MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
29
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥ ΖΗΝ

    5 μύθοι για την υγιεινή διατροφή που πρέπει να σταματήσετε να πιστεύετε

    Επειδή ακούτε ή διαβάζετε κάτι επανειλημμένα, δεν σημαίνει ότι είναι και αληθινό. Μην ξεγελιέστε από αυτούς τους κοινούς μύθους για την υγιεινή διατροφή και μάθετε την αλήθεια.

    Monopoli Team

    Όπου κι αν βρεθείτε οι άνθρωποι μιλούν για το τι σημαίνει «να τρώτε υγιεινά». Μπορεί να ακούσετε πράγματα όπως «Οι υδατάνθρακες είναι κακοί», «Το λίπος σε παχαίνει», «Οι αποτοξίνωση κάνει καλό»

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ7 μύθοι για το νερό που σίγουρα έχετε πιστέψει κάποια στιγμή12.09.2018

    Και παρά το γεγονός ότι η επιστήμη που αμφισβητεί αυτές τις κοινές παρανοήσεις, πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν σε αυτές. Και συχνά, αυτές οι φοβίες επικεντρώνονται στην αύξηση βάρους και λιγότερο στην πραγματική υγεία και ευεξία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ5 μύθοι για την απώλεια βάρους12.09.2018

    Μύθος 1 : Οι υδατάνθρακες το βράδυ μας κάνουν κακό

    Πολλοί πιστεύουν ότι η κατανάλωση υδατανθράκων μετά το δείπνο θα προκαλέσει σημαντική αύξηση βάρους. Αλλά μελέτες δείχνουν ότι η ορμονική απόκριση του σώματος στην κατανάλωση υδατανθράκων δεν διαφέρει από ένα πρωινό γεύμα σε σχέση με ένα βραδινό γεύμα σε υγιή άτομα. Επίσης οι υδατάνθρακες τη νύχτα μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στον ύπνο.

    Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

    Περισσότερα από Διατροφή