Monopoli Team
25.01.2011
A
A
Ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τονίζει την ανωνυμία της φωτογραφίας που έχει το προσόν να εξαλείφει ονόματα, πρόσωπα, ταυτότητες και οτιδήποτε εγκλωβίζει τον άνθρωπο στο φαίνεσθαι και τον απομακρύνει από το είναι.
Η Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, μέσα από την χρήση του μετάλλου, καθιστά σαφές πως κάθε βιομηχανικό υλικό μπορεί, χωρίς να χάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας του, να αποτελέσει τμήμα ενός συνόλου με συγκεκριμένη δομή.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κέλλυ Αθανασιάδου-Χιώτη, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Bella Ciao#38: Μπαμπά κοίτα… κοίτα μπαμπά
Backstage Stories με τη Ελίζα Σκολίδη (video)
Hot or Not #198: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Λιγότερα επεισόδια, περισσότερη αναμονή: Το τηλεοπτικό trend που γίνεται κανόνας
Πού θα φάμε την Παραμονή Χριστουγέννων;
Wake Up Dead Man: Το πιο σκοτεινό Knives Out αξίζει την προσοχή σας
Family Weekend: 10+1 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 20-21 Δεκεμβρίου
Free City: Οι προτάσεις μας για να διασκεδάσεις δωρεάν το ΣΚ στην Αθήνα