MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
27
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
3 Queer μικρού μήκους
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Aespa World Tour in Cinemas
Animal
Back to Black
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Hashira Training (με υπότιτλους)
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Horrorant Film Festival – Νύχτες τρόμου 2024
Joe Strummer: The Future Is Unwritten
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Mistaken for Strangers
Playtime
Poor Things
Shayda
Spy x Family Code: White (με υπότιτλους)
Stop making sense
Take a Trip
Άγνωστοι μεταξύ μας
Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
Αδέσποτα κορμιά
Αμπιγκέιλ
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Αποκάλυψη τώρα: Final Cut
Από την άκρη της πόλης
Αρθουρ ο βασιλιάς
Ασπιλη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Γυάλα
Δύο δάχτυλα μέλι 2
Δύο φίλοι και ένας ασβούλης (μεταγλωττισμένη)
Εγώ, καπετάνιος
Εμφύλιος πόλεμος
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Ενθύμιον
Εξέλιξη
Επαγγελματίας υπνοβάτης
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζωντανό πνεύμα
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Μία και εγώ: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Η Χίμαιρα
Η αρπαγή
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Μάμα Γκλόρια
Μετέωρο και Σκιά
Μη μου λες ψέματα
Μην ανοίγεις την πόρτα
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Ο Μύλος και ο σταυρός
Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Οι αντίπαλοι
Ο καταδικασμένος
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Ο τελευταίος ήρωας
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Σούπερ Μάγκι (μεταγλωττισμένη)
Σπίθα στη θάλασσα
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στην τύχη ο Μπαλταζάρ
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο
Το μπλε καφτάνι
Το περασμένο καλοκαίρι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Χάος
Χαίρε, Μαρία
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Χρήστος, το τελευταίο παιδί
Χωρίς οξυγόνο
Ψάχνοντας τον Sugar man
Φαντασίας

Κονγκ: Η Νήσος του Κρανίου

Επιστροφή του μυθικού γορίλα με ένα θέαμα αντάξιο του ένδοξου παρελθόντος του αν και λείπει από το φιλμ η ιδιαίτερη ματιά ενός δημιουργού (πχ. Πίτερ Τζάκσον) που θα το έκανε πραγματικά σημαντικό.

stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 120'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Μια ετερογενής ομάδα εξερευνητών και επιστημόνων συγκεντρώνεται για να εξερευνήσει τα βάθη ενός αχαρτογράφητου νησιού στον Ειρηνικό Ωκεανό –όμορφο και την ίδια στιγμή επικίνδυνο- χωρίς να γνωρίζουν ότι διασχίζουν το βασίλειο του μυθικού Κονγκ. Όταν το πράγμα στραβώνει άσχημα με υπερφυσικά όντα να βγαίνουν στη στεριά, έρχεται και η επίλεκτη ομάδα των αμερικανών κομάντο για να δέσει το…γλυκό της δράσης.

nisos

Σε επίπεδο θεάματος η ταινία είναι άπαιχτη. Καταπληκτικά εφέ ( το μπάτζετ ανήλθε στα 190 εκατομμύρια δολάρια), σωστό τάιμινγκ στις σκηνές που ο τρόμος από τα υπερφυσικά ζώα κάνει τους ανθρώπινους ήρωες να μοιάζουν με μυρμήγκια, κάποιες κωμικές σκηνές έξυπνα βαλμένες στην πινακοθήκη της εποποιίας του Κινγκ Κονγκ, που εδώ λέγεται απλώς…Κονγκ! Το σεναριακό κομμάτι παρότι δεν είναι φτιαγμένο στο πόδι, αφηγείται μια ιστορία με αρκετές αναφορές στα κλασικά φιλμ του πελώριου γορίλα – οι ιθαγενείς που τον έχουν ως θεό, η ξανθιά αγαπημένη – και ιδέες που έχουν αρκετό ψαχνό αλλά η τελική αίσθηση που αφήνει είναι ότι διστάζει να πάρει θέση ως προς το συμβολισμό του Κονγκ. Είναι τελικά ο ξένος και άγνωστος κόσμος μια αναγκαία περιπέτεια του ανθρώπου που αξίζει να ολοκληρωθεί με κάθε τίμημα ή είναι προτιμότερο κάποιους αρχαίους θεούς να τους αφήνουμε στην ησυχία τους;

kraniou

Η προσθήκη ειδικών σκηνών που λειτουργούν ως φόρος τιμής σε κλασικά έπη («Αποκάλυψη Τώρα», «Πλατούν») προσδίδουν εκτός από σινεφιλική χροιά και μια περισσότερο πολιτική διάσταση στην ταινία. Δεν είναι τυχαίο ότι το έτος δράσης της ιστορίας τοποθετείται στα 1973, εποχή του τέλους του πολέμου στο Βιετνάμ, με το μονοδιάστατο – δυστυχώς έτσι είναι κι οι περισσότεροι χαρακτήρες του φιλμ – στρατόκαυλο Samuel L. Jackson να έχει πάρει πατριωτικά το θέμα εξόντωσης του Κονγκ («δεν πρόκειται να χάσουμε κι άλλον πόλεμο») και να μετατρέπεται σε κακό του φιλμ, αν και μέχρι ενός σημείου μοιάζει να δικαιώνεται παίρνοντας συγχωροχάρτι από τους σεναριογράφους για την άκαμπτη, αδίστακτη αλλά και ακέραια στάση του. Πάντως αυτό που χαρήκαμε περισσότερο – και είναι ουσιαστικά η μόνη καινοτομία του φιλμ- είναι η διακριτική αλλά και τρυφερή σχέση του τριχωτού ήρωα με το αντικείμενο του πόθου (;) του, μια δυναμική και ευφυέστατη φωτογράφο που υποδύεται η Brie Larson του «Room» και, κυρίως, ο τρόπος που την αποδίδει ο σκηνοθέτης του φιλμ, Jordan Charles Vogt-Roberts, που πραγματοποιεί ένα οπωσδήποτε θετικό ντεμπούτο.

Κωνσταντίνος Καϊμάκης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: ΚΟΝΓΚ: Η ΝΗΣΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΝΙΟΥ (KONG: SKULL ISLAND)
Σκηνοθεσία: Jordan Charles Vogt-Roberts
Σενάριο: Dan Gilroy, Max Borenstein

Παίζουν: Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson, John Goodman, Brie Larson, Jing Tian, Toby Kebbell, John Ortiz, Jason Mitchell, Terry Notary, John C. Reilly

Διάρκεια: 120'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2017

Rating: 2
Διανομή: Tanweer
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b