MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
25
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ΕΛΙΖΕ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
3 Queer μικρού μήκους
100 χρόνια από τον Οδυσσέα
Aespa World Tour in Cinemas
Animal
Back to Black
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba – To the Hashira Training (με υπότιτλους)
Dune: Μέρος δεύτερο
Ennio: The Maestro
Ghostbusters: Η αυτοκρατορία του πάγου
Horrorant Film Festival – Νύχτες τρόμου 2024
Joe Strummer: The Future Is Unwritten
Kung Fu Panda 4 (μεταγλωττισμένη)
Kung Fu Panda 4 (με υπότιτλους)
Mistaken for Strangers
Playtime
Poor Things
Shayda
Spy x Family Code: White (με υπότιτλους)
Stop making sense
Take a Trip
Άγνωστοι μεταξύ μας
Ένας προφήτης, μα τι προφήτης
Αδέσποτα κορμιά
Αμπιγκέιλ
Ανατομία μιας πτώσης
Αντίλαλος
Απαγορευμένα παιχνίδια
Αποκάλυψη τώρα: Final Cut
Από την άκρη της πόλης
Αρθουρ ο βασιλιάς
Ασπιλη
Γάτες στο μουσείο (μεταγλωττισμένη)
Γκοτζίλα x Κονγκ: Η νέα αυτοκρατορία
Γυάλα
Δύο δάχτυλα μέλι 2
Δύο φίλοι και ένας ασβούλης (μεταγλωττισμένη)
Εγώ, καπετάνιος
Εμφύλιος πόλεμος
Ενα ταξίδι για πάπιες (μεταγλωττισμένη)
Ενθύμιον
Εξέλιξη
Επαγγελματίας υπνοβάτης
Ευχή (μεταγλωττισμένη)
Ζωντανό πνεύμα
Ζώνη ενδιαφέροντος
Η Μία και εγώ: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Η Χίμαιρα
Η αρπαγή
Η κιβωτός του Νώε (μεταγλωττισμένη)
Η περιπέτεια
Η τελευταία παμπ
Κάμπια νύμφη πεταλούδα
Μάμα Γκλόρια
Μετέωρο και Σκιά
Μη μου λες ψέματα
Μην ανοίγεις την πόρτα
Μην περιμένετε και πολλά από το τέλος του κόσμου
Ο Μύλος και ο σταυρός
Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος
Οι Ελευσίνιοι
Οι άποικοι
Οι αντίπαλοι
Ο καταδικασμένος
Ο μικρός Νικόλας: Τι περιμένουμε για να είμαστε ευτυχισμένοι; (μεταγλωττισμένη)
Ο τελευταίος ήρωας
Ο χορός των φαντασμάτων (μεταγλωττισμένη)
Περασμένες ζωές
Πεσμένα φύλλα
Ραδιο Ουόλφμαν
Σούπερ Μάγκι (μεταγλωττισμένη)
Σπίθα στη θάλασσα
Στενές επαφές με τον Διάβολο
Στην τύχη ο Μπαλταζάρ
Στη φωτιά
Στο γραφείο καθηγητών
Στο ποταμόπλοιο
Συνάδελφοι ηρωικοί οικοδόμοι
Τα μαθήματα της Μπλάγκα
Το αγόρι και ο ερωδιός
Το κατά Ματθαίον ευαγγέλιο
Το μπλε καφτάνι
Το περασμένο καλοκαίρι
Τοτέμ
Υπέροχες μέρες
Χάος
Χαίρε, Μαρία
Χορεύοντας με τον Μπέκετ
Χρήστος, το τελευταίο παιδί
Χωρίς οξυγόνο
Ψάχνοντας τον Sugar man
ΔΡΑΜΑ

Madre (Εξαφανισμένος)

Μετά τις μεγάλες εμπορικές επιτυχίες “Ο Έκπτωτος” και “Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει”, ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν επιστρέφει με ένα ακόμη συγκλονιστικό, αναπάντεχο θρίλερ αναζήτησης.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 129'
Monopoli Team

Η Υπόθεση

Δέκα χρόνια έχουν περάσει από την εξαφάνιση του 6χρονου γιου της Έλενα. Στην τελευταία επικοινωνία της μαζί του, ο μικρός τής τηλεφώνησε για να της πει ότι είχε χαθεί σε μια παραλία στη Γαλλία και ότι δεν μπορούσε να βρει τον πατέρα του. Σήμερα, η Έλενα ζει στην ίδια παραλία, και δουλεύει σ’ ένα εστιατόριο. Έχει επιτέλους αρχίσει να αφήνει πίσω της το τραγικό αυτό συμβάν, όταν γνωρίζει έναν γάλλο έφηβο που της θυμίζει έντονα τον χαμένο της γιο. Οι δυο τους θα αναπτύξουν μια σχέση που θα σπείρει χάος και καχυποψίες στους γύρω τους…

Το πρωτόγνωρο για τα κινηματογραφικά χρονικά είναι ότι τρία χρονιά μετά την υποψηφιότητά του για Όσκαρ για την μικρού μήκους ταινίας “Madre”, ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν και η καταπληκτική πρωταγωνίστριά του, Μάρτα Νιέτο, επιστρέφουν για να μας αφηγηθούν την συνέχεια της ιστορίας εκείνης μετά το, γεμάτο αγωνία, φινάλε της και πλάθουν μια αναπάντεχη, γεμάτη οξυδέρκεια και ανθρωπιά ταινία, που αναρωτιέται τι συμβαίνει μετά – μετά την απώλεια, μετά την πραγματοποίηση του μεγαλύτερού σου φόβου, μετά την χειρότερη μέρα της ζωής σου.

