MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
10
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    ‘Εμα
    1917
    Agora II – Δεσμώτες
    Brahms: The Boy II
    Emma
    Honeyland: Στη γη του άγριου μελιού
    Perfect Blue
    Sonic Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
    The Gentlemen
    Winona
    Ága
    Αγώνας για δικαιοσύνη
    Αναζητώντας το χρυσάφι του κόσμου
    Απόστρατος
    Για πάντα
    Γκρέτελ & Χάνσελ
    Είμαι η Κούβα
    Ενα δέντρο θυμάται
    Ενωμένες πατούσες (μεταγλωττισμένη)
    Εξαφανισμένος
    Ευτυχία
    Η έβδομη σφραγίδα
    Η αόρατη ζωή της Ευριδίκης Γκουσμάο
    Η μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς
    Η μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ
    Η πτώση του Βερολίνου
    Και οι δήμιοι πεθαίνουν
    Λουίζ Λεκαβαλιέ – Εν κινήσει
    Μάντεψε ποιος ήρθε για τα γενέθλιά σου
    Μία ζωή
    Μία κρυφή ζωή
    Μετά το γάμο
    Μετα – Μορφωμένοι πράκτορες (μεταγλωττισμένη)
    Μη χαμηλώνεις το βλέμμα
    Μικρές κυρίες
    Ντούλιτλ (μεταγλωττισμένη)
    Ο Μπουνιουέλ στο λαβύρινθο με τις χελώνες
    Ο αόρατος άνθρωπος
    Ο δικέφαλος Αετός του Ναζισμού
    Ο δρόμος της επιστροφής
    Οι Monos
    Οι μητέρες μας
    Οι σκανταλιάρηδες (μεταγλωττισμένη)
    Ο μεγάλος Δικτάτωρ
    Ο φάρος
    Ο φύλακας
    Παράσιτα
    Πρόβατα εναντίον λύκων 2 (μεταγλωττισμένη)
    Σκοτεινά νερά
    Σπύρος Μελετζής – ο φωτογράφος της Αντίστασης και ο εικαστικός φωτογράφος
    Στα μαχαίρια
    Σώμα Χριστού (Corpus Christi)
    Τα μακρινά αστέρια της Άρκτου
    Τζούντι
    Τζότζο
    Το αστέρι του Βορρά
    Το βαμμένο πουλί
    Το κάλεσμα της άγριας φύσης
    Το σημείο καμπής
    Φύγαμε (μεταγλωττισμένη)
    Φύγαμε (με υπότιτλους)
    Χαλβάη 5-0
    Ψυχρά κι ανάποδα II (μεταγλώττισμένη)
    Τρόμου

    Το βράδυ που έφαγε τον κόσμο

    Φιλμ με ζόμπι και καλλιτεχνικό προφίλ που ο ικανός Αντερς Ντάνιελσεν Λι παίρνει πάνω του

    stars-fullstars-fullstars-emptystars-emptystars-empty
    ΔΙΑΡΚΕΙΑ 93'
    author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    Ξυπνώντας σε κάποιο διαμέρισμα μετά ένα πάρτι, ο Σαμ έρχεται αντιμέτωπος με ένα ζωντανό εφιάλτη. Ένας στρατός από ζόμπι έχει καταλάβει τους δρόμους του Παρισιού και εκείνος μοιάζει να είναι ο μοναδικός επιζών. Αποφασισμένος να επιβιώσει ταμπουρώνεται στο κτήριο και οργανώνει την επιβίωσή του.

    Ο Σαμ καλείται όχι μόνο να βρει τρόπο να επιβιώσει αλλά κυρίως να τα βρει με τη μοναξιά του. Φύσει μοναχικός τύπος καθώς είναι δεν μοιάζει να ανησυχεί τόσο για το ενδεχόμενο να μην ξαναδεί άνθρωπο στη ζωή του και στρέφει αποκλειστικά το ενδιαφέρον του στο ζήτημα της καθημερινής επιβίωσης. Το καλά σφραγισμένο κτήριο δείχνει ικανό να κρατήσει μακριά τις ορδές των ζόμπι κι εκείνος φροντίζει για τα υπόλοιπα. Βρίσκει όπλα προστασίας, συστηματοποιεί τη συλλογή τροφίμων από τα υπόλοιπα διαμερίσματα και νερού από τη βροχή (αφήνοντας διάσπαρτα ανοιχτά μπουκάλια και σκεύη στην ταράτσα του κτηρίου) και ψάχνει τρόπους για να σκοτώσει την ώρα του. Γρήγορα όμως αντιλαμβάνεται ότι δεν είχε εκτιμήσει σωστά κάποια πράγματα και κυρίως την αξία του να έχεις κάποιον για να μιλήσεις μαζί του.

    Το στόρι προέρχεται από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Pit Agarmen (αναγραμματισμός που γίνεται ψευδώνυμο του Martin Page) και χρησιμοποιεί ως πρόσχημα την θεματική των ζόμπι φιλμ για να μιλήσει για την μοναξιά και την έλλειψη επικοινωνίας. Το καλλιτεχνικό προφίλ της ταινίας υποστηρίζεται κατάλληλα από την ερμηνεία του νορβηγού Αντερς Ντάνιελσεν Λι («July 22»), ο οποίος συνθέτει ιδανικά το πορτρέτο του μοναχικού και αγοραφοβικού άντρα που βλέπει σχεδόν με ανακούφιση το τέλος της ανθρωπότητας αλλά κάποια στιγμή διαπιστώνει ότι η μοναξιά αυτή τον οδηγεί στην τρέλα. Ώσπου ανακαλύπτει ότι τελικά δεν είναι μόνος και κάνει ότι μπορεί για να βρει λίγη συντροφιά. Ο σκηνοθέτης αποφεύγει να φτιάξει σκηνές τρόμου που σηκώνουν το θεατή από το κάθισμα του κι εστιάζει στο προσωπικό δράμα του ήρωα του.

    Σε γενικές γραμμές αυτό λειτουργεί αλλά γρήγορα ξεμένει από ιδέες και τεχνάσματα που συντηρούν την δραματουργία, με αποκορύφωμα τη συνεχή αλληλεπίδραση φαντασίας και πραγματικότητας. Αυτό έχει ως συνέπεια να αποδυναμώσει την εσωτερική δυναμική του φιλμ και να οδηγηθεί το στόρι με μαθηματική ακρίβεια σε ένα εύκολο και αμήχανο φινάλε.

    Κωνσταντίνος Καϊμάκης

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    Τίτλος: The Night Eats the World
    Σκηνοθεσία: Ντομινίκ Ρόσερ
    Σενάριο: Ζερεμί Γκουέζ, Γκιγιόμ Λεμάνς, Ντομινίκ Ροσέρ

    Παίζουν: Αντερς Ντάνιελσεν Λι, Γκολσιφτέ Φαραχανί, Ντενίς Λαβάν

    Διάρκεια: 93'
    Χώρα: Γαλλία
    Έτος: 2018

    Rating: 2
    Διανομή: Odeon
    Περισσότερα από CINEMA
    Μουσείο Τηλεπικοινωνιών: Ψηφιακές «βόλτες» & δραστηριότητες, για όσο #μένουμε_σπίτι
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
    Αλλαγή μεγέθους γραμμάτων
    Επιλογή contrast