MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
03
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    63ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
    Black Adam
    Black Panther: Wakanda Forever
    Broadway
    Dodo
    Drive My Car
    EO
    EX
    Emily
    Enemy:Ο άνθρωπος αντίγραφο
    Jurassic World: Κυριαρχία
    Lightyear (μεταγλωττισμένη)
    Minions 2: Η άνοδος του Γκρου (μεταγλωττισμένη)
    Moonage Daydream
    One Piece Film: Red
    Tad: Η σμαραγδένια πλάκα (μεταγλωττισμένη)
    Vortex
    Αμστερνταμ
    Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
    Ανώνυμη κλήση
    Απέραντη αγάπη
    Απόφαση φυγής
    Ασπρο πάτο
    Βίος και Πολιτεία του Αληθινού Γιώργη Ζορμπά
    Για την Κιάρα
    Εγκλήματα του μέλλοντος
    Εισιτήριο για τον Παράδεισο
    Εκεί που ζούμε
    Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες
    Εμπάργκο
    Ζοζέ και Πιλάρ
    Η DC λεγεώνα από τα σούπερ-κατοικίδια (μεταγλωττισμένη)
    Η μεγάλη πόλη
    Η οικογένεια του Μεγαλοπατούσα (μεταγλωττισμένη)
    Η παγίδα
    Η πηγή των παρθένων
    Η πριγκίπισσα αλάνι (μεταγλωττισμένη)
    Η χρονιά θανάτου του Ρικάρντο Ρέις
    Ικαρος και Δαίδαλος (μεταγλωττισμένη)
    Καλημέρα γλυκιά πατρίδα
    Καρό Νίντζα: Επικίνδυνη αποστολή (μεταγλωττισμένη)
    Κοίτα τους πως τρέχουν
    Κορσές
    Λεονόρα αντίο
    Ληστής με στυλ
    Μάρκος
    Μαγνητικά πεδία
    Μαϊσάμπελ
    Μην ανησυχείς αγάπη μου
    Μην αφήσεις ίχνη
    Ο άγνωστος
    Ο επιθεωρητής Μαιγκρέ και το μυστήριο της νεκρής κοπέλας
    Οι κληρονόμοι του Σαραμάγκου
    Ο κοτολαγός και το χάμστερ του σκότους (μεταγλωττισμένη)
    Ο μικρός Νικόλας και το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού (μεταγλωττισμένη)
    Οσα φέρνει η ζωή
    Ουγκέτσου Μονογκατάρι
    Περί τυφλότητος
    Πνεύμα από σπίτι (μεταγλωττισμένη)
    ΣαμΣαμ (μεταγλωττισμένη)
    Στην αυλή του σχολείου
    Στη χώρα του πάγου και της φωτιάς
    Το κάστρο της αγνότητας
    Το κρεματόριο
    Το μικρό βιβλιοπωλείο στο Παρίσι
    Το τρίγωνο της θλίψης
    Το φως του Διαβόλου
    Τραγούδα! 2 (μεταγλωττισμένη)
    Φθινοπωρινή σονάτα
    Φρανς
    Φτερά και πούπουλα (Feathers)
    Φυγή
    Φύγαμε
    Χαμογέλα
    Κοινωνική

    Η Παρεξήγηση του Albert Camus στο Θέατρο Radar

    H παράσταση “Η Παρεξήγηση” του Αλμπέρ Καμύ, σε μετάφραση και σκηνοθεσία Αναστασίας Παπαστάθη,παρατείνεται στο Θέατρο Radar, έως την Κυριακή 28 Μαΐου 2017.

    stars-fullstars-emptystars-emptystars-emptystars-empty
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 110'
    author-image Μαρία Γεωργιλάκη

    ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

    Στην κεντρική Τσεχία του μεσοπολέμου και ενώ ο τρόμος της γερμανικής κατοχής απειλεί ολόκληρη σχεδόν την Ευρώπη, δυο γυναίκες, η Μητέρα και η κόρη της Μάρθα διατηρούν ένα πανδοχείο. Στους πελάτες που φτάνουν εκεί, προσφέρουν τσάι με υπνωτικό, τους ληστεύουν και τους ρίχνουν στο ποτάμι με συνεργό τον παράξενο υπηρέτη τους. Στόχος τους είναι, να συγκεντρώσουν χρήματα ώστε να μπορέσουν να φύγουν από τον σκοτεινό και καταθλιπτικό Βορά και να ταξιδέψουν στο Νότο, για να συναντήσουν την θάλασσα και το φως του ήλιου. Τι γίνεται όμως όταν στο πανδοχείο φτάνει ο Γιαν, γιος της Μητέρας και αδερφός της Μάρθας, που έλειπε τριάντα χρόνια και εκείνες δεν τον αναγνωρίζουν; Ο Γιαν αποφασίζει να κρατήσει την ταυτότητά του κρυφή. Είναι πλούσιος κι έρχεται από τον Νότο: το τέλειο θύμα. Η Μαρία, η γυναίκα του Γιαν, διαισθανόμενη τον κίνδυνο αναζητά τον άντρα της. Θα αποτραπεί όμως το μοιραίο;

    collage pareksigisi

    ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

    Αντιλαμβάνομαι το έργο ως σύγκρουση ανάμεσα σε δύο κόσμους. Το Φως και το Σκοτάδι. Στην ουσία είναι σύγκρουση ανάμεσα σε ανθρώπινες ψυχές. Αυτές με ενδιαφέρει να ερευνήσω γιατί μόνο έτσι αποκτούν υπόσταση οι αφηρημένες έννοιες. Το σκοτάδι εκπροσωπεί η Μητέρα και η Μάρθα. Είναι ένας κόσμος που δολοφονεί, κλέβει, εξαπατά και στραγγαλίζει κάθε είδους συναίσθημα. Το φώς εκπροσωπεί η Μαρία, γέννημα θρέμμα του Νότου, του ήλιου και της θάλασσας. Η Μαρία διαισθάνεται αυτό που θα συμβεί, εκφράζει τα συναισθήματά της με καθαρότητα και αλήθεια, αγαπά και έχει πάθος για την ζωή. Ο Γιαν που κινείται ανάμεσα στους δύο κόσμους, απορροφάται τελικά από το σκοτάδι που συνήθως είναι πιο δυνατό. Όσο για τον υπηρέτη, εξυπηρετεί το μοιραίο, το αναπόφευκτο, άλλοτε με την μορφή του Θεού και άλλοτε με την μορφή του δαίμονα. Επιλέγω να διατηρήσω την εποχή της «Παρεξήγησης», δηλαδή τον μεσοπόλεμο, γιατί πιστεύω ότι έτσι αναδεικνύεται καλύτερα η διαχρονικότητα του έργου. Κατά την γνώμη μου οι ιδέες και οι έννοιες αποκτούν την πραγματική τους διάσταση μέσα στον χώρο και τον χρόνο που γεννήθηκαν. Όσο πιο καθαρά φωτίζεται το κείμενο, τόσο καλύτερα θα μπορέσει να επικοινωνήσει μαζί του ο σύγχρονος Θεατής. Αναστασία Παπαστάθη

    Αν ο άνθρωπος σιωπά ή ψεύδεται πεθαίνει μόνος και το σύμπαν γύρω του βουλιάζει στη δυστυχία. Αν αντιθέτως, μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας, χωρίς αμφιβολία και πάλι θα πεθάνει, αλλά αφού θα έχει βοηθήσει τους άλλους και τον εαυτό του να ζήσουν. Albert Camus

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Σκηνοθεσία: Αναστασία Παπαστάθη


    Διάρκεια: 110'

    Rating: 1
    Περισσότερα από CINEMA