MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
Αθήνα ODEON ESCAPE ODEON ESCAPE - 8 ODEON ΟΠΕΡΑ STUDIO NEW STAR ART CINEMA TOWN CINEMAS VILLAGE 5 CINEMAS PAGRATI VILLAGE 15 CINEMAS @ THE MALL VILLAGE CINEMAS ATHENS METRO MALL ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ VILLAGE SHOPPING AND MORE ΑΒΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑΙΑ ΑΙΓΛΗ ΑΙΓΛΗ 3 ΑΙΓΛΗ CINEMA ΑΚΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΑΛΙΚΗ DIGITAL ΑΛΟΜΑ ΑΛΣΟΣ ΑΜΑΡΥΛΛΙΣ-Garden Cinema Digital ΑΜΙΚΟ ΑΜΥΝΤΑΣ ΑΝΕΣΙΣ ΑΝΟΙΞΙΣ ΑΡΙΑΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 3D digital Αττικόν Άλσος ΒΑΡΚΙΖΑ ΒΑΡΚΙΖΑ - 3 ΒΟΞ ΔΑΝΑΟΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΙΝΕ ΔΑΦΝΗ ΔΙΑΝΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΕΚΡΑΝ ΖΕΦΥΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΑ ΘΗΣΕΙΟΝ ΚΑΡΜΕΝ ΚΗΠΟΣ ΛΑΟΥΡΑ EUROPA CINEMAS DIGITAL ΛΑΪΣ ΛΙΛΑ DIGITAL CINEMA ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ Cinema ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ Filmcenter ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΑ DIGITAL ΝΕΑ ΜΑΣΚΩΤ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ ΡΙΑ ΡΙΒΙΕΡΑ ΣΙΝΕ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΙΣ ΣΙΝΕ ΓΑΛΑΤΣΙ ΣΙΝΕ ΠΑΡΙ ΣΙΝΕ ΦΛΟΙΣΒΟΣ PEUGEOT ΣΙΝΕ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΕΛΛΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑ ΑΣΤΕΡΙΑ 3D Digital ΤΡΙΑΝΟΝ Filmcenter ΦΙΛΟΘΕΗ ΦΛΕΡΥ ΧΛΟΗ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
8 ½
500 μέρες με τη Σάμερ
Café 404
David Gilmour Live at the Circus Maximus, Rome
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Demon Slayer – Η Ταινία: Το Κάστρο του Απείρου (μεταγλωττισμένη)
F1: Η ταινία
Flow
Funny Games
La dolce vita
Love Streams
Minnie and Moskowitz
Riviera
Seven
Sorcerer
Superman
Take a Trip
To Kill a War Machine
Weapons
Άλογα
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη = Τρέλα
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αποστροφή
Αργός θάνατος
Βερμίλιο: Η Νύφη του Βουνού
Βιριδιάνα
Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Δίχως στέγη, δίχως νόμο
Δεσμώτες
Είμαι ακόμη εδώ
Εδώ μιλάνε για λατρεία
Ερωτική επιθυμία
Ευδοκία
Ευχαριστούμε για τη συναλλαγή σας
Ζούσε τη ζωή της
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πεντάμορφη και το Τέρας (μεταγλωττισμένο)
Η Τζέιν Όστεν με κατέστρεψε
Η γεύση του κερασιού
Η ετυμηγορία
Η ζωή του Τσακ
Η θυσία
Η ιστορία των παιχνιδιών (μεταγλωττισμένο)
Η μακριά πορεία
Κίκι: Η μικρή μαγισσούλα
Καραγκιόζης: The movie
Καυτό γάλα
Κιούκα πριν το τέλος του καλοκαιριού
Κλέφτης από σπόντα
Κοντινό πλάνο
Λίλο & Στιτς (μεταγλωττισμένη)
Λώρα
Μάρκο: Μια επινοημένη αλήθεια
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Νυχτερινός εκφωνητής
Νύχτα Αγωνίας
Νύχτα δολοφόνων
Ο Σιμών της ερήμου
Ο άνθρωπος που γνώριζε πολλά
Ο ένοικος
Οδός Μαλχόλαντ
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι άγριες μέρες μας
Οικουμενική γλώσσα
Ο κύριος Αζναβούρ
Ο πύργος του Downton: Το μεγάλο φινάλε
Ο ψυχίατρος μου τρελάθηκε
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας (μεταγλωττισμένη)
Πώς να κλέψετε ενα εκατομμύριο δολάρια
Ραν
Ρόουζ εναντίον Ρόουζ
Ρώμη, ανοχύρωτη πόλη
Σκιές στο σκοτάδι
Σκυλίσια μέρα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Ταιριάζουμε;
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα χρώματα του χρόνου
Τερατομουντζούρες (μεταγλωττισμένη)
Το 47
Το Φοινικικό σχέδιο
Το Χαμίνι
Το αγαπημένο μου γλυκό
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κορίτσι με τη βελόνα
Το κουρδιστό πορτοκάλι
Το μίσος
Το νησί
Το νησί των καταραμένων
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το πέρασμα του Μίλερ
Το παγώνι
Τρελές σφαίρες
Υπάρχω
Φτηνά τσιγάρα
ΔΡΑΜΑ

