MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
08
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Will Smith: Το διώροφο τροχόσπιτό του ανταγωνίζεται ακόμη και τα γιοτ δισεκατομμυριούχων

22 τροχοί, 14 τηλεοράσεις, κουζίνα 200.000 δολαρίων και αίθουσα προβολών 30 ατόμων. Το The Heat, το τεράστιο διώροφο τροχόσπιτο του Will Smith, αξίας 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων, ανταγωνίζεται ακόμη και τα γιοτ δισεκατομμυριούχων.

Monopoli Team

Ενώ άλλοι πρίγκιπες ζουν κλεισμένοι σε παλάτια και μεγαλοπρεπείς βίλες, ο «πρίγκιπας του Bel-Air», κατά κόσμον Will Smith, δεν στερείται πολυτέλειας ακόμη κι όταν βρίσκεται στο δρόμο.

Η κινητή έπαυλη του Αμερικανού ηθοποιού είναι ένα motorhome με το παρατσούκλι «The Heat» και βάζει τα γυαλιά σε κάθε μεγιστάνα. Το αυτοκινούμενο μαμούθ των 2,5 εκατ. δολαρίων είναι επινόηση της Anderson Mobile Estates, μιας αμερικανικής εταιρείας πολυτελών RV που προορίζονται για εκείνους που δεν φείδονται χρημάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΓουίλ Σμιθ: Αποκάλυψε ποιον ρόλο θεωρεί τον χειρότερο στη διάρκεια της καριέρας του12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο insider.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»