MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
29
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Barbie: Η Greta Gerwig γράφει ιστορία – Πώς πήγε η εισπρακτική «μάχη» με το «Oppenheimer»;

Η «Barbie» γίνεται η ταινία γυναίκας σκηνοθέτριας με το μεγαλύτερο εισπρακτικό «άνοιγμα» στην ιστορία, καθώς το φιλμ της Greta Gerwig και το «Oppenheimer» του Christopher Nolan ξεπερνούν τις προσδοκίες το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας τους στις κινηματογραφικές αίθουσες παγκοσμίως.

Barbie
Monopoli Team

Οι εισπράξεις της «Barbie», της ταινίας-φαινόμενο του καλοκαιριού, άγγιξαν τα 377 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office, το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας της στις κινηματογραφικές αίθουσες και η Greta Gerwig κατάφερε το μεγαλύτερο εισπρακτικό «άνοιγμα» ταινίας από γυναίκα σκηνοθέτρια στην ιστορία.

Στο βορειοαμερικανικό box office, στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, η «Barbie» κατέκτησε την κορυφή με 155 εκατομμύρια δολάρια εισπράξεις σε 4.243 τοποθεσίες –το μεγαλύτερο «άνοιγμα» για το 2023 μέχρι στιγμής- ξεπερνώντας την ταινία «Super Mario Bros» καθώς και όλα τα φετινά φιλμ της Marvel.

Το «Barbιenheimer» έφερε τον κόσμο πίσω στα σινεμά

Τόσο η ταινία της Gerwig όσο και το «Oppenheimer» του Christopher Nolan, χάρη και στη “σοσιαλμιντική” φρενίτιδα του «Barbιenheimer», προσέλκυσαν ρεκόρ θεατών πίσω στις κινηματογραφικές αίθουσες για μια απολαυστική «διπλή προβολή». Η ταινία του Nolan επίσης ξεπέρασε κάθε προσδοκία με $80.5 εκ. εισπράξεις σε 3.610 κινηματογραφικές αίθουσες στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά ως το μεγαλύτερο εισπρακτικό «άνοιγμα» του σκηνοθέτη μετά την τριλογία του «Batman» καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα για το είδος του βιογραφικού δράματος.

Διεθνώς η «Barbie» κέρδισε $182 εκ. σε 69 χώρες και το «Oppenheimer» $93.7 εκ. δολάρια σε 78 χώρες, ξεπερνώντας, μάλιστα, την πρώτη στην Ινδία. Ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο τα σινεμά -χάρη και στις δύο ταινίες- έκαναν τις μεγαλύτερες εισπράξεις τους στη μετά Covid-19 εποχή.

Το «Barbienheimer», ωστόσο, επηρέασε τις εισπράξεις των «Επικίνδυνων Αποστολών: Θανάσιμη Εκδίκηση Μέρος Πρώτο», ρίχνοντας τις 64% κάτω μετά από ένα καλό πρώτο Σαββατοκύριακο και θετικές κριτικές.

Όσον αφορά στην«Barbie», το γυναικείο κοινό οδήγησε την κούρσα αποτελώντας το 65% του συνόλου που παρακολούθησε την ταινία, σύμφωνα με το PostTrak, με το 40% των αγοραστών εισιτηρίων να είναι νέοι ηλικίας 18 έως 24 ετών. Στην αντίπερα όχθη οι θεατές του «Oppenheimer» ήταν 62% άνδρες, 63% πάνω από 25 ετών, με τις ηλικίες 18-24 να αποτελούν το 32% του κοινού.

Πρόκειται για ένα comeback που το Hollywood ονειρευόταν για αρκετό καιρό από την πανδημία και μετά. Αν και υπήρξαν επιτυχημένα ανοίγματα ανά διαστήματα, με ταινίες όπως «Spider-Man: No Way Home», «Top Gun: Maverick», «Avatar: The Way of Water»το γεγονός, πως αμφότερα «Barbie» και «Oppenheimer» γνώρισαν την επιτυχία στο ίδιο χρονικό διάστημα, είναι αξιοσημείωτο.

Barbie

Η απεργία ανατρέπει τα πάντα

Στο βάθος, όμως, καραδοκεί η «καταστροφή» καθώς τα χολυγουντιανά στούντιο αρνούνται να έρθουν σε μια δίκαιη συμφωνία με τους ηθοποιούς και τους σεναριογράφους που συνεχίζουν μαχητικά την απεργία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΠρεμιέρες: Η Μπάρμπι στον 21ο αιώνα12.09.2018

Όλα δείχνουν πως οι ταινίες των Greta Gerwig και Christopher Nolan ήταν οι τελευταίες που κατάφεραν να πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο διεθνές press tour για το 2023, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Στην πρεμιέρα του Oppenheimer», στο Λονδίνο, οι Emily Blunt, Matt Damon και Cillian Murphy αποχώρησαν από την προβολή σε μια συμβολική κίνηση στήριξης της απεργίας των ηθοποιών του Χόλυγουντ.

Πηγή: Guardian

Περισσότερα από Cine News
VIMA_WEB3b