
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Free City: Όσα κάνουμε δωρεάν στην Αθήνα αυτή την εβδομάδα (16-20/06)
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Δευτέρα 16 Ιουνίου
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτή την εβδομάδα στην τηλεόραση
Οι έμποροι της Βενετίας με τoν Βασίλη Μπισμπίκη στο Cartel
Φιλαρέτη Κομνηνού: Το σίγουρο είναι ότι δεν θέλησα να είμαι θεατής της ζωής
Καρκίνος των ωοθηκών: 5 facts + μία νέα εξέλιξη στη θεραπεία
Hot or Not #171: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Καλοκαιρινοί έρωτες στη μεγάλη οθόνη: 10 ταινίες για να (ξανα)ερωτευτείτε
Σε αυτές τις αθηναϊκές αυλές και κήπους θα ξεχάσεις ότι είσαι στην πόλη
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση