Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Τι ετοιμάζουν Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Αυτό το dramatic τζάκετ είναι το πανωφόρι της σεζόν
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα: Παράταση για την βραβευμένη παράσταση του Κωσταντίνου Ντέλλα
Ο Goran Bregovic για μια για μια αυθεντική βαλκανική συναυλία στην Αθήνα
Τα Καλογεράκια στον Σταυρό του Νότου Plus – Με την Ελένη Τσαλιγοπούλου
Ο Τσιτσάνης συναντά τη σύγχρονη τζαζ: Το Dimitris Kalantzis 4tet στο Μέγαρο
Όμορφη Πόλη: Η μουσικοθεατρική παράσταση – ωδή στον Μίκη Θεοδωράκη ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα
Εκεί που ριζώνουνε τα λόγια: Το δημοτικό τραγούδι… αλλιώς στο Μέγαρο Μουσικής
ΔΕΗ Christmas Factory: Και τα φετινά Χριστούγεννα ξεκινούν στην Τεχνόπολη
MIRfestival 2025: 52 παραστάσεις σε 12 χώρους – Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