MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
27
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    12o Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου της Αθήνας
    200 μέτρα
    Antlers
    Digger
    Dune
    Eternals
    Ghostbusters: Legacy
    Karditsa Forever
    No Time To Die
    PAW Patrol: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    Titane
    Venom 2
    Witkin & Witkin
    Ένας ήσυχος άνθρωπος
    Ένας θρίαμβος
    Αλέξανδρος ο Μακεδών
    Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
    Απέλευθέρωση: Φλεγόμενο τόξο
    Απελευθέρωση: Η μάχη του Βερολίνου
    Απελευθέρωση: Η τελευταία έφοδος
    Απελευθέρωση: Το κύριο πλήγμα
    Απελευθέρωση: Το ρήγμα
    Αρχηγός από κούνια 2: Οικογενειακή υπόθεση (μεταγλωττισμένη)
    Ασπρο πάτο
    Ατυχές πήδημα ή παλαβό πορνό
    Βαβέλ – Από τη σιωπή στην έκρηξη
    Εγωιστές
    Ελα να δεις
    Ενκάντο: Ενας κόσμος μαγικός (μεταγλωττισμένη)
    Ενκάντο: Ενας κόσμος μαγικός (με υπότιτλους)
    Εξόριστος
    Ερμιτάζ: Η Δύναμη της Τέχνης
    Ερωτική επιθυμία
    Η αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ
    Η εξουσία του σκύλου
    Η μεξικάνικη βαλίτσα
    Η οικογένεια Άνταμς (μεταγλωττισμένη)
    Ιστορίες της τύχης και της φαντασίας
    Καλάβρυτα 1943
    Κλαδί στη Φωτιά
    Κολέκτιβ
    Λούγκερ
    Λούκα (μεταγλωττισμένη)
    Μετά τον χωρισμό
    Μικρά όμορφα άλογα
    Μπενεντέτα
    Ο Άνθρωπος του Θεού
    Ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών: Η Επιστροφή του Βασιλιά
    Ο Ρον χάλασε (μεταγλωττισμένη)
    Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών: Η συντροφιά του δαχτυλιδιού
    Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών: Οι δύο πύργοι
    Οι Άγιοι της μαφίας
    Οι Κρουντς 2: Νέα εποχή (μεταγλωττισμένη)
    Οικογένεια Άνταμς 2 (μεταγλωττισμένη)
    Ο λευκός τίγρης
    Ονειρομπελάδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο οίκος Gucci
    Ουγκέτσου Μονογκατάρι
    Πέρυσι στο Μάριενμπαντ
    Πίτερ Ράμπιτ: ο λαγός το ‘σκασε (μεταγλωττισμένη)
    Παράλληλες μητέρες
    Πράσινη θάλασσα
    Συνέβη στο Σόχο
    Τα μάρμαρά μας
    Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν
    Τα όριά μας
    Το Αστέρι
    Το βιβλίο της εικόνας
    Κοινωνική

    Η Aλήθεια

    Ο Χιροκάζου Κόρε-εντα, νικητής πέρυσι του Χρυσού Φοίνικα με τους «Κλέφτες καταστημάτων» υπογράφει το πρώτο μη ιαπωνικό φιλμ του και ταξιδεύει στη Γαλλία για χάρη της Κατρίν Ντενέβ.

    stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 106'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Η Φαμπιάν είναι μια σταρ. Περιβάλλεται από ανθρώπους που την αγαπούν και τη θαυμάζουν. Όταν εκδίδει τα απομνημονεύματα της, η κόρη της έρχεται στο Παρίσι από τη Νέα Υόρκη με τον άντρα της και το παιδί τους. Η επανένωση μητέρας και κόρης θα φέρει στο φως αλήθειες, θα τις αναγκάσει να κλείσουν παλιούς λογαριασμούς και να εκδηλώσουν τα συναισθήματα που τις κατακλύζουν.

    Μητέρες και κόρες

    Η απόφαση του Ιάπωνα σκηνοθέτη να φτιάξει μια ταινία σε ξένη γλώσσα δεν τον βοηθά ιδιαίτερα. Παρά τη τόλμη να ανοίξει την κοσμοθεωρία του σε ένα ξένο πεδίο, ο Χιροκάζου Κόρε-εντα δεν καταφέρνει να βρει στα… ξένα τις κατάλληλες απαντήσεις που ζητά γύρω από τα κοινωνικά και ψυχολογικά ερωτήματα που γεννιούνται στα ενδότερα μιας δυσλειτουργικής (καλλιτεχνικής γαρ) οικογένειας. Η ιστορία προήλθε από ένα θεατρικό πάνω στο οποίο δούλευε ο ιάπωνας πριν από αρκετά χρόνια, όταν συνειδητοποίησε ότι το εν λόγω έργο που αφορούσε στην τελευταία παράσταση μιας ντίβας του θεάτρου, είχε κινηματογραφικές αρετές.

    Και μετά την πρόταση της Μπινός να συνεργαστούν κατέληξε στο οριστικό σχήμα που θα είχε η «Αλήθεια» του γύρω από την προβληματική σχέση μιας ντίβας του σινεμά με την κόρη της. Η ταινία δεν είναι άσχημη αλλά δεν ανήκει και στις καλύτερες στιγμές του σκηνοθέτη. Έχει ευχάριστη αφήγηση, διασκεδαστικό ρυθμό, κωμικές σφήνες που διακρίνονται από έξυπνα και ειρωνικά σχόλια, ενώ πετυχαίνει να ισορροπεί κατάλληλα μεταξύ δράματος και (οικογενειακής) τραγωδίας. Όμως δεν βρίσκει ποτέ την σωστή οδό για να αποκτήσει το βάρος που χρειάζεται η ιστορία του και κάπως έτσι το φιλμ αφήνεται στην μοίρα του.

    Ή καλύτερα στα χέρια μιας ντίβας σαν την Ντενέβ που κάνει ότι γουστάρει στο πλατό κι ο Χιροκάζου Κόρε-εντα στέκει ανήμπορος (και γοητευμένος προφανώς από τη συνεργασία μαζί της) να την κοιτάει. Θεωρητικά πάντα μιλώντας η αβίαστη, νατουραλιστική σχεδόν ελαφρότητα της ταινίας αφορά στις εκκεντρικότητες των σταρ του θεάματος. Ακόμη κι έτσι να είναι, η ευγένεια του σκηνοθέτη δεν του επιτρέπει να αμφισβητήσει την αλήθεια των σταρ με αιχμηρό τρόπο και να προκαλέσει εντάσεις στο σετ, που ίσως και να οδηγούσαν το φιλμ σε χειρότερες καταστάσεις και κατά συνέπεια μεγαλύτερες εντάσεις.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: La Vérité
    Σκηνοθεσία: Χιροκάζου Κόρε-εντα
    Σενάριο: Χιροκάζου Κόρε-εντα

    Παίζουν: Κατρίν Ντενέβ, Ζιλιέτ Μπινός, Ιθαν Χοκ

    Διάρκεια: 106'
    Χώρα: Ιαπωνία, Γαλλία
    Έτος: 2019

    Rating: 2.5
    Διανομή: Seven Films
    Περισσότερα από CINEMA
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