MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
13
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΤΕΧΝΗ

Στις κορυφαίες εκθέσεις διεθνώς το «Modern Love» του ΕΜΣΤ

Μία από τις 50 καλύτερες εκθέσεις τέχνης, σύμφωνα με τον έγκυρο ιστότοπο Hyperallergic, ο διευθυντής του οποίου, Hrag Vartanian, συγχαίρει την επιμελήτρια της έκθεσης, Κατερίνα Γρέγου.

Στις κορυφαίες εκθέσεις διεθνώς το «Modern Love» του ΕΜΣΤ
author-image Σπύρος Κακουριώτης

Ποδαρικό… με το δεξί έκανε ο νέος χρόνος στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, αφού στην εκπνοή του 2023 είδε την έκθεση «Modern Love: Ο έρωτας στα χρόνια της ψυχρής οικειότητας», που επιμελήθηκε η διευθύντριά του Κατερίνα Γρέγου, να καταλαμβάνει μια από τις κορυφαίες θέσεις ανάμεσα στις 50 καλύτερες εκθέσεις διεθνώς, σε σχετικό δημοσίευμα του έγκυρου αμερικανικού ιστότοπου για τις εικαστικές τέχνες Hyperallergic.

Στις κορυφαίες εκθέσεις διεθνώς το «Modern Love» του ΕΜΣΤ

Ειδικότερα, ο ιστότοπος ζήτησε από τους δημοσιογράφους και τους συνεργάτες του να επιλέξουν τις καλύτερες, κατά τη γνώμη τους, εκθέσεις του 2023 σε όλο τον κόσμο και, με βάση τις απαντήσεις τους, επέλεξε και κατέταξε τις 50 σημαντικότερες, με την περίφημη έκθεση Vermeer στο Rijksmuseum του Άμστερνταμ να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στη λίστα αυτή.

Στην τρίτη θέση, οι δημοσιογράφοι και οι συνεργάτες του Hyperallergic κατατάσσουν την έκθεση «Modern Love» του ΕΜΣΤ. Δικαιολογώντας την επιλογή, ο Hrag Vartanian, διευθυντής και ένας από τους ιδρυτές του Hyperallergic, γράφει πως «υπάρχουν εκθέσεις που δεν μπορείς να τις ξεχάσεις, γιατί έχουν καταλάβει μια γωνιά της συνείδησής σου με τρόπο που παραμένει διαρκώς ρευστός».

Στο κείμενο που δημοσιεύτηκε στο Hyperallergic, ο Vartanian τονίζει πως «η μεγάλη αυτή έκθεση, στον χώρο μιας πρώην γερμανικής ζυθοποιίας που μετατράπηκε σε καλλιτεχνικό προορισμό στην Αθήνα, εστιάζει στο σύγχρονο τοπίο του έρωτα, με τις παράξενες οικειότητες και τις κάποτε δύσκολες εκδηλώσεις του».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΕικαστική περιδιάβαση σε μουσεία και εκθέσεις: 20+1 προτάσεις12.09.2018

Αφού αναφερθεί σε μια σειρά καλλιτεχνών και έργων που έργων που ξεχώρισε από την έκθεση, ο διευθυντής του Hyperallergic καταλήγει: «Η επιμελήτρια Κατερίνα Γρέγου αξίζει συγχαρητήρια γι’ αυτό το επίτευγμα. Στενοχωρήθηκα μόνο που δεν μπορούσα να επιστρέψω ξανά και ξανά, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, για να καταγράψω τις ικές μου αντιδράσεις και το πώς μεταβλήθηκαν όταν βρέθηκαν αντιμέτωπες με αυτή την πλούσια συζήτηση για τον έρωτα σε μια εποχή με όλο και περισσότερο πόλεμο, μίσος και πόνο».

Περισσότερα από Art & Culture