Μετά το γάμο

Ριμέικ της ομώνυμης δανέζικης ταινίας («After the Wedding» / Efter Brylluppet) της Σούζαν Μπίερ, με πρωταγωνίστριες τις Τζούλιαν Μουρ και Μισέλ Oυίλιαμς.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ 112'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Στα περίχωρα της ερειπωμένης, αρχαίας πόλης της Καλκούτα βρίσκεται ένα ορφανοτροφείο. Η Ίζαμπελ έχει δουλέψει σκληρά για να φροντίζει τα παιδιά που ζουν εκεί. Όντας σε απελπιστική οικονομική ανάγκη για να κρατήσει το ορφανοτροφείο σε λειτουργία, έχει φαινομενικά βρει τον τέλειο ευεργέτη και πρέπει να ταξιδέψει στην Νέα Υόρκη για να συναντήσει την γυναίκα που προθυμοποιήθηκε να την βοηθήσει.

Κάθε οικογένεια έχει ένα μυστικό

Όταν ο παραγωγός Τζόελ Μπ. Μάικλς (‘’Απόλυτος Τρόμος’’, ‘’Λολίτα’’) είδε την ταινία της Σούζαν Μπίερ «After the Wedding» έμεινε έκπληκτος από το δυνατό και ανθρώπινο δραματικό στοιχείο της ταινίας. «Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την ταινία θυμάμαι πως ήταν ο τρόπος που αντιμετωπίζει τις γκρίζες πτυχές της ζωής και την ιδέα του ότι κάτι που μοιάζει ηθικά σωστό ή λάθος μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος συμπέρασμα. Οι άνθρωποι είναι όλοι ανεξαιρέτως ένοχοι για μικρής ή μεγάλης σημασίας εκμεταλλεύσεις, αλλά ακόμα και με τις καλύτερες προθέσεις το να προσαρμόζεις την αλήθεια σε αυτό που θες να πεις μπορεί να επιφέρει λάθη και ζημιωθείς στο τέλος».

Ο Μάικλς για πολύ καιρό μάχονταν να αποκτήσει τα δικαιώματα από την δανέζικη εταιρεία παραγωγής της και ύστερα από διαμάχη με μεγαλύτερες εταιρείες, τα κατάφερε να τα αποκτήσει στα μέσα του 2007. Είχε γράψει και ένα προσχέδιο του σεναρίου. Το σημαντικό ζήτημα, όμως, παρέμενε για το ποιος θα αναλάβει να το σκηνοθετήσει. Το 2016, μετά από διάφορες επιλογές, έγινε αναφορά στον σκηνοθέτη Μπαρτ Φρέντλιχ (‘’The Rebound’’), τον οποίο γνώριζε ο παραγωγός για τις συναισθηματικές δημιουργίες του και για το ότι πρόκειται για έναν σκηνοθέτη ηθοποιών. «Ο Μπαρτ αμέσως κατάλαβε τις προθέσεις του έργου και μου μίλησε γι’ αυτό με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το οραματιζόμουν εγώ», λέει ο Μάικλς.

«Στη συνέχεια κάναμε διάφορε συζητήσεις και συνειδητοποίησα πως είχε κατανοήσει πλήρως την ψυχολογία όλων των χαρακτήρων». Ο Φρέντλιχ δηλώνει φαν των ταινιών της Μπίερ αλλά ομολογεί πως δεν είχε δει το δικό της «After the Wedding». Όταν το είδε, τον ενθουσίασε η εντατική ανάπτυξη των χαρακτήρων και ο μοντέρνος τρόπος αφήγησης του δράματος. «Είναι μια ιστορία που συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο», λέει ο Φρέντλιχ. «Με ενθουσίασε και ήθελα να εξερευνήσω περισσότερο την ανθρώπινη ευσπλαχνία και τις χαρές που παίρνουμε από τους ανθρώπους που συναντούμε στην πορεία της ζωής μας. Στο τέλος της ημέρας, είμαστε όλοι σε αυτό το ταξίδι αλλά δεν γνωρίζουμε πού ακριβώς θα μας πάει».