Ο Ροντρίγκο Σορογκογιέν μιλά για την ταινία

Αφότου ολοκληρώσαμε την ομώνυμη μικρού μήκους, οι βασικοί συνεργάτες μου κι εγώ μείναμε με μια αίσθηση τεράστιας ικανοποίησης. Από την αρχή κιόλας, είχα αναφέρει σε αυτούς και το συνεργείο μου ότι αυτή η μικρού μήκους ταινία μού έδινε την αίσθηση ότι είναι μια πολύ μεγάλη πρώτη σκηνή μιας μεγάλου μήκους ταινίας. Και όλοι συμφωνούσαν μαζί μου: ήταν προφανές ότι είχαμε στα χέρια μας καταπληκτικό υλικό. Θέλαμε να συνεχίσουμε την ιστορία της Έλενα. Δεν μπορούσαμε να την αφήσουμε έτσι, να βγαίνει τρέχοντας από το σπίτι της, τρομοκρατημένη, γυρεύοντας τον γιο της. Νιώθαμε ότι κάτι της χρωστούσαμε.

Η μεγάλου μήκους ταινία συνεχίζει την ιστορία της Έλενα αρκετά χρόνια μετά. Τι θα συμβεί αν η Έλενα γνωρίσει έναν έφηβο που της θυμίζει τον γιο που έχασε τόσα χρόνια πριν; Ξέρει ότι δεν είναι ο γιος της. Αλλά θέλει να περάσει χρόνο μαζί του. Να τον γνωρίσει. Όταν αρχίσαμε να γράφουμε το σενάριο, δεν ξέραμε γιατί ο Γάλλος έφηβος είναι τόσο ενδιαφέρων για την Έλενα – αλλά, κατά έναν περίεργο λόγο, ταυτόχρονα την καταλαβαίναμε απόλυτα.

Μας άρεσε επίσης η ιδέα να ξεκινήσουμε την ιστορία με σασπένς και να την τελειώσουμε με κάτι εντελώς διαφορετικό. Αλλά αυτό ήταν και η μεγαλύτερή μας πρόκληση: πώς κρατάς το κοινό σου χαρούμενο, όταν δεν παίρνουν αυτό που περιμένουν στο τέλος; Και βρήκαμε την απάντηση: να του προσφέρεις κάτι καλύτερο. Έτσι, η ιστορία μιας μητέρας που αναζητά τον γιο της σε μια μάχη με τον χρόνο, εξελίσσεται σε μια χαμηλών τόνων ιστορία για μια γυναίκα που ζει με τον πόνο της απώλειας και μάχεται να βγει από το σκοτεινό τούνελ, στο οποίο μπήκε τόσα χρόνια νωρίτερα.

H μικρού μήκους ταινία δεν αφορούσε τόσο την μητρότητα, όσο τον φόβο. Το πώς ο φόβος μάς κυριεύει και μας συνθλίβει. Το πώς μερικές φορές αυτό που φοβόμαστε περισσότερο πραγματοποιείται. Το πώς πάντα φανταζόμαστε το χειρότερο. Είναι αδύνατο να αγαπάς όταν σε καταδυναστεύει ο φόβος. Ο φόβος είναι το ακριβώς αντίθετο από την αγάπη, ό,τι πιο μακρινό σε σχέση με εκείνη. Έτσι, η μεγάλου μήκους ιστορία είναι ένα ταξίδι προς την αγάπη. Μια ιστορία που ξεκινά με τρεις χαρακτήρες στο έλεος του φόβου και τελειώνει με δύο χαρακτήρες που βρίσκουν την αγάπη, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό που είναι τόσο μυστηριώδες -και υπέροχο- στην αγάπη είναι ότι δεν ακολουθεί την λογική – απλώς σε καταλαμβάνει (όπως και ο φόβος) και εσύ πρέπει να είσαι αρκετά γενναίος και νηφάλιος για να την κοιτάξεις στα μάτια. Αυτή είναι η πρόκληση για το ζευγάρι των κεντρικών πρωταγωνιστών: θα αποδεχθούν ότι είναι στην καρδιά μιας ιστορίας αγάπης; Μια ιδιαίτερης αγάπης. Αγάπης μιας μητέρας για τον γιο της, η οποία εξελίσσεται στον χρόνο. Μιας μητέρας που δεν μπόρεσε να αποχαιρετίσει τον γιο της και που είναι τώρα έτοιμη να το κάνει. Έτοιμη γιατί έχει περάσει αρκετός χρόνος. Μια ερώτηση που θα ήθελα να αφήσω το κοινό να απαντήσει είναι: η ιστορία εξελίσσεται όπως εξελίσσεται επειδή ο Ζαν μοιάζει με τον Ιβάν ή επειδή η Έλενα είναι έτοιμη για να λυτρωθεί από αυτήν την σκέψη; Αν ο Ζαν είχε εμφανιστεί δύο χρόνια πριν, θα είχε την ίδια εξέλιξη η ιστορία; Νομίζω ότι αυτό είναι ένα ενδιαφέρον ερώτημα. Τελικά, το “Εξαφανισμένος” είναι ένα ταξίδι από το σκοτάδι προς το φως. Από τον θάνατο προς την ζωή. Από την ενοχή προς την συγχώρεση. Από τον φόβο προς την αγάπη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: Madre
Σκηνοθεσία: Ροντρίγκο Σορογκόγεν
Σενάριο: Ροντρίγκο Σορογκόγεν

Παίζουν: Μάρτα Νιέτο, Ζιλ Ποριέ, Άλεξ Μπρεντεμούλ, Αν Κονσινί, Φρεντερίκ

Διάρκεια: 129'
Χώρα: Ισπανία- Γαλλία
Έτος: 2019

Διανομή: Rosebud 21
Περισσότερα από CINEMA
VIMA_WEB3b