
Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μουσικό αντάμωμα και λαϊκό γλέντι στη Γλυφάδα με ελεύθερη είσοδο
Μάριος Φραγκούλης: “Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ένας από τους μεγάλους ήρωες της χώρας μας”
«Θα σκοτώσουμε όλη την οικογένειά σου»: Απειλητικά μηνύματα δέχτηκε η σύζυγος του Γιάννη Αντετοκούνμπο, Μαράια
Με ελληνική συμμετοχή και φέτος το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου της Φιλιππούπολης
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πωλείται το θρυλικό διαμέρισμα στη Στησιχόρου (vid)
Τεχνοχώρος Εργοτάξιον: Όσα θα δούμε τη νέα σεζόν 2025-2026
Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 89 ετών
Ένας σύγχρονος “Κουρέας της Σεβίλλης” στο Θέατρο Πορεία
Η Ευανθία Ρεμπούτσικα με αγαπημένα soundtracks στο Ηρώδειο
Χρυσηίδα Γκαγκούτη: H Μεγάλη Γοργόνα επιστρέφει για το πιο εκρηκτικό live της