Έρευνα ανατρέπει όσα πιστεύαμε για τις online αγορές!
Οι άντρες πάντα κατηγορούν τις γυναίκες για το πόσο σπάταλες είναι, ότι πηγαίνουν συνέχεια για ψώνια, δεν μπορούν περιορίσουν τις αγορές τους και πολλά άλλα παρόμοια. Τι θα απαντήσουν όμως οι άντρες αν μάθουν τι αποκαλύπτει αυτή η έρευνα;
Monopoli Team
24.04.2013
Σύμφωνα με μελέτη του DDB Life Style Study, που έλεγξε τα δεδομένα όσων ψωνίζουν μέσω εφαρμογών σε κινητά και άλλες συσκευές, οι άντρες αποτελούσαν την πλειοψηφία αυτών που αγόραζαν. Μέσω της τεχνολογίας καταφέρνουν να βρουν ό, τι θέλουν, σε χαμηλότερες τιμές και ταχύτερα.
Βέβαια, αυτό δείχνει πως όντως τα ψώνια για τους άντρες είναι μια απλή, τυπική διαδικασία, όχι όπως για τις γυναίκες. Το 57% των γυναικών δήλωσε πως βλέπουν τα ψώνια ως διασκέδαση, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους άντρες ήταν 44%. Το γεγονός όμως ότι οι γυναίκες έμειναν πίσω στις ηλεκτρονικές αγορές δεν αλλάζει. Και η μάχη των δύο φύλων συνεχίζεται…
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Φορολογικές δηλώσεις: 10+1 γρίφοι και παγίδες του Ε2
Αντίδωρα προσφοράς: εικαστική performance του Νίκου Καζή στον πεζόδρομο του Θησείου
Πάσχα στα ελληνικά νησιά: Ποιες είναι οι τιμές στους δημοφιλείς προορισμούς;
Hot or Not #112: Από το ανατριχιαστικό «Μικρό Ταρανδάκι» μέχρι την πορτοκαλί Αθήνα – Όσα μας άρεσαν ή μας χάλασαν αυτή την εβδομάδα
Ο Πάνος Μουζουράκης… «Μεγαλώνει»: Λίγος Ευαγγελάτος, λίγος Καραμουρατίδης και λίγη κρίση ηλικίας συνθέτουν τον νέο δίσκο
Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της: Όσα είδαμε στο πρώτο επεισόδιο του Underwonder
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Κυριακή 28 Απριλίου
Shōgun: Φινάλε για το έπος που ανέτρεψε τα δεδομένα του ιστορικού δράματος – 5 λόγοι που αξίζει να το δεις
Ποιοι δικαιούνται δωρεάν εξετάσεις για τον καρκίνο του τραχήλου και του παχέος εντέρου
Πού θα βρούμε το καλύτερο τσουρέκι της Αθήνας;