Αισθηματική
Αναζητώντας ένα φιλί τα μεσάνυχτα
Ένα σκανδαλιάρικο και τρυφερό ταξίδι στην αγάπη, το σεξ και το ρομάντζο, την παραμονή πρωτοχρονιάς στη Νέα Υόρκη. Ο Γούιλσον δεν έχει κοπέλα, δεν έχει σχέδια για τη ζωή του και θέλει απλά να ξεχάσει όλα όσα συνέβησαν τον περασμένο χρόνο. Μέχρι που ο καλύτερός του φίλος και συγκάτοικος, Τζέικομπ, βάζει ερωτική αγγελία στο ίντερνετ. […]

Monopoli Team
22.07.2008
A
A
Ένα σκανδαλιάρικο και τρυφερό ταξίδι στην αγάπη, το σεξ και το ρομάντζο, την παραμονή πρωτοχρονιάς στη Νέα Υόρκη. Ο Γούιλσον δεν έχει κοπέλα, δεν έχει σχέδια για τη ζωή του και θέλει απλά να ξεχάσει όλα όσα συνέβησαν τον περασμένο χρόνο. Μέχρι που ο καλύτερός του φίλος και συγκάτοικος, Τζέικομπ, βάζει ερωτική αγγελία στο ίντερνετ. Ανταποκρίνεται η Βίβιαν, η οποία θέλει απλά ο καινούργιος χρόνος να τη βρει με το σωστό άντρα. Τις τελευταίες ώρες του χρόνου αυτού, η συναισθηματική ευαισθησία και το χιούμορ φαίνεται να περιμένουν σε κάθε γωνία.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: In search of a midnight kiss
Σκηνοθεσία: Αλεξ Χόλντριτζ
Σενάριο: Αλεξ Χόλντριτζ
Παίζουν: Scoot McNairy, Sara Simmonds, Brian McGuire, Kathleen Luong
Παραγωγή:
Χώρα: Η.Π.Α.
Έτος: 2007
Rating: 4
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο