Monopoli Team
04.03.2020
A
A
Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young της Γιούτα, με επικεφαλής τον Τομ Ρόμπινσον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό για θέματα κοινωνικής δικτύωσης «International Journal of Virtual Communities and Social Networking», ζήτησαν από χιλιάδες χρήστες του Facebook να εξηγήσουν γιατί το χρησιμοποιούν και τι θέλουν να πετύχουν.
Με βάση τις απαντήσεις τους, προέκυψαν οι εξής τέσσερις μεγάλες κατηγορίες χρηστών: οι «οικοδόμοι» σχέσεων, οι «προπαγανδιστές», οι αυτοδιαφημιζόμενοι και οι «ματάκηδες».
Διαβάστε περισσότερα στο Penna.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι νέες αποχρώσεις κραγιόν που θα κυριαρχήσουν στα χείλη φέτος
Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ
«Άπειρη Γη»: Διεθνή πρεμιέρα για τη νέα ταινία του Βασίλη Μαζωμένου
Ο Επικήδειος, του Ιάκωβου Καμπανέλλη στο Θέατρο Αλεξάνδρεια
Κάπου περνούσε μια φωνή, από την bijoux de kant για 2ο χρόνο στο HOOD art space
Συγγνώμη Κύριε Μπέκετ, της Σοφίας Φιλιππίδου στο Μαγαζάκι της Τ3χνης
Οι Κάλπηδες, του Στρατή Μυριβήλη για 3η χρονιά στο Θέατρο Olvio
Τα «Υπέροχα Πλάσματα» επιστρέφουν – Πότε ξεκινούν τα γυρίσματα;
Το Κοράκι – Ένα Μουσικό Αναλόγιο, της Τώνιας Ράλλη στο Rabbithole
14ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας: Αφιέρωμα στον Θανάση Ρεντζή