Η επιστροφή της Τζούλια Ρόμπερτς συμπίπτει με την καλύτερη ερμηνεία της από την εποχή της «Έριν Μπρόγκοβιτς».
Η επιστροφή της Τζούλια Ρόμπερτς συμπίπτει με την καλύτερη ερμηνεία της από την εποχή της «Έριν Μπρόγκοβιτς».
Δυο αδέρφια, ο Johnny και η Barbra, πηγαίνουν στο νεκροταφείο της παλιάς τους πόλης για να επισκεφτούν τον τάφο του πατέρα τους. Ο Johnny φοβίζει την Barbra, θυμίζοντας της πόσο την είχε τρομοκρατήσει όταν, παιδί ακόμη, την απειλούσε ότι οι νεκροί είχαν σηκωθεί για να την πιάσουν.
Ο Δημήτρης Ξανθόπουλος ανεβάζει τις Τρεις Αδερφές (1901) του Άντον Τσέχωφ στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης.
Η Βίκυ Πέιτζ, μια νεαρή μπαλαρίνα, διχάζεται ανάμεσα στην αγάπη της για το συνθέτη Julian Craster και την αφοσίωσή της στο επάγγελμά της επιθυμώντας να γίνει πρίμα μπαλαρίνα.
Σε μια γραφική τοποθεσία της ιταλικής επαρχίας του 1983, κατακαλόκαιρο, το φιλμ παρακολουθεί την σεξουαλική αφύπνιση ενός ανήσυχου 17χρονου. Γόνος δύο ακαδημαϊκών, o Έλιο νιώθει τον αισθηματικό κόσμο του να συγκλονίζεται όχι από τις ερωτικές του συνευρέσεις μ’ ένα ντόπιο κορίτσι αλλά από έναν Αμερικανό, εφτά χρόνια μεγαλύτερό του, που βοηθάει τις έρευνες του καθηγητή […]
Πριν από 16 χρόνια, η ντετέκτιβ του αστυνομικού τμήματος του Λος Άντζελες Έριν Μπελ πήγε σε μυστική αποστολή στην Καλιφόρνια με σκοπό να εισχωρήσει σε μια συμμορία με αρχηγό τον τρομακτικό Σίλας. Όταν μια από τις βίαιες ληστείες τους αποτυγχάνει, η κάλυψη της Έριν χάνεται και ο Σίλας διαφεύγει.
Κατασκευασμένο σαν επιτραπέζιο παιχνίδι, όπου υπάρχουν κανόνες, παίκτες, πιόνια, τιμωρίες και έπαθλα, το Escape Room χτίζει με μαεστρία την αγωνία μιας ομάδας, με παίκτες που δε γνωρίζεται μεταξύ τους, αλλά καλούνται όχι μονάχα να βρουν την τελική έξοδο, αλλά να την ανακαλύπτουν σε κάθε ένα δωμάτιο που ανοίγει μπροστά τους ή κλείνει πίσω τους.
Ενας 90χρονος ζει μόνος και έρχεται αντιμέτωπος με την χρεοκοπία της επιχείρησής του όταν του προσφέρεται μία δουλειά, στην οποία – φαινομενικά- πρέπει απλά να οδηγεί. Χωρίς να το γνωρίζει, υπογράφει για να γίνει μεταφορέας σ’ ένα μεξικάνικο καρτέλ ναρκωτικών. Και τα καταφέρνει καλά, τόσο καλά που οι «παραγγελίες» ολοένα και αυξάνονται και ο ίδιος […]
O Tony Lip, πορτιέρης από μία Ιταλο-αμερικανική γειτονιά του Bronx, προσλαμβάνεται ως οδηγός του Dr. Don Shirley, ενός παγκοσμίου φήμης αφροαμερικάνου πιανίστα, για να τον συνοδεύσει σε μία περιοδεία από το Manhattan στον βαθύ Αμερικάνικο Νότο.
Ένα απ’ τα πιο γοητευτικά θεατρικά έργα του Χάρολντ Πίντερ, κάνει πρεμιέρα από την Εταιρία Θεάτρου ΗΘΩ, σε σκηνοθεσία Λένας Φιλίπποβα
Αποφασισμένος να αγοράσει στη δωδεκάχρονη κόρη του ένα πανάκριβο μοναδικό φόρεμα, πιστό αντίγραφο μιας ηρωίδας που αγαπά, ο πατέρας της Λουίς θα αποφασίσει να εκβιάσει μια πλούσια γυναίκα γεμάτη ψυχολογικά προβλήματα που θα γνωρίσει τυχαία και η οποία θα οδηγηθεί εξαιτίας του σε ένα σκοτεινό μονοπάτι μέχρι την στιγμή που με την βοήθεια ενός άντρα […]
Ο Σιγκεμόρι είναι ένας δικηγόρος που ανήκει στην ελίτ του επαγγέλματος του. Τώρα, εξαναγκάζεται να υπερασπιστεί τον Μικούμα, κατηγορούμενο σε υπόθεση δολοφονίας.
Στην έρημο Ατακάμα της Χιλής, επιστήμονες αναζητούν απαντήσεις για τις καταβολές της ζωής. Κάπου κοντά, γυναίκες αναζητούν μέλη των σωμάτων των αγαπημένων τους που πέθαναν άταφοι κατά την περίοδο της δικτατορίας του Πινοσέτ.
Οι «Δούλες» επιστρέφουν στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν για 5 μόνο παραστάσεις
Η θεατρική παράσταση «Μια Ζωή στο Θέατρο», του Ντέιβιντ Μάμετ, παρουσιάζεται στο θέατρο Οδού Κεφαλληνίας.
