ΔΡΑΜΑ
Η Κοντέσσα της Σανγκάης
Η Σαγκάη το 1936 ήταν ένα “σταυροδρόμι” από πολιτικές ίντριγκες, προσφυγικές αναταραχές, συγκέντρωση στρατιωτικών δυνάμεων και “υπόγειες” κινήσεις. Σ΄ αυτή τη χρονική περίοδο, δύο άνθρωποι αναπτύσσουν μια περίεργη σχέση: μια όμορφη Ρωσίδα, πρώην κοντέσσα, η οποία καταφεύγει σε αλλόκοτες δουλειές για να βοηθήσει την οικογένειά της, και ένας τυφλός πρώην διπλωμάτης, “κατεστραμμένος” ψυχολογικά από την […]

Monopoli Team
21.03.2006
A
A
Η Σαγκάη το 1936 ήταν ένα “σταυροδρόμι” από πολιτικές ίντριγκες, προσφυγικές αναταραχές, συγκέντρωση στρατιωτικών δυνάμεων και “υπόγειες” κινήσεις. Σ΄ αυτή τη χρονική περίοδο, δύο άνθρωποι αναπτύσσουν μια περίεργη σχέση: μια όμορφη Ρωσίδα, πρώην κοντέσσα, η οποία καταφεύγει σε αλλόκοτες δουλειές για να βοηθήσει την οικογένειά της, και ένας τυφλός πρώην διπλωμάτης, “κατεστραμμένος” ψυχολογικά από την απώλεια της οικογένειάς του. Η σχέση αυτή θα κυλήσει απρόβλεπτα και θα φέρει στο φως μυστικά του παρελθόντος.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: The White Countess
Σκηνοθεσία: Τζέιμς Αϊβορι
Σενάριο: Κάζουο Ισιγκούρο
Παίζουν: Ρέιφ Φάϊνς, Νατάσα Ρίτσαρντσον, Βανέσα Ρεντγκρέιβ, Λιν Ρεντγκρέιβ
Παραγωγή:
Χώρα: Αγγλία
Έτος: 2005
Rating: 1
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου