MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Πίνακας του Βίνσεντ Βαν Γκογκ από το 1887 για πρώτη φορά σε δημόσια έκθεση

Η «Σκηνή δρόμου στη Μονμάρτρη» του Βαν Γκογκ αποτελεί μέρος της ιδιωτικής συλλογής μιας γαλλικής οικογένειας για περισσότερο από έναν αιώνα.

Φωτογραφία: WestImage - Art Digital Studio/Sotheby’s. Πηγή: The Guardian
Monopoli Team

Ένας σημαντικός πίνακας που δημιούργησε ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ την άνοιξη του 1887 στο Παρίσι και βρισκόταν στην ιδιωτική συλλογή μιας γαλλικής οικογένειας για πάνω από έναν αιώνα, θα βρεθεί σε δημόσια έκθεση για πρώτη φορά.

Ο πίνακας που ονομάζεται «Scène de rue à Montmartre» είναι μέρος μιας πολύ σπάνιας σειράς που απεικονίζει τον περίφημο ανεμόμυλο «Moulin de la Galette», στην κορυφή ενός λόφου της Μονμάρτης, με θέα στην πρωτεύουσα. Ο ανεμόμυλος, που ονομάζεται αλλιώς «Moulin Dubray» ή «Moulin à Poivre» καταστράφηκε το 1911.

Ο πίνακας δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια των δύο ετών, όπου ο Ολλανδός καλλιτέχνης μοιραζόταν ένα διαμέρισμα με τον αδερφό του στην οδό Lepic.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Κραυγή: Μυστηριώδες σημείωμα εντόπισαν ερευνητές στον πίνακα του Έντβαρτ Μουνκ12.09.2018

Ο πίνακας αποκτήθηκε από έναν Γάλλο συλλέκτη το 1920 και έχει παραμείνει στην ίδια οικογένεια από τότε, ενώ δεν έχει εμφανιστεί ποτέ στο κοινό, παρά το γεγονός ότι αναφέρεται σε επτά καταλόγους. Θα εκτίθεται στο Λονδίνο, το Άμστερνταμ και το Παρίσι πριν πωληθεί από τον οίκο Sotheby’s το Μάρτιο, όπου η αξία του αναμένεται να φθάσει μεταξύ 5 και 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Η Μονμάρτρη, επίσης γνωστή ως «La Butte», μεταμορφώθηκε γρήγορα από αγροτικό χωριό σε μια συνοικία διασκέδασης, δημοφιλής στους Παριζιάνους για τις καφετέριες της και με μια γενιά καλλιτεχνών, διανοούμενων και συγγραφέων για τη μποέμικη ατμόσφαιρα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΟι μεγαλύτερες κλοπές έργων τέχνης που έμειναν στην ιστορία12.09.2018

Τα δύο χρόνια του Βαν Γκογκ στο Παρίσι από το 1886 έως τον Φεβρουάριο του 1888, όταν έφυγε για την Αρλ, θεωρούνται ευρέως ότι θέτουν τα θεμέλια για το μετέπειτα μοναδικό του στυλ, εκθέτοντας τον στην επιρροή ιμπρεσιονιστών, όπως ο Μονέ και ο Πισαρό αλλά και σε μια νεότερη γενιά καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένων των Πωλ Σινιάκ, Εμίλ Μπερνάρ και Ανρί ντε Τουλούζ-Λωτρέκ.

Πηγή: The Guardian

Περισσότερα από Εικαστικά
Σχετικά Θέματα
Εικαστικά
Γιώργος Κεβρεκίδης: Ο Έλληνας καλλιτέχνης προσκεκλημένος της Salt Research Instanbul
Εικαστικά
Transitions: Η Εβίτα Κανέλλου στην Art Athina 2025 με την γκαλερί Αργώ
Εικαστικά
Η Van Gogh: The Immersive Experience έρχεται στην Ελλάδα
Δραστηριότητες
Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη: Πανελλήνιος φωτογραφικός διαγωνισμός για εφήβους
Εικαστικά
Art Athina 2025: Η μεγάλη συνάντηση της σύγχρονης τέχνης ξεκινά στο Ζάππειο
Εικαστικά
“all aboard”: Tο αεροδρόμιο της Αθήνας γεμίζει με τέχνη
Art & Culture
Η ομορφιά της Μεσογείου και τα άγνωστα μπλε: Μια έκθεση στην Ύδρα που δεν πρέπει να χάσεις
Εικαστικά
Vivace ma non troppo: Ο Χρήστος Παλλαντζάς παρουσιάζει “τοπία συγκρατημένου ενθουσιασμού” στις Σπέτσες
Εικαστικά
«Άγιον Όρος – Πέρα από το Ορατό»: Το φωτογραφικό οδοιπορικό του Γιάννη Γιαννάτου ταξιδεύει
Εικαστικά
Ίδρυμα Μαμιδάκη: παράταση αιτήσεων για το νέο residency πρόγραμμα
Εικαστικά
Takis: 100 χρόνια ζωής και 6 χρόνια μνήμης σε ένα επετειακό βίντεο
Εικαστικά
Ανάβασις: Μια έκθεση-εγκατάσταση του Νάκη Παναγιωτίδη στο 4ο Φεστιβάλ Χίου