MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΤΡΙΤΗ
25
ΙΟΥΝΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΛΙΣΤΑ

    19 θεατρικές (και 3 χορευτικές) παραστάσεις που περιμένουμε το 2019

    Η θεατρική ατζέντα του νέου χρόνου και μέχρι τους καλοκαιρινούς μήνες του Φεστιβάλ Επιδαύρου είναι πλούσια. Ξεχωρίζουμε τις σημαντικότερες παραστάσεις.

    Στέλλα Χαραμή

    Τσέχωφ, Μολιέρος, Ιψεν και Κάφκα. Νεόκοπα ελληνικά κείμενα και κορυφαία έργα της αρχαίας γραμματείας. Μότσαρτ, Σοστακόβιτς και καινούργιες αναθέσεις για όπερα. Χορός δια χειρός Γουίλιαμ Φορσάϊθ και Νάτσο Ντουάτο. Φανί Αρντάν, Μπομπ Γουίλσον, Κριστιάν Λούπα. Αστέρες των παραστατικών τεχνών από την Ευρώπη και την Αμερική και ιστορικά σχήματα.
    Από τον Ιανουάριο μέχρι και τα μέσα της νέας χρονιάς οι προτάσεις θεάτρου, χορού και λυρικού θεάτρου, σε μικρές και μεγάλες σκηνές της πόλης, ποικίλουν και είναι πρώτης γραμμής. Μια πρώτη διαλογή με τις πλέον αναμενόμενες παραστάσεις για το δεύτερο μισό της χειμερινής μέχρι και το Φεστιβάλ Επιδαύρου.

     

     

    Τρεις αδελφές

    Τρία χρόνια μετά τον «Μοσκώβ Σελήμ» της εφηβικής σκηνής, ο Δημήτρης Ξανθόπουλος, το ιδρυτικό μέλος των Pequod επανέρχεται στη Στέγη με Τσέχωφ στις αποσκευές του. Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός ξανασυναντά τον κορυφαίο Ρώσο, δέκα χρόνια μετά την πολυσυζητημένη προσέγγιση του στο «Γλάρο». Εδώ θα επιχειρήσει να αποδώσει τον εγκλωβισμό των τριών αδελφών «στη φαντασίωση κάποιας “ζωής” σε κάποια “Μόσχα”» εξαιτίας της οποίας χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα. Στην πρωταγωνιστική ομάδα θα δούμε τους Γιώργο Βαλαή, Αντώνη Μυριαγκό, Αγγελική Παπαθεμελή, Αρη Μπαλή, Γιώργο Φριντζήλα, Θοδωρή Σκυφτούλη ενώ στο ρόλο της μικρότερης από τις τρεις αδελφές, Ιρίνα εμφανίζεται η Καλλιόπη Κανελλοπούλου-Στάμου, που πρωτοσυστήθηκε στο κοινό της Στέγης συμμετέχοντας στο Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου.
    Πρεμιέρα 16-27 Ιανουαρίου
    Πού Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

     

     

    Κουμ Κουάτ

    Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης επιτυχημένης σεζόν για τη «Γρανάδα», ο Γιάννης Καλαβριανός λανσάρει το νέο του έργο αυτή τη φορά σε συνεργασία με τη Μαρία Κοσκινά – η οποία πρωταγωνιστεί μαζί με το Γιώργο Γλάστρα. Είναι η πρώτη κωμωδία του ρεπερτορίου του – μια χορογραφημένη φάρσα, όπως υπόσχεται – τοποθετημένη στην εποχή της Δικτατορίας, με ήρωες ένα ζευγάρι που καταφεύγει σ’ ένα καταστροφικό ψέμα.
    Πρεμιέρα 21 Ιανουαρίου
    Πού Θέατρο του Νέου Κόσμου

     

     

     

    Μισά – μισά

    «Πέτα τη μαμά απ’ το τρένο» ή κάτι τέτοιο συστήνει το πρωτοεμφανιζόμενο στην ελληνική σκηνή έργο των Καταλανών Σάντσεθ και Γκόμεθ. Μαύρο, βιτριολικό χιούμορ για την ιστορία δύο χρεοκοπημένων αδελφών που προσπαθούν να ξεφορτωθούν την άρρωστη μητέρα τους. Κείμενο γραμμένο προ κρίσης αλλά με σκηνική παρουσία στα χρόνια της ύφεσης (2012) βάζει για δεύτερη φορά τον Γιάννο Περλέγκα σε ρυθμούς κωμωδίας. Συνεργάζεται (και εδώ μετά το «Να ντύσουμε τους γυμνούς» στο Θέατρο Τέχνης) με τους Θανάση Δήμου και Θάνο Τοκάκη.
    Πρεμιέρα Ιανουάριος
    Πού Μικρό Γκλόρια

     

     

     


