Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι ONIRAMA για τρεις γιορτινές βραδιές στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
COSMOTE TV: Ρεκόρ τηλεθέασης για το «Ριφιφί»
Το Benedict Berlin έφτασε στην Αθήνα – Το all day concept που αλλάζει την εμπειρία του πρωινού
Τα βιβλία των Χριστουγέννων – 5 προτάσεις από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος
Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Πολύ Μικρού Μήκους: Ανοιχτό κάλεσμα υποβολής ταινιών
Τα βιβλία των Χριστουγέννων – 5 προτάσεις από τις εκδόσεις Μεταίχμιο
Ανακοινώθηκαν τα βραβεία του Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου – Οι προβολές συνεχίζονται
Στο Παρά Πέντε-20 χρόνια μετά: Στον “αέρα” το τρέιλερ του πολυαναμενόμενου reunion
Τα βιβλία των Χριστουγέννων – 5 προτάσεις από τις εκδόσεις Μίνωας
Ο Λεωνίδας Μπαλάφας τα Σάββατα στον Σταυρό του Νότου Club