MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
06
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Μάριος Στρόφαλης: ο υποψήφιος δήμαρχος που θέλει να κάνει την Αθήνα “Μικρό Παρίσι”!

Μια πρωτότυπη και αναπάντεχα διαδραστική πολιτική καμπάνια διοργάνωσαν τα Αθηναϊκά Πολιτιστικά ∆ίκτυα και ο Μάριος Στρόφαλης, στο χώρο που φιλοξενεί το Mικρό Παρίσι των Αθηνών, το ξενοδοχείο “The Stanley”. O γνωστός συνθέτης ανακοίνωσε την επίσηµη υποψηφιότητα για δήμαρχος στο ∆ήµο Αθηναίων, παρουσιάζοντας τις θέσεις και τους στόχους του πολιτικού του συνδυασμού.

author-image Ιωάννα Κρανιώτη

Ο συνθέτης και επικεφαλής των Αθηναϊκών Πολιτιστικών ∆ικτύων, παρουσίασε τους στόχους και τις θέσεις του συνδέσμου του, επισημαίνοντας πως ο λόγος που τον οδήγησε σε αυτή την υποψηφιότητα είναι μονάχα ο άνθρωπος:“Έχοντας ως επίκεντρο την ενίσχυση του ηθικού των δηµοτών και τον άνθρωπο, και ήδη αγκαλιασμένος από πολιτιστικές, κοινωνικές και επαγγελματικές ομάδες πολιτών, μέσα από το Αθηναϊκό καλλιτεχνικό δίκτυο και αποφασίσαμε να αλλάξουμε την πορεία της Αθήνας προς ένα λαμπρό μέλλον που αξίζει σ’ αυτήν και σε εμάς. Αυτός είναι και ο στόχος του συνδέσμου Αθηναϊκα Πολιτιστικά Δίκτυα. Η αξία που λέγεται Πολιτισμός είναι η βαριά βιομηχανία της Αθήνας. Η αφετηρία μας είναι ο Πολιτισμός. Αυτό που με πληγώνει είναι ο κοινωνικός λήθαργος που υπάρχει γύρω μας. Και θα φύγει με τον πολιτισμό. Δεν έχω να σας τάξω κάτι απλώς να σας προσκαλέσω να κάνουμε τα Αθηναϊκά πολιτιστικά δίκτυα 10 φορές μεγαλύτερα από το Αθηναϊκό καλλιτεχνικό δίκτυο και να γεμίσουμε την Αθήνα με μικρά Παρίσια.”

Aνεξάρτητος από κόμματα και χωρίς χρηματοδότες, o Μάριος Στρόφαλης παρουσιάζοντας ένα πλήρες οργανόγραμμα ουσιαστικής αξιοποίησης των ικανοτήτων και των ενδιαφερόντων πολύ μεγάλου μέρους της κοινωνίας μας, επισήμανε πως ο συνδυασμός Αθηναϊκά Πολιτιστικά Δίκτυα στοχεύει πάνω από όλα στην αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, βασισμένος στον πολιτισμό και τις αξίες του, προσεγγίζοντας όλους τους τομείς που συνθέτουν τον Δήμο Αθηναίων και σχεδιάζοντας κι άλλους, με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των Αθηναίων και των επισκεπτών της πρωτεύουσας.