    Nederlands Dans Theater I – Τρεις χορογραφίες


    Ένα χρόνο μετά την τελευταία επίσκεψη του στην Αθήνα το κορυφαίο πρωτοποριακό σύνολο επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής με ένα τρίπυχο – εκ των οποίων οι δύο είναι νέες χορογραφίες: Σε μουσική Μπαχ, το «Ασφαλές όπως τα σπίτια» των Σολ Λεόν και Πωλ Λάιτφουτ που πραγματεύεται την εξάρτηση του ανθρώπου από το φυσικό περιβάλλον και την ικανότητα της ψυχής να επιβιώνει. Τη νεόκοπη «Παρτίτα» που παραφράζει την «Παρτίτα» για οκτώ φωνές της αμερικανίδας Κάρολιν Σω και το επίσης καινούργιο έργο «Βόλτα με τον δαίμονά σου» του Μάρκο Γκέκε, σε μουσική των Πάβελ Χάας και Περ Χένρικ Νόρντγκρεν που αντιμετωπίζει το χορό ως εικαστικό έργο.
    Πρεμιέρα 2-5 Φεβρουαρίου
    Που Μέγαρο Μουσικής

     

     

     

    Η δίκη

     

     

     

     

     

     

     

     

    Ο Πολωνός σκηνοθέτης Κριστιάν Λούπα, μια από τις κορυφαίες φιγούρες του ευρωπαϊκού θεάτρου στηλιτεύει με μια παράσταση το απολυταρχικό καθεστώς που έχει αρχίσει να διαμορφώνεται στην πατρίδα του. Το υλικό του Κάφκα μετατρέπεται σ’ ένα πρώτης τάξεως σχόλιο ενάντια στις πρακτικές της πολωνικής κυβέρνησης που χειραγώγησαν βίαια το ιστορικό Teatr Polski του Βρότσλαβ το οποίο είχε συνδέσει με την πορεία του. Ενα πεντάωρο έπος που ξαναβάζει τον Τζόζεφ Κ. στο κέντρο του ευρωπαϊκού ζόφου.
    Πρεμιέρα 6-10 Φεβρουαρίου
    Πού Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

     


    A quite evening of dance


    Ο αναμορφωτής του μπαλέτου παγκοσμίως, ο Γουίλιαμ Φορσθάιθ φέρνει τη νέα και βραβευμένη χορογραφία του στην σκηνή της Στέγης – που συμμετέχει σε αυτήν ως συμπαραγωγός. Η παράσταση που έκανε πρεμιέρα στο Λονδίνο τον περασμένο Οκτώβριο αποτελεί μια σύνθεση τεσσάρων έργων – εκ των οποίων τα δύο είναι αναβιώσεις παλαιότερων έργων του. Χορευτές που έχουν συνδέσει την καριέρα τους με τον Φορσάιθ αφηγούνται με τα σώματά τους ιστορίες βαθιάς επικοινωνίας, με μοναδικό ήχο την αναπνοή τους και τον τέλειο συντονισμό τους.
    Πρεμιέρα 6-10 Φεβρουαρίου
    Πού Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση

     


    Herrumbre

    H πρώτη συνεργασία του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με το σπουδαίο Ισπανό χορογράφο Νάτσο Ντουάτο έρχεται με τη «Σκουριά» (Herrumbre) μια παράσταση για τη φθορά της ψυχής. Ο, πάλαι ποτέ, καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού μπαλέτου της Ισπανίας, ένας δημιουργός πολιτικά ανήσυχος, εμπνέεται εδώ από μια φωτογραφία στις φυλακές του Γκουαντάναμο με τους φυλακισμένους πεσμένους στο έδαφος σαν ζώα. Στη χορογραφία του ο Ντουάτο μεταμορφώνει σε κινήσεις τις εικόνες βίας που προβάλλονται από τα ΜΜΕ. Σκοπός του να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο αφού πιστεύει ακράδαντα πως ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τους άλλους καθορίζει το ποιοι είμαστε.
    Πρεμιέρα 6-17 Φεβρουαρίου
    Πού Εθνική Λυρική Σκηνή

     


    Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης


    Εξαιτίας της αναπάντεχης αναβολής του περσινού ανεβάσματος, η νέα σκηνοθεσία του Νίκου Μαστοράκη πάνω στο αριστούργημα του Χόρβατ παραμένει ψηλά στη φετινή λίστα. Ενα ιλαροτραγικό κείμενο καταγγελίας για την κοινωνική υποκρισία – επιτομή του γερμανικού λαϊκού δράματος με φόντο τη μεσοπολεμική Βιέννη – καθώς ο ναζισμός διαβρώνει τα θεμέλια της Ευρώπης. Ηρωίδα του μια κοπέλα που αποφασίζει να κάνει την προσωπική της επανάσταση: Να εγκαταλείψει τον αρραβωνιαστικό που της έχει επιβάλλει ο πατέρας της ακολουθώντας τα χνάρια ενός γοητευτικού τζογαδόρου. Πρωταγωνιστούν οι Κωνσταντίνα Τάκαλου, Ιωάννα Μαυρέα, Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου, Νίκος Χατζόπουλος, Νικόλας Χανακούλας, Βασίλης Μαγουλιώτης, Νίκος Αλεξίου.
    Πρεμιέρα 20 Φεβρουαρίου
    Πού Θέατρο Τέχνης, Υπόγειο

