Monopoli Team
10.11.2010
A
A
Η Δίγκα ζωγραφίζει γυμνά και δεν απεικονίζει πρόσωπα, καθώς παρατηρείται η πλήρης απουσία τους. Κύριο θέμα της είναι η ανθρώπινη φιγούρα σε μια κατάσταση κρίσης. Οι σκοτεινές μορφές της περιπλανιόνται σε αφιλόξενους τόπους και το μοναδικό στοιχείο που τις κάνει διακριτές είναι τα ψυγεία με το κόκκινο σήμα της coca-cola.
Εισάγει μέσα στο έργο τον ίδιο της τον εαυτό σαν κομμάτι της κριτικής. Πρόκειται για μια θριαμβική ενσωμάτωση της εικόνας της που απορρέει από τον έλεγχο της κατοπτρικής ταύτισης. Μέσα στις αυτοπροσωπογραφίες, διερευνά τον ίδιο της τον εαυτό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κλεοπάτρα Δίγκα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Polar bear trend: Η λευκή οικολογική γούνα είναι το αξεσουάρ των γιορτών
Αναζητώντας την Ελένη, της Νατάσας Νταϊλιάνη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Ξεκίνα από την Αρχή και συνέχισε μέχρι Να φτάσεις στο Τέλος, από την ομάδα κι όμΩς κινείται στο Θέατρο Ροές
Μάρθα Φριντζήλα: Στο Κύτταρο και τον Ιανουάριο – Με το Kubara Project Reloaded
Οι Garbage στο Release Athens 2026 – Μαζί με τον Moby
Jazz στο Μουσείο: Το Sunny Side Trio στο Ίδρυμα Γουλανδρή
Το Ξενοδοχείο Η Νύχτα που Πέφτει, του Νάνου Βαλαωρίτη στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
50 χρόνια Θεσσαλικό Θέατρο: Ο «Μισάνθρωπος» της Ιόλης Ανδρεάδη σε Λάρισα και Αθήνα
Χριστούγεννα στο θέατρο #3: Έργα Ελλήνων συγγραφέων
Χριστούγεννα στο θέατρο #2: Έργα κλασικών & σύγχρονων ξένων δημιουργών