
Monopoli Team
10.11.2010
A
A
Η Δίγκα ζωγραφίζει γυμνά και δεν απεικονίζει πρόσωπα, καθώς παρατηρείται η πλήρης απουσία τους. Κύριο θέμα της είναι η ανθρώπινη φιγούρα σε μια κατάσταση κρίσης. Οι σκοτεινές μορφές της περιπλανιόνται σε αφιλόξενους τόπους και το μοναδικό στοιχείο που τις κάνει διακριτές είναι τα ψυγεία με το κόκκινο σήμα της coca-cola.
Εισάγει μέσα στο έργο τον ίδιο της τον εαυτό σαν κομμάτι της κριτικής. Πρόκειται για μια θριαμβική ενσωμάτωση της εικόνας της που απορρέει από τον έλεγχο της κατοπτρικής ταύτισης. Μέσα στις αυτοπροσωπογραφίες, διερευνά τον ίδιο της τον εαυτό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κλεοπάτρα Δίγκα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
10o Beyond Borders: Το ελληνικό βλέμμα στο επίκεντρο του Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου
Ο Ρόμπερτ Άϊκ φέρνει τον «Οιδίποδα» στη Στέγη
Κηδεία Όζι Όζμπορν: Η στιγμή που η Σάρον Όσμπορν φτάνει στην Black Sabbath Bridge
Η Αμοργός τραγούδησε για τη συμπερίληψη
Βενετία: Αίτημα για αύξηση του τέλους εισόδου ώστε να περιοριστεί η εισροή τουριστών
Ο επίλογος της Κατερίνας Ευαγγελάτου στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Μικρός Βορράς: Από το φθινόπωρο στο Theatre Nous με 3 παραστάσεις για παιδιά προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας
“Να μη μιλήσουμε”: Μιχάλης Καλογεράκης και Σταύρος Τσαντές ενώνουν ξανά δυνάμεις για ένα τρυφερό τραγούδι
9ες Διεθνείς Μουσικές Ημέρες Καλαμάτας: Ένα μουσικό ταξίδι από τον μεσαίωνα στην pop και την avant-garde
Δυτική Όχθη: Νεκρός ο ακτιβιστής που βοήθησε στο οσκαρικό No Other Land