Απομακρύνεται ο σκύλος από τον “Φάουστ” λόγω αντιδράσεων των φιλοζωικών
Την αντίδραση φιλοζωικών οργανώσεων και θεατών προκάλεσε η εμφάνιση ενός αδυνατισμένου μαύρου σκύλου στο τέλος της παράστασης «Φάουστ» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού, λίγο πριν εμφανισθούν οι πρωταγωνιστές, για να εισπράξουν το καθιερωμένο χειροκρότημα. Όπως εξηγεί η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, στην ιστοσελίδα της, ο συγκεκριμένος σκύλος είναι αδύνατος από τη ράτσα του, ενώ, έπειτα από προσεκτικότερη μελέτη της σχετικής νομοθεσίας, η παραγωγή αποφάσισε να απομακρύνει τον εν λόγω σκύλο από την παράσταση.

A
A
Στην ιστοσελίδα της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών γράφεται:
“Ο σκύλος, ο οποίος εμφανίζεται στην παράσταση Φάουστ διασχίζοντας άπαξ την σκηνή, έρχεται καθημερινά στη Στέγη μισή ώρα πριν από το τέλος της παράστασης συνοδεία του αφεντικού του κ. Βασίλη Κασμά και απομακρύνεται μαζί με τον ίδιο αμέσως μετά το πέρας της παράστασης.
Ο σκύλος δεν είναι σε καμία περίπτωση υποσιτισμένος, ανήκει στην ράτσα Lévrier Greyhound, τα οποία από την φύση τους είναι πολύ αδύνατα αθλητικά σκυλιά αγώνων ανεξαρτήτως σίτισης (http://fr.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9vrier_greyhound).
Ωστόσο, ύστερα από προσεκτικότερη διερεύνηση της σχετικής νομοθεσίας, αποφασίστηκε από την παραγωγή η απομάκρυνση του εν λόγω σκύλου από την παράσταση.”
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #180: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Βella Ciao#31: Ο καλλιτέχνης στο μεταίχμιο μεταξύ λογικής και τρέλας
Γιατί οι παρέες γράφουν ιστορία τα καλοκαίρια;
Καλοκαίρι με παιδιά: 5 +1 στέκια για μια τέλεια οικογενειακή έξοδο
Family Weekend: 4 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Τα ελληνικά νησιά που ξέρουν πώς να γιορτάζουν τον Δεκαπενταύγουστο
Bella Ciao#30: Η σοφία της Κίρκης…
Η Παναγία όπως την ύμνησαν σπουδαίοι ποιητές
Θανάσης Ρεντζής: Αντίο σε έναν πρωτοπόρο του ελληνικού κινηματογράφου