MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
03
ΜΑΪΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

H Gen Z αγαπάει τα shopping hauls. Έχουν όμως ουσιαστική αξία;

Τα hauls είναι δημοφιλή στις μεγαλύτερες πλατφόρμες. Πόσο καλά είναι όμως; Και, κυρίως, πόσο βιώσιμα;

Photo by charlesdeluvio on Unsplash
Monopoli Team

H δημιουργός και curvy model Remi Bader άρχισε να δημοσιεύει εβδομαδιαία hauls (τα βίντεο όπου κάποιος δοκιμάζει ένα προϊόν που αγόρασε και μοιράζεται την εμπειρία και τη γνώμη του με το κοινό του) στο TikTok κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Στα δύο χρόνια από τότε, έχει συγκεντρώσει 2,1 εκατομμύρια ακόλουθους, οι οποίοι την παρακολουθούν να δοκιμάζει ρούχα από brands όπως τα H&M και το Urban Outfitters. «Όταν ξεκίνησα, υπήρχαν fashion hauls, αλλά οι άνθρωποι έδειχναν μόνο αυτό που τους φαινόταν καλό», λέει. «Κανείς δεν έδειχνε το κακό, το οποίο είναι σημαντικό μέρος της πραγματικής εμπειρίας αγορών. Έτσι, άρχισα να κάνω ρεαλιστικά hauls».

Αρχικά, ένα φαινόμενο του YouTube που χρονολογείται από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, όπου ένας δημιουργός περνά μέσα από ένα σωρό ρούχα που αγόρασε ή του χάρισαν σε βίντεο και αξιολογεί την ποιότητα, το στiλ ή την εφαρμογή — έχουν γίνει δημοφιλή σε όλες τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε περισσότερα στο Jenny.gr

Περισσότερα από Επίκαιρα
VIMA_WEB3b