MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    Arctic
    Blue Note Records: Beyond the Notes
    Captain Marvel
    Corgi: Το σκυλάκι της Βασίλισσας (μεταγλωττισμένη)
    Desolation Center
    Elvis Presley: The King
    Hellboy: Ξαναγύρισα από την κόλαση
    Holy Boom
    Humanity on Trial
    In Situ
    Joe Strummer: The Future Is Unwritten
    John & Yoko: Above Us Only Sky
    Make the Economy Scream
    Melan*Cholia
    Piazzolla, the Years of the Shark
    Pj Harvey: ιστορίες από το δρόμο
    Pulp:μια ταινία για την ζωή, τον θάνατο και τα σούπερμαρκετ
    Queercore: How to Punk a Revolution
    Radiohead: Meeting people is easy
    Shazam
    Styx
    Sugartown – Για μια χούφτα ψήφους
    The Driller Killer
    The Last Waltz
    The Waiter
    Transit
    Ένας ελέφαντας στέκεται ακίνητος
    Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
    Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
    Αμάντα
    Αμερικανική νύχτα
    Απολιθώματα
    Από τον τρόμο στην αντίσταση – Ναζιστικό Στρατόπεδο Παύλου Μελά Θεσσαλονίκη 1941-1944
    Αστερίξ: Τo μυστικό του μαγικού ζωμού (μεταγλωττισμένη)
    Αόρατα Χέρια
    Βίος και πολιτεία
    ΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΥΣ συναντήσεις με τον Γιώργο Μανιάτη
    Γιώργος Χριστιανάκης – Μια διακριτική μουσική παρουσία
    Γράμμα από το Σαρλερουά
    Γυναίκες με τα όλα τους
    Δι’ ασήμαντον αφορμήν
    Δύση ηλίου
    Εγώ κι ο ίσκιος μου: Ένα ντοκιμαντέρ για τον Νίκο Παπάζογλου
    Εκδικητές: Τελευταία πράξη
    Ελληνική Κοινότητα Χαϊδελβέργης
    Εμείς
    Επίθεση στη Βομβάη
    Επιστροφή στην κορυφή
    Ερικ Κλάπτον: Ζωή σε δωδεκάμετρο
    Ευτυχισμένος Λάζαρος
    Η Απώλεια του Ερωτα
    Η Ευνοούμενη
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η Τρύπα
    Η Χήρα
    Η δίκη
    Η κατάρα της Γιορόνα
    Η σύζυγος
    Η ταινία Lego 2 (μεταγλωττισμένη)
    Η φωνή του Αντώνη
    Θέλημα Θεού
    Καπερναούμ
    Κιέριον
    Κλέφτες Καταστημάτων
    Κωδικός κολίμπρι
    Μάρνι: Μια τρελή συμμορία (μεταγλωττισμένη)
    Ματαρόα. Το ταξίδι συνεχίζεται…
    Μαύρη τρύπα
    Με άλλο πρόσωπο
    Μεκτούβ, αγάπη μου
    Μετά
    Νεκρωταφίο ζώων
    Ντάμπο (μεταγλωττισμένη)
    Ντάμπο (με υπότιτλους)
    Ο Άγγελος
    Ο Γαλαξίας
    Ο Ενοχος
    Ο Εξολοθρευτής
    Ο διερμηνέας
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (μεταγλωττισμένη)
    Ο ευγενικός κύριος Λινκ (με υπότιτλους)
    Οι αδερφοί Σίστερς
    Οι εξομολογήσεις
    Ο καθηγητής και ο τρελός
    Πατέρες και γιοι
    Πατρίδα από μάρμαρο
    Προσκύνημα στη Λούρδη
    Πως να εκπαιδεύσετε το δράκο σας 3 (μεταγλωττισμένη)
    Ρίζες
    Ρόμα
    Σκιές ονείρων
    Στιγμιαία οικογένεια
    Τα 4 επίπεδα της ύπαρξης
    Τα δάκρυα του βουνού
    Τελευταίος Σταθμός, KREUZBERG
    Το πάρκο των θαυμάτων (μεταγλωττισμένη)
    Το πράσινο βιβλίο
    Φαουέγια
    Φαρενάιτ 451
    Χαμός στην Τσάιναταουν
    λπ
    Κωμωδία

    Tully: Τα παιδιά είναι ευτυχία

    Ο καναδός Τζέισον Ράιτμαν των «Ραντεβού στον αέρα» και «Juno» αποφασίζει να τολμήσει και να διατυπώσει τις χαρές αλλά και τις σκληρές αλήθειες της μητρότητας…

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 92'
    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Η Μάρλο, μια παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά αποφασίζει να προσλάβει «νυχτερινή νταντά», με την ελπίδα να ελαττώσει λίγο το στρες της καθημερινότητας της. Η Τάλλι είναι μια όμορφη κι ανεξάρτητη φοιτήτρια πανεπιστημίου που θα την βοηθήσει όχι μόνο να βρει περισσότερο χρόνο να ξεκουραστεί αλλά και να αλλάξει τη ζωή της.

     

    Ο Ράιτμαν συναντά ξανά την Ντιάμπλο Κόντι μετά από τα πετυχημένα «Juno» (η αμερικανίδα σεναριογράφος είχε κερδίσει το Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου με το φιλμ αυτό) και «Περίπου ώριμη» έχοντας πολύτιμη όπλο στη νέα τους συνεργασία τη θαρραλέα ερμηνεία της Σαρλίζ Θερόν που πήρε 15 κιλά για τις ανάγκες του ρόλου της, όπως είχε συμβεί το 2003 με το «Monster» που της χάρισε το δικό της Όσκαρ.

     

     

    Μάλιστα το δίδυμο των δημιουργών έχει ξανασυνεργαστεί με τη νοτιοαφρικανή στο «Περίπου ώριμη» το 2011, που είχε ως κεντρικό χαρακτήρα και πάλι μια γυναίκα σε κρίση ταυτότητας. Εδώ το βασικό θέμα του σεναρίου απλώνεται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο αφορά την ευθύνη της μητέρας απέναντι στα παιδιά της και το δεύτερο την ευθύνη της μητέρας απέναντι στον εαυτό της. Οι Ράιτμαν και Κόντι έχουν την εξυπνάδα να αποφύγουν το σκόπελο της προβλέψιμης και αφελούς κομεντί ώστε να χτίσουν την προβληματική τους σε πιο στέρεα υλικά. Δεν τα καταφέρνουν πάντα καθώς η ιστορία τους αγκομαχάει όπως και η δόλια μάνα (αν μη τι άλλο θαρραλέα η ερμηνεία της Θέρον) να τα βγάλει πέρα με όλα τα θέματα που ανοίγει.

     

     

    Άλλοτε πιο κωμική, μερικές φορές υπερβολική και κάποιες ελάχιστες με δραματική υπόσταση, η «Tully» είναι μια ταινία για τη σύγχρονη γυναίκα, τα άγχη, τις αγωνίες και τις ενοχές της. Παρότι έχει τη θέληση να τα θίξει και να δείξει όλα, αυτό εκ των υστέρων αποδεικνύεται σχεδόν αδύνατο. Όπως δηλαδή και το μεγάλωμα τριών παιδιών χωρίς καμιά βοήθεια.

     

    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    [iframe width=»560″ height=»315″ src=»https://www.youtube.com/embed/YkUlA5C8BGw» frameborder=»0″ allow=»autoplay; encrypted-media» allowfullscreen ]

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Tully: Τα Παιδιά είναι Ευτυχία; (Tully)
    Σκηνοθεσία: Τζέισον Ράιτμαν
    Σενάριο: Ντιάμπλο Κόντι

    Παίζουν: Σαρλίζ Θερόν, Μακένζι Ντέιβις, Ρον Λίβινγκστον, Μαρκ Ντουπλάς

    Διάρκεια: 92'
    Χώρα: ΗΠΑ
    Έτος: 2018

    Rating: 2.5
    Διανομή: Tanweer
    Περισσότερα από CINEMA