειες του επιθεωρητή Σαν (μεταγλωττισμένη)
Ο μελισσοκόμος
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Οπενχάιμερ
Ο πρώτος οιωνός
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκύλος & Γάτα: μια τρελή καταδίωξη (μεταγλωττισμένη)
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα παιδιά του χειμώνα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το αγόρι του Θεού
Το αλάνι
Το μπλε καφτάνι
Το χρέος του εκτελεστή
Υπέροχες μέρες
Χάος
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Χόμπιτ:Η μάχη των πέντε στρατών
Κοινωνική

Η Παρεξήγηση του Albert Camus στο Θέατρο Radar

H παράσταση “Η Παρεξήγηση” του Αλμπέρ Καμύ, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Αναστασίας Παπαστάθη,παρατείνεται στο Θέατρο Radar, έως την Κυριακή 28 Μαΐου 2017.

stars-fullstars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
author-image Μαρία Γεωργιλάκη

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Στην κεντρική Τσεχία του μεσοπολέμου και ενώ ο τρόμος της γερμανικής κατοχής απειλεί ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη, δυο γυναίκες, η Μητέρα και η κόρη της Μάρθα διατηρούν ένα πανδοχείο. Στους πελάτες που φτάνουν εκεί, προσφέρουν τσάι με υπνωτικό, τους ληστεύουν και τους ρίχνουν στο ποτάμι με συνεργό τον παράξενο υπηρέτη τους. Στόχος τους είναι, να συγκεντρώσουν χρήματα ώστε να μπορέσουν να φύγουν από τον σκοτεινό και καταθλιπτικό Βορά και να ταξιδέψουν στο Νότο, για να συναντήσουν την θάλασσα και το φως του ήλιου. Τι γίνεται όμως όταν στο πανδοχείο φτάνει ο Γιαν, γιος της Μητέρας και αδερφός της Μάρθας, που έλειπε τριάντα χρόνια και εκείνες δεν τον αναγνωρίζουν; Ο Γιαν αποφασίζει να κρατήσει την ταυτότητά του κρυφή. Είναι πλούσιος κι έρχεται από τον Νότο: το τέλειο θύμα. Η Μαρία, η γυναίκα του Γιαν, διαισθανόμενη τον κίνδυνο αναζητά τον άντρα της. Θα αποτραπεί όμως το μοιραίο;

collage pareksigisi

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

Αντιλαμβάνομαι το έργο ως σύγκρουση ανάμεσα σε δύο κόσμους. Το Φως και το Σκοτάδι. Στην ουσία είναι σύγκρουση ανάμεσα σε ανθρώπινες ψυχές. Αυτές με ενδιαφέρει να ερευνήσω γιατί μόνο έτσι αποκτούν υπόσταση οι αφηρημένες έννοιες. Το σκοτάδι εκπροσωπεί η Μητέρα και η Μάρθα. Είναι ένας κόσμος που δολοφονεί, κλέβει, εξαπατά και στραγγαλίζει κάθε είδους συναίσθημα. Το φώς εκπροσωπεί η Μαρία, γέννημα θρέμμα του Νότου, του ήλιου και της θάλασσας. Η Μαρία διαισθάνεται αυτό που θα συμβεί, εκφράζει τα συναισθήματά της με καθαρότητα και αλήθεια, αγαπά και έχει πάθος για την ζωή. Ο Γιαν που κινείται ανάμεσα στους δύο κόσμους, απορροφάται τελικά από το σκοτάδι που συνήθως είναι πιο δυνατό. Όσο για τον υπηρέτη, εξυπηρετεί το μοιραίο, το αναπόφευκτο, άλλοτε με την μορφή του Θεού και άλλοτε με την μορφή του δαίμονα. Επιλέγω να διατηρήσω την εποχή της «Παρεξήγησης», δηλαδή τον μεσοπόλεμο, γιατί πιστεύω ότι έτσι αναδεικνύεται καλύτερα η διαχρονικότητα του έργου. Κατά την γνώμη μου οι ιδέες και οι έννοιες αποκτούν την πραγματική τους διάσταση μέσα στον χώρο και τον χρόνο που γεννήθηκαν. Όσο πιο καθαρά φωτίζεται το κείμενο, τόσο καλύτερα θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί του ο σύγχρονος Θεατής. Αναστασία Παπαστάθη

Αν ο άνθρωπος σιωπά ή ψεύδεται πεθαίνει μόνος και το σύμπαν γύρω του βουλιάζει στη δυστυχία. Αν αντιθέτως, μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας, χωρίς αμφιβολία και πάλι θα πεθάνει, αλλά αφού θα έχει βοηθήσει τους άλλους και τον εαυτό του να ζήσουν. Albert Camus

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη


Διάρκεια: 110'

Rating: 1
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b