Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ήλιος με δόντια: Παράταση λόγω επιτυχίας στο Θέατρο Μπέλλος
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
Ο Tim Crouch στην Αθήνα για μια συζήτηση με το κοινό
Ριφιφί: Πότε κάνει πρεμιέρα η νέα σειρά μυθοπλασίας της COSMOTE TV
Οι Super Stereo “γιορτάζουν” στο Ίλιον plus
Αυλαία για το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας 2025
O Ραφτάκος των λέξεων: Για 10 εορταστικές παραστάσεις στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογίαννης
Το 3ο Meeting Event του ΔΔΘΝ έρχεται στη Θεσσαλονίκη με πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα δράσεων
Sillyboy’s Ghost Relatives στο Ρομάντσο
Ηλίας Σδούκος και Μάνος Κιτσικόπουλος στο Μέγαρο Μουσικής