MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
29
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

«Καλάθι» του νοικοκυριού: Αυτά είναι τα προϊόντα στις λίστες των σούπερ μάρκετ

Στη μάχη της… λίστας έχουν επιδοθεί και επισήμως από το πρωί οι μεγαλύτερες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ της χώρας, προκειμένου να παρουσιάσουν τη σύνθεση των προϊόντων που απαρτίζουν το «καλάθι» του νοικοκυριού.

Monopoli Team

Στη μάχη της… λίστας έχουν επιδοθεί και επισήμως από το πρωί οι μεγαλύτερες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ της χώρας, προκειμένου να παρουσιάσουν τη σύνθεση των προϊόντων που απαρτίζουν το «καλάθι» του νοικοκυριού που κάνει «ντεμπούτο» σήμερα με στόχο τη συγκράτηση των ανατιμήσεων σε μια σειρά από είδη πρώτης ανάγκης για κάθε ελληνικό σπίτι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΠώς θα γλιτώσετε χρήματα όταν ψωνίζετε online;12.09.2018

Πώς θα ενημερωθεί ο καταναλωτής

Στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-katanalotis του υπουργείου Ανάπτυξης υπάρχουν συγκεντρωμένα και σε εμφανές σημείο τα «καλάθια» του νοικοκυριού 13 αλυσίδων σούπερ μάρκετ, τα οποία περιλαμβάνουν τουλάχιστον 50+1 προϊόντα, στη βάση του αρχικού καταλόγου που είχαν καταρτίσει οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου, καθώς και οι τιμές τους, προκειμένου ο καταναλωτής να είναι σε θέση να επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί. Στην προσπάθεια κατά της ακρίβειας συμμετέχουν οι αλυσίδες Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Bazaar, Γαλαξίας, Κρητικός, Μασούτης, My Market, Market in, ΣΥΝΚΑ, Χαλκιαδάκης, Lidl, Discount Markt, καθώς και το αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα e-fresh.gr. Κι ενώ πριν από περίπου μια ώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα αντιμετώπιζε κάποια τεχνικά προβλήματα, πλέον βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΠρακτικές συμβουλές για την οργάνωση ενός pet friendly σπιτιού12.09.2018

Και μπορεί στις 9 το πρωί να έληξε επισήμως η προθεσμία των σούπερ μάρκετ να αποστείλουν τους καταλόγους τους στο υπουργείο Ανάπτυξης, ωστόσο οι σχετικές λίστες φιγουράρουν από νωρίς στις ηλεκτρονικές σελίδες των αλυσίδων. Κάθε αλυσίδα παρουσιάζει στον ιστότοπό της σε περίοπτη θέση το δικό της «καλάθι», είτε με τη μορφή banner, είτε με τη μορφή ηλεκτρονικού φυλλαδίου προσφορών.

Ο καταναλωτής μπορεί επίσης να ενημερωθεί και από τα φυσικά καταστήματα των αλυσίδων, με τα προϊόντα που απαρτίζουν το «καλάθι» να φέρουν ειδική σήμανση, ώστε να γίνονται εμφανή στο κοινό.

Μάθετε περισσότερα στο insider.gr.

Περισσότερα από Επίκαιρα
VIMA_WEB3b