
Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αυτές οι νύχτες (που) μένουν δεν θα είναι οι τελευταίες για τις Νύχτες Πρεμιέρας – παρά την αδιαφορία της Πολιτείας
Η Αλέκα Κανελλίδου στο Θέατρο Άλσος με ξεχωριστούς καλεσμένους
Ο Γιάννης Χαρούλης φέρνει τον χορό και στη Θεσσαλονίκη
Μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου οι μετεγγραφές των πρωτοετών φοιτητών των Πανεπιστημίων
Με Erik Truffaz Quartet ανοίγει η νέα σεζόν στο Half Note Jazz Club
«Κόπηκε» η εκπομπή του Τζίμι Κίμελ, μετά από τις δηλώσεις του για τη δολοφονία Κερκ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου
Athens Baroque Festival: Το πάθος του μπαρόκ ζωντανεύει στην Αθήνα
Μια βραδιά με τον Πάνο Βλάχο στη σκιά των Βράχων – και το καλοκαίρι κράτησε λίγο ακόμη
Ιδιοπαθής Πνευμονική Ίνωση: Τα συμπτώματα, η διάγνωση και οι εξελίξεις στη θεραπεία