Οι θέσεις του προγράμματος, όπως παρουσιάστηκαν, βασίζονται σε ένα μοντέλο σύνθετης ανταποδοτικής οικονομίας που μπορεί να ισορροπήσει ή και να αλληλοστηριχθεί με τη ρεαλιστικά δύσκολη υπάρχουσα οικονομία. Γερές πολιτιστικές βάσεις που συμβάλλουν στην τουριστική απογείωση, την εμπορική ανάπτυξη, την επανάκαμψη της οικονομίας, καταπολέμηση της ανεργίας με την αθρόα συμμετοχή ανέργων πολιτών σε μια κοινωνική κεφαλαιοποιημένη απασχόληση, αξιοποίηση ακινήτων που βρίσκονται στην ιδιοκτησία του Δ. Αθηναίων για τη δημιουργία βρεφονηπιακών σταθμών, διοργάνωση μεγάλων διεθνών θεσμών -που βρίσκονατι ήδη σε εξέλιξη, όπως “Mικρό Παρίσι των Αθηνών – Petit Paris d’ Athenes”, “Κήποι της Αθήνας – Athens Gardens Festival”, “Mediterrepolis”, “Η Πατησίων μας – Patision Cinemart”, “Acropolis culture cycle”-, αξιοποίηση των μεταναστευτικών στρωμάτων με στόχο την αφομοίωση τους, βιώσιμες και ωφέλιμες λύσεις για το περιβάλλον και τους πολίτες του, είναι μερικές από τις προτάσεις του συνδυασμού, βασιζόμενες κυρίως στην κοινωνική συμμετοχή.

Επιπλέον, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις, ο Μάριος Στρόφαλης ανέφερε πως είναι κατά της κατεδάφισης του γηπέδου του Παναθηναϊκού, στη λεωφόρο Αλεξάνδρας, χαρακτήρισε τα προσφυγικά “μνημείο αρχιτεκτονικής, που πρέπει να προστατευθούν”, ενώ για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, τόνισε πως “Πράσινο σε έναν κούφιο δρόμο, είμαι σίγουρος πως η συντήρηση αυτού του έργου θα κοστίζει πολύ περισσότερα από τη δημιουργία του“.

Ανάμεσα στην οικεία λόγω χώρου και συμμετεχόντων συνέντευξη τύπου, την προσοχή όλων τράβηξε μια λογομαχία υπέρ και κατά, των θέσεων που παρουσίασε ο Μάριος Στρόφαλης, μεταξύ ενός νεαρού και ενός παρευρισκόμενου. Ο νεαρός αγωνιωδώς ρωτούσε για τις ευκαιρίες που προσφέρει ο σύνδεσμος και ο “συμπρωταγωνιστής” υποστήριζε πως σου προσφέρει αξιοπρέπεια για να αντιμετωπίσεις τις ευκαιρίες που δημιουργεί κανείς μόνος του. Όπως μας ανακοινώθηκε η δράση αυτή ήταν ένα καλά σκηνοθετημένο σκετσάκι. “Αυτή την αμφισβήτηση και τη διαδραστικότητα των συμπολιτών μας επιζητούμε ώστε να μπούνε στα δίκτυα και να φτιάξουν ευκαιρίες για εκείνους και για άλλους, αλλάζοντας τη ζωή τους και την Αθήνα” τόνισε ο Μάριος Στρόφαλης.

Γενικότερα, το πρόγραμμα της προεκλογικής καμπάνιας, όπως ανακοινώθηκε, θυμίζει σε πολλά την εφαρμογή της οργάνωσης του ”Αθηναϊκού καλλιτεχνικού δικτύου”, όπου περισσότεροι από 1000 καλλιτέχνες δημιούργησαν τρία διεθνή φεστιβάλ που εκ του αποτελέσματος στηρίξαν το θεματικό τουρισμό, το εμπόριο, την οικονομία, την εκπαίδευση και την κοινωνική συνοχή της Αθήνας. Ωστόσο, σε μια εποχή δυσπιστίας των πολιτικών συνειδήσεων τα ερωτήματα που τίθενται στο Μάριο Στρόφαλη είναι πολλά και απαιτούν εμπεριστατωμένες αναλύσεις και απαντήσεις.
 
 Ιωάννα Κρανιώτη

Ο Μάριος Στρόφαλης, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής καμπάνιας, θα βρίσκεται κάθε Πέμπτη στις 21:30 με το Political Unplugged στο Χώρο Τέχνης 14η Μέρα και στα καφενεία όλων των δημοτικών διαμερισμάτων με το Αθηναϊκό Θέατρο του Καφενέ.

Περισσότερα από Επίκαιρα
VIMA_WEB3b