
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Όλα όσα θα κάνουμε την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου
Sold out μέσα σε λίγες ώρες η συναυλία του ΛΕΞ στη Θεσσαλονίκη
Tο καλοκαίρι έφυγε, η ακμή έμεινε – Τι μπορούμε να κάνουμε;
Πρεμιέρες: Το τελικό κάλεσμα του τρόμου
Animasyros 2025: Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του φετινού διεθνούς φεστιβάλ κινουμένων σχεδίων
Χάσαμε τη Θεία Στοπ: Τελευταίες παραστάσεις στον «Ελληνικό Κόσμο»
Η δεξιά, η αριστερά και ο κυρ-Παντελής: Eπιστροφή στο Μικρό Παλλάς για δεύτερη χρονιά
Μένγκελε, του Θανάση Τριαρίδη στο ΠΛΥΦΑ
Οι Καρέκλες του Ε. Ιονέσκο για δεύτερη σεζόν στο θέατρο Αλκμήνη
Πρόσεχε ποιον σκοτώνεις!: Η νέα παράσταση των Ρέππα – Παπαθανασίου ανεβαίνει στο θέατρο Πειραιώς 131