MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
22
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ:
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ X
ΗΘΟΠΟΙΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΗΘΟΠΟΙΟ X
ΘΕΑΤΡΟ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΘΕΑΤΡΟ X
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μουσικοθεατρική παράσταση

Λυρικό Καμπαρέ: Ένα θεατρικό αναλόγιο της Μάγδας Μαυρογιάννη για τον Kurt Weill στο Μέγαρο

Στόχος του θεατρικού αναλογίου της Μάγδας Μαυρογιάννη, «Λυρικό Καμπαρέ: Βερολίνο-Παρίσι-Νέα Υόρκη», που παρουσιάζεται, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, είναι η προβολή της μουσικής τουKurt Weill χωρίς σύνορα, μέσα από τρία μουσικά άλματα στη ζωή του.

Monopoli Team

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών παρουσιάζει στην αίθουσα Μητρόπουλος, την Τρίτη 2 Απριλίου, ένα θεατρικό αναλόγιο της Μάγδας Μαυρογιάννη για τον Kurt Weill. Ένα «Λυρικό Καμπαρέ», μια μελωδική διαδρομή του μεγάλου συνθέτη από το Βερολίνο και το Παρίσι έως τη Νέα Υόρκη, μέσα στο χρόνο και το χώρο της μουσικής.

«Λυρικό Καμπαρέ»: Λίγα λόγια για την παράσταση

«Τρία μουσικά άλματα στη ζωή του Kurt Weill. Από Hans Esler, Berg, Webern στην atonik μουσική, στο σοφιστικέ καμπαρέ και το μιούζικαλ. Η ζωή του Kurt Weill στο Βερολίνο είχε γίνει καταπιεστική, η μουσική του ευφυΐα τον έσπρωχνε να ταξιδέψει, να γνωρίσει, να αισθανθεί άλλες τάσεις.

Μόνο η συνεργασία του με τον Μπρεχτ του είχε ανοίξει τον ορίζοντα

Το 1928, ο Kurt Weill γράφει την μουσική στο πιο γνωστό έργο του Μπρεχτ την «Όπερα της Πεντάρας». Είναι τζαζ, είναι ελαφρά μουσική, έχει εκκλησιαστικές λυρικές μελωδίες; Ακολουθούν τα «7 θανάσιμα αμαρτήματα», «η Άνοδος και πτώση της Πόλης του Μαχαγκόνι».  Έργα πρωτοποριακά που παίζονται μέχρι σήμερα.

Η διδασκαλία, του είχε ανοίξει τον ορίζοντα βλέποντας τους ταλαντούχους μαθητές του, όπως ο Νίκος Σκαλκώτας να χρησιμοποιούν τις καινούργιες τάσεις.

Επηρεασμένος από τον Gustav Mahler, τον Arnold Schoenberg και τον Igor Stravinsky ο Kurt Weill στράφηκε προς το μουσικό θέατρο και το τραγούδι.  Το Παρίσι του άνοιξε τις ιδέες (Εric Satie, Francis Poulenc) και προχώρησε ένα βήμα.

O στόχος του όμως ήταν η Αμερική, η Νέα Υόρκη

Μελέτησε την Αμερικάνικη μουσική.  Τον Gershwin.  Τα έργα αυτής της περιόδου που θεωρήθηκαν οι ρίζες της ανάπτυξης του Αμερικανικού μιούζικαλ.  Προσπάθησε να βρει έναν καινούργιο τρόπο δημιουργίας της Αμερικανικής όπερας, εμπορικό μεν αλλά χωρίς να χάσει το καλλιτεχνικό του στοιχείο.

Ο στόχος αυτής της παράστασης είναι να προβάλουμε την μουσική του Kurt Weill χωρίς σύνορα. Ένας συνθέτης που έγραφε ακούραστα και προσπάθησε να δώσει την μοντέρνα μουσική στην Ευρώπη και την Αμερική.  O λόγος θα συνδέεται με τη μουσική και θα δείχνει τη διαδρομή της ιστορίας.  Το ρεπερτόριο θα είναι σύνθετο με έργα Kurt Weil αλλά και Γάλλους και Αμερικανούς συνθέτες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΟ Τεμπέλης Δράκος: Το μαγικό μουσικοθεατρικό σύμπαν του Γιώργου Χατζηπιερή επιστρέφει στο Μέγαρο12.09.2018

Η μουσική του ηχογραφήθηκε από την Teresa Stratas, Oute Lemper, Marianne Faithfull, αλλά και τον Frank Sinatra, Ella Fitzgerald και πολλούς άλλους τραγουδιστές». 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Συγγραφέας: Μάγδα Μαυρογιάννη
Σκηνοθεσία: Μάγδα Μαυρογιάννη


Παίζουν: Στο ρόλο της Λόττε Λέννα η Ανδρομάχη Δαυλού | Μεσόφωνος: Άρτεμις Μπόγρη. Πιάνο: Γιώργος Κωνσταντίνου

Τιμές Εισιτηρίων: 18 ευρώ και 12 ευρώ
Πληροφορίες: Εισιτήρια: 210 72 82 333, www.megaron.gr
Παραστάσεις: Τρίτη 2 Απριλίου στις 20:30
Link Εισιτηρίων: https://webtics.megaron.gr/el/events/?eventid=3290
Πληροφορίες Χώρου: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, Αθήνα. Τηλέφωνο: 210 7282000 | Email: [email protected] | https://www.megaron.gr/
Περισσότερα από ΘΕΑΤΡΟ
VIMA_WEB3b