MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
01
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    Αθήνα ΕΛΙΖΕ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    1976
    Aftersun
    Air: Κυνηγώντας ένα θρύλο
    Anthropause
    Arte Povera-The Documentary
    Augustine
    Avatar: The way of water
    Broken Circle
    Creed III
    Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Swordsmith Village
    Dreamland-Φεστιβάλ Ονειρικού Κινηματογράφου
    Dungeons & Dragons: Εντιμότητα μεταξύ κλεφτών
    Inside
    John Wick: Κεφάλαιο 4
    No Budget Story
    Scream VI
    Shazam! Η οργή των Θεών
    TAR
    Utama, το σπίτι μας
    Αισθάνομαι ζωντανός
    Αντιγόνη
    Απομνημονεύματα Κολοκοτρώνη
    Αργοναύτες: Η οργή του Ποσειδώνα (μεταγλωττισμένη)
    Αστερίξ: Τo μυστικό του μαγικού ζωμού (μεταγλωττισμένη)
    Αστερίξ και Οβελίξ στο δρόμο για την Κίνα (μεταγλωττισμένη)
    Αστερίξ και Οβελίξ στο δρόμο για την Κίνα (με υπότιτλους)
    Βερολίνο, η συμφωνία μιας μεγαλούπολης
    Διάκος, ο ηρωομάρτυρας
    Ενας άνθρωπος που τον έλεγαν Οττο
    Εξορία
    Ζλάταν
    Η Βασίλισσα της Νέας Υόρκης
    Η Λέιλα και τα αδέρφια της
    Η κλεμμένη πριγκίπισσα (μεταγλωττισμένη)
    Η παρέα των θαυμάτων (μεταγλωττισμένη)
    Η φάλαινα
    Η χώρα του Θεού
    Θ. Αγγελόπουλος – Ν. Παναγιωτόπουλος: Ο καθένας και η μουσική του
    Καθαρτήριο
    Μέρες ξηρασίας
    Μήδεια
    Μια απροσδόκητη σχέση
    Μια φωνή μέσα στη νύχτα
    Μούμιες (μεταγλωττισμένη)
    Ο Μεγαλέξανδρος
    Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η τελευταία επιθυμία (μεταγλωττισμένη)
    Ο Ταξιτζής
    Ο άνθρωπος με την κινηματογραφική μηχανή
    Ο άντρας των ονείρων μου
    Ο άρχοντας των μυρμηγκιών
    Οι δύο κόψεις του ξυραφιού
    Οι ξεχασμένοι
    Ουγκέτσου Μονογκατάρι
    Πέντε 5
    Πίσω από τις θημωνιές
    Παρίσι ξανά
    Σαλό, 120 μέρες στα Σόδομα
    Στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό
    Τα αβγά και τα πασχάλια (μεταγλωττισμένη)
    Τα οχτώ βουνά
    Τα πάντα όλα
    Τα πνεύματα του Ινισερίν
    Το ήσυχο κορίτσι
    Το κλειδί του μυστηρίου
    Το μπλε καφτάνι
    Τυχερό αστέρι
    Φαντάσματα της Επανάστασης
    Κοινωνική

    Οι Γυναίκες Του Λεωφορείου 678

    Ενδιαφέρουσα θεματικά, άνιση κινηματογραφικά ταινία από την Αίγυπτο, που προσπαθεί να καταγράψει τη γέννηση της αντίδρασης των γυναικών στο πρόβλημα της σεξουαλικής παρενόχλησης σε μια συντηρητική κοινωνία…

    stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
    author-image Θοδωρής Τσιατσικας

    Η ταινία εξιστορεί μια σκληρή πλευρά της Αιγύπτου που δεν είναι ευδιάκριτη στους περαστικούς επισκέπτες. Πρόκειται για την πραγματικότητα τριών γυναικών από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις στο Κάιρο, που ενώνονται προκειμένου να αντιμετωπίσουν την σεξουαλική παρενόχληση που βιώνουν καθημερινά. Ενώ η Φάιζα, μια συντηρητική μητέρα δύο παιδιών, προσπαθεί να βρει το δίκιο της, στην άλλη πλευρά της πόλης η Σέμπα, πλούσια σχεδιάστρια κοσμημάτων, η ίδια θύμα άγριας επίθεσης  ομάδας νέων ανδρών, δίνει διαλέξεις σε γυναίκες για το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης, προσπαθώντας να τις πείσει να μιλήσουν για το πρόβλημά τους. Παράλληλα, η Νέλλη,  ερασιτέχνης κωμικός, είναι η πρώτη γυναίκα στην Αίγυπτο, που θα κινηθεί δικαστικά για την βίαιη σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε. Μία από τις γυναίκες θα αποφασίσει να πάρει την υπόθεση στα χέρια της, και όταν οι άντρες επιχειρούν να την παρενοχλήσουν μέσα στο λεωφορείο, αυτή τους τραυματίζει με μαχαίρι στα σεξουαλικά τους όργανα. Αυτή της η ενέργεια την ενώνει με τις άλλες δύο πρωταγωνίστριες, οι οποίες την εξιδανικεύουν, ενώ ο Έσσαμ, o ανακριτής της αστυνομίας που ερευνά την υπόθεση φτάνει στα ίχνη τους.

    Γυρισμένη πριν από τις κατακλυσμιαίες εξελίξεις της «αραβικής άνοιξης», αυτή η ταινία από την Αίγυπτο έχει κυρίως ενδιαφέρον γιατί αγγίζει (πράγμα ασυνήθιστο για τη χώρα) το θέμα της σεξουαλικής παρενόχλησης και της δυνατότητας αντίδρασης των γυναικών σε μια συντηρητική κοινωνία. Κινηματογραφικά στέκεται σε αξιοπρεπές επίπεδο, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις η διάθεση να θιχτεί και να καταγγελθεί το κοινωνικό ζήτημα υποσκάπτει την αλήθεια των χαρακτήρων, κάποιες δραματουργικές λύσεις μοιάζουν αρκετά σχηματικές και οι αλλαγές κατεύθυνσης στον τόνο της ταινίας δεν λειτουργούν πάντα.

    Θοδωρής Τσιάτσικας

    [iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/Df8k5R8YPfQ?rel=0″ frameborder=”0″ allowfullscreen ]

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: Cairo 678
    Σκηνοθεσία: Μοχάμεντ Ντιάμπ
    Σενάριο: Μοχάμεντ Ντιάμπ

    Παίζουν: Μποσρά, Νέλι Καρίμ, Ναχέντ Ελ Σεμπάι

    Χώρα: Αίγυπτος
    Έτος: 2010

    Rating: 2
    Περισσότερα από CINEMA
    VIMA_WEB3b