Η θεατρική παράσταση «Ο Ήχος του όπλου» της Λούλας Αναγνωστάκη παρουσιάζεται στο Θέατρο Σταθμός, σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη.
Ο «Άσχημος» του Marius Von Mayenburg παρουσιάζεται στο Tempus Verum-Εν Αθήναις, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Λάλου.
Αρχές 20ου αιώνα, Ιρλανδία. Δύο άγαμες αδελφές που ασχολούνται με την μουσική έχουν στρώσει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι για όλη την οικογένεια. Την νύχτα αυτή, ξυπνούν μνήμες από το παρελθόν και μαζί έρωτες που έμελλαν να μείνουν τραγικοί.
Η Λίλα Κάσεν, διάσημη Ισπανίδα τραγουδίστρια, ετοιμάζεται να επανέλθει θριαμβευτικά στην ενεργό δράση μετά από μια δεκαετή απουσία, αλλά την παραμονή της μεγάλης της συναυλίας χάνει τη μνήμη της σε ατύχημα.
Η πρώτη «δυτική» ταινία του Φαραντί αναδεικνύει τα σκηνοθετικά όρια του ιρανού.
Ένας εφευρέτης ζει σε ένα κάστρο μαζί με το σημαντικότερο δημιούργημά του, τον Edward. Δεν τον έχει τελειοποιήσει ακόμη, κι έτσι ό Edward, αντί για χέρια έχει κοφτερά ψαλίδια. Όταν ο εφευρέτης πεθάνει ξαφνικά, ο Edward θα μείνει ημιτελής και μόνος, μέχρι τη μέρα που μια πλασιέ καλλυντικών θα τον βρει στο κάστρο.
Ένα χωριό της Αρκαδίας καλεί ένα «διάσημο» αγιογράφο και τον βοηθό του, τους Θεοφάνη και Θεοδόσιο (Αργύρης Μπακιρτζής και Δημήτρης Βλάχος), να αποκαταστήσουν τις φθαρμένες τοιχογραφίες ενός ιστορικού ναού. Ο Θεοφάνης είναι ερασιτέχνης αστρονόμος και ο Θεοδόσιος ασχολείται με διάφορες κομπίνες. Κοντά τους θα μαθητεύσει, στην υψηλή τέχνη, μια νεαρή κι αγνή κοπέλα (Δώρα Μασκλαβάνου).
Δύο νεαροί ποιητές, ο Νίκος κι ο Τάκης, στις αρχές της δεκαετίας του ’60, στην Αθήνα, ζουν σαν μποέμ λογοτέχνες παλαιότερων εποχών.
Ένα μείγμα πραγματικότητας και μυθοπλασίας για τη νυχτερινή ζωή στην πλατεία Ομονοίας και τις γύρω περιοχές. Τα πρόσωπα και τα γεγονότα που εμφανίζονται στην πλατεία στήθηκαν και κινηματογραφήθηκαν με τους πραγματικούς χαρακτήρες που στοιχειώνουν την περιοχή και που συμφώνησαν να αναπαραστήσουν αυτό που ζουν κάθε βράδυ.
Δεκαετία του ’50. Mια χήρα μάνα μεγαλώνει τα τρία παιδιά της έχοντας ιδιαίτερη αδυναμία στο μοναχογιό της. Τα πρώτα σημάδια ιδιαιτερότητας του γιου εμφανίζονται νωρίς: κόντρα με την οικογένεια, ρήξη με τα κοινωνικά πρότυπα, φιλίες με το ίδιο φύλο. Το πάθος του για το χορό τον οδηγεί στο Παρίσι και τα πάθη του σε αμφίφυλες […]
Η απρόσμενη επίσκεψη ενός ταλαιπωρημένου, άστεγου και άρρωστου νεαρού αναβιώνει το παρελθόν και ανατρέπει με τραγικό τρόπο την ήρεμη και τακτοποιημένη ζωή ενός τραπεζικού.
Η New Star παρουσιάζει σε επανέκδοση το κύκνειο άσμα του Λουκίνο Βισκόντι, σε ψηφιακά αποκατεστημένη full uncut έκδοση.
Η ταινία είναι βασισμένη στην τραγωδία του Ευριπίδη, η οποία αφηγείται την προσπάθεια του Ορέστη –μετά τη δολοφονία της μητέρας του, της Κλυταιμνήστρας, και του Αιγίσθου– να αντισταθεί στους κατοίκους του Άργους και να υπερασπιστεί τον εαυτό και την κληρονομιά του, με τη βοήθεια της Ηλέκτρας.
Το 1955 ένα ζευγάρι επιφανών Κωνσταντινουπολιτών υιοθετούν την ορφανή 12χρονη Πολυξένη. Το κορίτσι, το οποίο αποχωρίζεται τον μικρότερο αδερφό της, θα μεγαλώσει με λαμπρές υποσχέσεις, αλλά θα δώσει και μάχες για να υπερασπιστεί όσα της ανήκουν
Μια γυναικεια παρουσια, αναμεσα σε τρεις αντρες. Η σχεση της με αυτους (αδελφη, ερωμενη, φιλοξενουμενη, φιλη) δεν εχει σημασια. Σημασια εχει η ομορφια των πλανων που αντικαθιστα την ψυχολογικη αναλυση με -το μονο, στην ουσια κινηματογραφικο ζητουμενο- την αισθητικη.