Πρωταγωνιστές της ιστορίας

Ένα κρίσιμο σημείο υπήρξε η επιλογή των προσώπων. Ενώ στην ταινία της Μπιέρ οι δύο πρωταγωνιστές είναι άντρες, ο Μάικλς και ο Φρέντλιχ αποφάσισαν πως η ταινία θα λειτουργήσει καλύτερα με δύο γυναίκες. Η ηθοποιός Τζούλιαν Μουρ (‘’Το Τέλος μιας Σχέσης’’, ‘’Οι Ώρες’’) – με την οποία είναι παντρεμένος ο Φρέντλιχ – θεώρησε πως ο ρόλος της Τερέσα αποτελεί μια πρόκληση για εκείνη. Ενώ εκείνος έγραφε το σενάριο, η Μουρ έδωσε συμβουλές για τους χαρακτήρες και το πώς σχετίζονται μεταξύ τους. «Μου αρέσουν πολύ οι οικογενειακές ιστορίες και οι ταινίες που μιλούν για τις ανθρώπινες σχέσεις διότι είναι βασικά πράγματα στις ζωές μας», λέει η Μουρ. «Αυτές οι προσωπικές αφηγήσεις μου τραβούν πολύ το ενδιαφέρον». Όταν η συγγραφή του σεναρίου τελείωσε, η Τζούλιαν συμφώνησε για να συμμετέχει στην ταινία. «Η διαδικασία του κάστινγκ δεν είναι ποτέ εύκολη αλλά με τη Τζούλιαν στο έργο, τα πράγματα γίνονται ευκολότερα για τη συνέχεια. Για την ακρίβεια εκείνη και ο Μπαρτ είναι υπεύθυνοι για τη συμμετοχή της Μισέλ Ουίλιαμς και του Μπίλι Κράνταπ στην ταινία», λέει ο Μάικλς.

Ο Φρέντλιχ υποστηρίζει πως σε αυτή την ταινία είχε συγκεκριμένα πρόσωπα στο νου του όταν έγραφε ακόμα το σενάριο. Η Μισέλ Ουίλιαμς (‘’Το Μυστικό του Brokeback Mountain’’, ‘’Blue Valentine’’) αισθάνθηκε πολύ κοντά στο ρόλο λόγω του συναισθηματικού χαρακτήρα του. «Με ενδιαφέρει να υποδύομαι ρόλους που δεν έχω επιλέξει στο παρελθόν. Η Ίζαμπελ είναι ένας χαρακτήρας τόσο αληθινός που συμπάσχω απόλυτα μαζί της», λέει η Ουίλιαμς. Η ίδια μάλιστα ξεχώρισε στον χαρακτήρα της το πόσο αφοσιωμένη είναι η Ίζαμπελ στα παιδιά του ορφανοτροφείου, κάτι που ομολόγησε στον συμπαραγωγό Χάρι Φίνκελ (‘’Finding Steve McQueen’’).

Το ζήτημα της σημασίας του πατέρα έκρινε σημαντικό ο ηθοποιός Μπίλι Κράνταπ (‘’Σχεδόν Διάσημοι’’, ‘’Ο Καθοδηγητής’’), με τον οποίο ο σκηνοθέτης έκανε εκτενείς συζητήσεις ώστε να βρουν κάποιο μήνυμα στο έργο. «Οι συνεργασίες μου με τον Μπαρτ πάντα είναι εκπληκτικές. Είναι σε θέση να κατανοήσει πως ορισμένα μεγάλης σημασίας πράγματα μπορούν να συμβούν σε μικρή κλίμακα», δηλώνει ο Κράνταπ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Τίτλος: After the Wedding
Σκηνοθεσία: Μπαρτ Φρόιντλιχ
Σενάριο: Μπαρτ Φρόιντλιχ

Παίζουν: Τζούλιαν Μουρ, Μισέλ Γουίλιαμς, Μπίλι Κρούνταπ

Διάρκεια: 112'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2019

Διανομή: Odeon
Περισσότερα από CINEMA