MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
05
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    ‘Εμα
    1917
    Agora II – Δεσμώτες
    Brahms: The Boy II
    Emma
    Honeyland: Στη γη του άγριου μελιού
    Perfect Blue
    Sonic Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    The Gentlemen
    Winona
    Ága
    Αγώνας για δικαιοσύνη
    Αναζητώντας το χρυσάφι του κόσμου
    Απόστρατος
    Για πάντα
    Γκρέτελ & Χάνσελ
    Είμαι η Κούβα
    Ενα δέντρο θυμάται
    Ενωμένες πατούσες (μεταγλωττισμένη)
    Εξαφανισμένος
    Ευτυχία
    Η έβδομη σφραγίδα
    Η αόρατη ζωή της Ευριδίκης Γκουσμάο
    Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς
    Η μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ
    Η πτώση του Βερολίνου
    Και οι δήμιοι πεθαίνουν
    Λουίζ Λεκαβαλιέ – Εν κινήσει
    Μάντεψε ποιος ήρθε για τα γενέθλιά σου
    Μία ζωή
    Μία κρυφή ζωή
    Μετά το γάμο
    Μετα – Μορφωμένοι πράκτορες (μεταγλωττισμένη)
    Μη χαμηλώνεις το βλέμμα
    Μικρές κυρίες
    Ντούλιτλ (μεταγλωττισμένη)
    Ο Μπουνιουέλ στο λαβύρινθο με τις χελώνες
    Ο αόρατος άνθρωπος
    Ο δικέφαλος Αετός του Ναζισμού
    Ο δρόμος της επιστροφής
    Οι Monos
    Οι μητέρες μας
    Οι σκανταλιάρηδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο μεγάλος Δικτάτωρ
    Ο φάρος
    Ο φύλακας
    Παράσιτα
    Πρόβατα εναντίον λύκων 2 (μεταγλωττισμένη)
    Σκοτεινά νερά
    Σπύρος Μελετζής – ο φωτογράφος της Αντίστασης και ο εικαστικός φωτογράφος
    Στα μαχαίρια
    Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
    Τα μακρινά αστέρια της Άρκτου
    Τζούντι
    Τζότζο
    Το αστέρι του Βορρά
    Το βαμμένο πουλί
    Το κάλεσμα της άγριας φύσης
    Το σημείο καμπής
    Φύγαμε (μεταγλωττισμένη)
    Φύγαμε (με υπότιτλους)
    Χαλβάη 5-0
    Ψυχρά κι ανάποδα II (μεταγλώττισμένη)
    Κοινωνική

    Η Aλήθεια

    Ο Χιροκάζου Κόρε-εντα, νικητής πέρυσι του Χρυσού Φοίνικα με τους «Κλέφτες καταστημάτων» υπογράφει το πρώτο μη ιαπωνικό φιλμ του και ταξιδεύει στη Γαλλία για χάρη της Κατρίν Ντενέβ.

    stars-fullstars-fullstars-halfstars-emptystars-empty
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 106'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Υπόθεση

    Η Φαμπιάν είναι μια σταρ. Περιβάλλεται από ανθρώπους που την αγαπούν και τη θαυμάζουν. Όταν εκδίδει τα απομνημονεύματα της, η κόρη της έρχεται στο Παρίσι από τη Νέα Υόρκη με τον άντρα της και το παιδί τους. Η επανένωση μητέρας και κόρης θα φέρει στο φως αλήθειες, θα τις αναγκάσει να κλείσουν παλιούς λογαριασμούς και να εκδηλώσουν τα συναισθήματα που τις κατακλύζουν.

    Μητέρες και κόρες

    Η απόφαση του Ιάπωνα σκηνοθέτη να φτιάξει μια ταινία σε ξένη γλώσσα δεν τον βοηθά ιδιαίτερα. Παρά τη τόλμη να ανοίξει την κοσμοθεωρία του σε ένα ξένο πεδίο, ο Χιροκάζου Κόρε-εντα δεν καταφέρνει να βρει στα… ξένα τις κατάλληλες απαντήσεις που ζητά γύρω από τα κοινωνικά και ψυχολογικά ερωτήματα που γεννιούνται στα ενδότερα μιας δυσλειτουργικής (καλλιτεχνικής γαρ) οικογένειας. Η ιστορία προήλθε από ένα θεατρικό πάνω στο οποίο δούλευε ο ιάπωνας πριν από αρκετά χρόνια, όταν συνειδητοποίησε ότι το εν λόγω έργο που αφορούσε στην τελευταία παράσταση μιας ντίβας του θεάτρου, είχε κινηματογραφικές αρετές.

    Και μετά την πρόταση της Μπινός να συνεργαστούν κατέληξε στο οριστικό σχήμα που θα είχε η «Αλήθεια» του γύρω από την προβληματική σχέση μιας ντίβας του σινεμά με την κόρη της. Η ταινία δεν είναι άσχημη αλλά δεν ανήκει και στις καλύτερες στιγμές του σκηνοθέτη. Έχει ευχάριστη αφήγηση, διασκεδαστικό ρυθμό, κωμικές σφήνες που διακρίνονται από έξυπνα και ειρωνικά σχόλια, ενώ πετυχαίνει να ισορροπεί κατάλληλα μεταξύ δράματος και (οικογενειακής) τραγωδίας. Όμως δεν βρίσκει ποτέ την σωστή οδό για να αποκτήσει το βάρος που χρειάζεται η ιστορία του και κάπως έτσι το φιλμ αφήνεται στην μοίρα του.

    Ή καλύτερα στα χέρια μιας ντίβας σαν την Ντενέβ που κάνει ότι γουστάρει στο πλατό κι ο Χιροκάζου Κόρε-εντα στέκει ανήμπορος (και γοητευμένος προφανώς από τη συνεργασία μαζί της) να την κοιτάει. Θεωρητικά πάντα μιλώντας η αβίαστη, νατουραλιστική σχεδόν ελαφρότητα της ταινίας αφορά στις εκκεντρικότητες των σταρ του θεάματος. Ακόμη κι έτσι να είναι, η ευγένεια του σκηνοθέτη δεν του επιτρέπει να αμφισβητήσει την αλήθεια των σταρ με αιχμηρό τρόπο και να προκαλέσει εντάσεις στο σετ, που ίσως και να οδηγούσαν το φιλμ σε χειρότερες καταστάσεις και κατά συνέπεια μεγαλύτερες εντάσεις.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: La Vérité
    Σκηνοθεσία: Χιροκάζου Κόρε-εντα
    Σενάριο: Χιροκάζου Κόρε-εντα

    Παίζουν: Κατρίν Ντενέβ, Ζιλιέτ Μπινός, Ιθαν Χοκ

    Διάρκεια: 106'
    Χώρα: Ιαπωνία, Γαλλία
    Έτος: 2019

    Rating: 2.5
    Διανομή: Seven Films
    Περισσότερα από CINEMA
    Μουσείο Τηλεπικοινωνιών: Ψηφιακές «βόλτες» & δραστηριότητες, για όσο #μένουμε_σπίτι
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    Αλλαγή μεγέθους γραμμάτων
    Επιλογή contrast