Αισθηματική
Κι αν φύγω… θα ξανάρθω
O 30χρονος Μάρκος, μικροκακοποιός, αποφυλακίζεται και επιστρέφει στα πάτρια εδάφη, σε ένα απομονωμένο ορεινό χωριό. Εκεί συναντά μια γυναίκα που ζει μόνη της σ΄ ένα βουνό και φτιάχνει κάρβουνο. Αυτή, συμφιλιωμένη με μια σκληρή ζωή, αυτός, αναστατωμένος από την ανάγκη να ξεκινήσει τη ζωή του απ΄ την αρχή. Για να συνεχίσουν μαζί, χρειάζεται να εμπιστευτούν […]

Monopoli Team
14.11.2006
A
A
O 30χρονος Μάρκος, μικροκακοποιός, αποφυλακίζεται και επιστρέφει στα πάτρια εδάφη, σε ένα απομονωμένο ορεινό χωριό. Εκεί συναντά μια γυναίκα που ζει μόνη της σ΄ ένα βουνό και φτιάχνει κάρβουνο. Αυτή, συμφιλιωμένη με μια σκληρή ζωή, αυτός, αναστατωμένος από την ανάγκη να ξεκινήσει τη ζωή του απ΄ την αρχή. Για να συνεχίσουν μαζί, χρειάζεται να εμπιστευτούν ο ένας τον άλλο. Η ταινία της Δώρας Μασκλαβάνου προσκλήθηκε να συμμετάσχει στο 30ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Καΐρου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος:
Σκηνοθεσία: Δώρα Μασκλαβάνου
Σενάριο: Δώρα Μασκλαβάνου
Παίζουν: Μαρία Κεχαγιόγλου, Γιάννης Στάνκογλου, Μελέτης Γεωργιάδης, Γιώργος Τσουλάρης, Ερρίκος Λίτσης
Παραγωγή:
Χώρα: Ελλάδα
Έτος: 2006
Rating: 2
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”