MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
04
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Το Τέταρτο Κουδούνι- Φεστιβάλ Αθηνών: επειγόντως ανανέωση!

Για να καταλήξω: μετά από 28 εκδηλώσεις του φετινού Φεστιβάλ Αθηνών που είδα -σχεδόν τις μισές- και παρά κάποιες -πολύ λίγες- ευχάριστες εκπλήξεις που είχα και στις οποίες ήδη αναφέρθηκα, μουσικές κυρίως, απογοητευτικό, τελικά, το βρήκα.

author-image Γιώργος Δ.Κ. Σαρηγιάννης

Παραστάσεις νέων που δεν είχαν τίποτα να πουν, δήθεν, βιαστικά στημένες, άμετρη κατάχρηση του devised, τίποτα το ουσιαστικά καινούργιο αλλά κι οι ξενόφερτες, όσες είδα, τίποτα δε μου είπαν, ακόμα κι ο «Μάκβεθ» του Μπρετ Μπέιλι. που τόσο περίμενα, με ψιλοαπογοήτευσε. Απορώ με τους συναδέλφους που τόσα πολλά θετικά σε τόσο πολλές παραστάσεις βρήκαν…

Νομίζω πως ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος πρέπει πολλά να αναθεωρήσει. Αυτές οι αλλεπάλληλες παραστάσεις νέων και «νέων», που πληθύνθηκαν τόσο τα τελευταία χρόνια, ας γίνουν μια πλατφόρμα ενταγμένη στο Φεστιβάλ, δε γίνεται πια ν’ αποτελούν τον κορμό του.

Διαβάστε περισσότερα στο Τέταρτο Κουδούνι

Περισσότερα από Art & Culture
Σχετικά Θέματα
Art & Culture
«Αρχιμάστορας Σόλνες» στο θέατρο της Οδού Κυκλάδων - Πίστη στο όνειρο
Art & Culture
Τέσσερις ερμηνεύτριες μοιράζονται “Τα Χρόνια” της Αννί Ερνώ
Art & Culture
MIRfestival 2025: Αναγκαίες εκρήξεις μέσα στο χάος
Art & Culture
Τα τελευταία μεγάλα live του 2025: Οι συναυλίες που δεν θα χάσουμε τον Δεκέμβριο
Art & Culture
"Νίκος Ξυλούρης: Ο Αρχάγγελος της Κρήτης" στο Θέατρο Ήβη (video)
Art & Culture
December list, ή αλλιώς η πιο fun to-do list του μήνα
Art & Culture
Είναι η προσβασιμότητα στους πολιτιστικούς χώρους θεωρία ή πράξη;
Cine News
The Hunger Games: Ένα franchise που αντέχει στον χρόνο – γιατί η δυστοπία καλά κρατεί
Art & Culture
Κόντρα στον Άνεμο: Η Hippo Theatre Group μάς προσκαλεί σε μια ιπτάμενη περιπέτεια για τη σωτηρία της φύσης
Art & Culture
Ένα γιγάντιο παράσιτο στον Λόφο Φιλοπάππου, από τον ΝΕΟΝ
Art & Culture
Φένια Αποστόλου & Μαρία Χατζηαθανασιάδου: Φωτίζουν το "Αποτύπωμα" της γυναικείας ταυτότητας
Art & Culture
Alexis Gritchenko: Η «Ελληνική Περιπέτεια» του Ουκρανού πρωτοπόρου στο MOMus