Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ναι Μεν, Αλλά…: Η νέα stand up παράσταση του Βαγγέλη Μουλαρά στο Θέατρο Ελεύθερη Έκφραση
Το wine bar «Taniko» επιστρέφει στο Studio Μαυρομιχάλη
Ο Ανδρέας Πολυζωγόπουλος στο Half Note Jazz Club
Αποχαιρετισμοί: Ένα δρώμενο με ποίηση, μαρτυρίες και μουσική στην ιστορική προβλήτα του λιμανιού του Πειραιά
Ο Στέργιος Νταουσανάκης live στο Γυάλινο Up Stage
Ο Εισβολέας και η μπάντα του για ένα “Living Room Jam” στο Baumstrasse
Αν ακούσεις τα παιδιά: Λευτέρης Ελευθερίου και Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος στον Σταυρό του Νότου Plus
Αγάπη-Πίστη-Ελπίδα, του Έντεν Φον Χόρβατ σε σκηνοθεσία Νάντιας Δαλκυριάδου στο θέατρο Από Κοινού
Ανδρέας Βουτσινάς: Η Ελληνοαμερινανική Ένωση παρουσιάζει μια έκθεση για τη ζωή και το έργο του
Release Athens 2026 – Οι Limp Bizkit για πρώτη φορά στην Ελλάδα