MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
10
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Μετρό: Πώς «χτίζεται» η σύνδεση Γουδή- Γαλάτσι (vid)

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά από τον Όμιλο ΑΒΑΞ η κατασκευή της σήραγγας της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χλμ. όπως φαίνεται από τα εντυπωσιακά υπόγεια και υπέργεια πλάνα στον σταθμό «Άλσος Βεϊκου».

Credits: Andrea / Unsplash
Monopoli Team

Ξεκινώντας από το Άλσος Βεϊκου και με προορισμό τον Ευαγγελισμό, η «Νίκη», ο ένας από τους δύο υπερσύγχρονους μετροπόντικες (TBM – Tunnel Boring Machine) έχει ήδη κατασκευάσει σήραγγα 520 μέτρων, έχει περάσει τον πρώτο σταθμό, τον σταθμό «Άλσος Βεϊκου» και κατευθύνεται προς τον δεύτερο σταθμό, τον σταθμό «Γαλάτσι».

Στα πλάνα του βίντεο αποτυπώνεται για πρώτη φορά με ακρίβεια ο πρωτοποριακός τρόπος με τον οποίο τα τελευταίας γενιάς TBM της ΑΒΑΞ «χτίζουν» τη σήραγγα, σχεδόν ταυτόχρονα με τη διάνοιξή της. Κάθε ενάμιση μέτρο που «σκάβει», ο Μετροπόντικας προχωρά παράλληλα στην επένδυση της σήραγγας με τον τσιμεντέντιο δακτύλιο, αφήνοντας πίσω του μια έτοιμη σήραγγα.

Ακολουθώντας την αντίθετη πορεία, το TBM «Αθηνά», που ξεκίνησε από την Κατεχάκη με κατεύθυνση επίσης προς τον Ευαγγελισμό, έχει μέχρι σήμερα κατασκευάσει σήραγγα 2.050 μέτρων.

Διαβάστε περισσοτερα στο Reporter.gr

Περισσότερα από Επίκαιρα