Θρίλερ
Μαρλίνα: Η Δολοφόνος σε τέσσερις πράξεις
Η σκηνοθέτις Μούλι Σουρία φτιάχνει ένα ανατολίτικο γουέστερν, που αφηγείται την ιστορία μιας νεαρής χήρας, η οποία μετά την εισβολή ληστών στο σπίτι της, ξεκινά ένα ταξίδι εκδίκησης, με φόντο τα έρημα τοπία της Ινδονησίας.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 93'

A
A
Στους έρημους λόφους ενός νησιού της Ινδονησίας, μια συμμορία εισβάλει στο σπίτι της Μαρλίνα, μιας νεαρής χήρας, με κακούς σκοπούς: όχι μόνο της κλέβουν τα ζώα, αλλά την αναγκάζουν να τους προσφέρει όλων των λογιών τις «υπηρεσίες».
Η Μαρλίνα αντεπιτίθεται: δηλητηριάζει κάποια από τα μέλη της συμμορίας κι αποκεφαλίζει τον αρχηγό τους. Μετά ξεκινάει ένα ταξίδι με τελικό προορισμό τη δικαιοσύνη, τη χειραφέτηση, την εκδίκηση και την εξιλέωση. Όμως, ο δρόμος είναι μακρύς. Ειδικά όταν το φάντασμα του ακέφαλου θύματός της αρχίζει να την καταδιώκει.
[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/sTuAVGhmgto” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen ]
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Μαρλίνα: Η Δολοφόνος σε τέσσερις πράξεις (Marlina the Murderer in Four Acts)
Σκηνοθεσία: Μούλι Σούρια
Παίζουν: Μάρσα Τίμοθι, Γιόγκα Πρατάμα, Έγκι Φέντλι
Διάρκεια: 93'
Χώρα: Ινδονησία
Έτος: 2017
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Τελευταίο Σημείωμα: Δωρεάν προβολή της ταινίας του Παντελή Βούλγαρη από τον Δήμο Πετρούπολης
Οι The Kovenant στο Gagarin 205
Σοφία Καµαγιάννη, πώς θα συνδεθούμε ξανά με τη φύση;
«Κάλαντα της άνοιξης»: Οι CHÓRES επιστρέφουν με μια μουσική ταινία μικρού μήκους – ύμνο στη ζωή
Η Νία Βαρντάλος στο «Watch Next» της COSMOTE TV
Ορέστης Τζιόβας: «Με αφορά το σύνολο. Πρέπει να μάχεσαι» (vid)
Beer Music Fest 2025: 3 μέρες ατελείωτης μπίρας με ένα line up που ενώνει hip hop και πανηγύρι
Nικολέτα Βλαβιανού για #MeToo: «Δεν υπήρξε κάθαρση στον χώρο, είναι θέμα εξουσίας» (vid)
ΑΑΔΕ: Στήνει “ραντάρ” για να καταγράψει «μαύρα ενοίκια»
Ο Pedro Pascal είναι όντως παντού – και υπάρχει πολύ καλός λόγος