     


    Βόυτσεκ


    Το μεταιχμιακό κι ανολοκλήρωτο έργο του Μπύχνερ εξελίσσει το διάλογο της Κατερίνας Ευαγγελάτου με το γερμανικό θέατρο – πέντε χρόνια μετά τον «Καλό άνθρωπο του Σετσουάν» του Μπρεχτ. Το οντολογικό κείμενο – εδώ βασισμένο στη μετάφραση του Σπύρου Ευαγγελάτου – συνδυάζει νατουραλιστικά και εξπρεσιονιστικά στοιχεία και αναδεικνύει σε πρωταγωνιστή έναν περιθωροποιημένο ήρωα, σύμβολο της κοινωνικής αδικίας. Στον επώνυμο ρόλο θα δούμε το Γιώργο Γάλλο και μαζί του, τους Έλενα Μαυρίδου, Σωτήρη Τσακομίδη, Χάρη Χαραλάμπους.
    Πρεμιέρα 22 Φεβρουαρίου
    Πού Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

     

    Βρυκόλακες


    Δυο χρόνια μετά το «Οταν ξυπνήσουμε εμείς οι νεκροί» ο Δημήτρης Καραντζάς επιστρέφει στον Ιψεν και στο Θέατρο Τέχνης με ένα από τα εμβληματικότερα έργα του. Εργο βαθιά δραματικό, με ευθείες παραπομπές στην αρχαία τραγωδία διηγείται την ιστορία της οικογένειας Αλβινγκ, σχολιάζοντας τα τεκταινόμενα ενός αιώνα ζωής στην Ευρώπη. Στη διάθεση του ένας θίασος αξιώσεων που συνθέτουν οι Ρένη Πιττακή, Ακύλλας Καραζήσης, Κώστας Μπερικόπουλος, Μιχάλης Σαράντης, Ιωάννα Κολιοπούλου.
    Πρεμιέρα 22 Φεβρουαρίου
    Πού Θέατρο Τέχνης, Σκηνή Φρυνίχου

     


    Μισάνθρωπος


    Ένα από τα δημοφιλέστερα κείμενα του Μολιέρου – λίβελος για την ανθρώπινη υποκρισία – φέρνει ξανά το Γιάννη Χουβαρδά στην πρώτη κρατική σκηνή. Με τις ευλογίες της μετάφρασης της Χρύσας Προκοπάκη και το Μιχαήλ Μαρμαρινό σε μια από τις σπάνιες, πλέον, φορές που αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ήδη εξασφαλίσει μια δέουσα “ίντριγκα” και περιέργεια. Στο θίασο πρωταγωνιστών συμμετέχουν επίσης οι Χρήστος Λούλης, Εμιλυ Κολιανδρή, Λαέρτης Μαλκότσης, Γιάννης Βογιατζής, Αλκηστις Πουλοπούλου, Δημήτρης Παπανικολάου.
    Πρεμιέρα 10 Μαρτίου
    Πού Εθνικό θέατρο, Κτήριο Τσίλερ

     


    Moonwalk


    Ο ηθοποιός Γιωργής Τσουρής, σημαντικό γρανάζι στην επιτυχία του «Χαρτοπόλεμου» επιστρέφει με ένα καινούργιο νεοελληνικό κείμενο στα χνάρια της προηγούμενης δουλειά του – αποτέλεσμα της συνεργασίας με τον αδικοχαμένο Βαγγέλη Ρωμνιό. Το έργο παρακολουθεί την επεισοδιακή επανένωση δύο αδελφών εξαιτίας του θανάτου του πατέρα τους σε μιαν αφήγηση που ακροβατεί ανάμεσα στην κωμωδία, το κοινωνικό δράμα και το μυστήριο. Σκηνοθέτης και σε αυτή την προσπάθεια ο, διακεκριμένος στο θέατρο του ρεαλισμού, Γιώργος Παλούμπης.
    Πρεμιέρα 4 Μαρτίου
    Που Από μηχανής Θέατρο

     


    Η κερένια κούκλα


    Το, τολμηρό στην εποχή του, μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Χρηστομάνου γίνεται όπερα από το συνθέτη Τάσο Ρωσόπουλο μετά από παραγγελία της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, πάνω σε λιμπρέτο του Γιάννη Σβώλου. Αυτό το σημαντικό υλικό παραλαμβάνει ο Σίμος Κακάλας – στη δεύτερη συνεργασία του με τη Λυρική Σκηνή μετά τον «Βαφτιστικό» – για να αποδώσει την ιστορία ενός ζευγαριού στην Αθήνα της Μπελ Επόκ, μέχρι την έλευση μιας όμορφης κοπέλας στο σπίτι τους που θα ταράξει τραγικά τις ισορροπίες. Στους βασικούς ρόλους θα δούμε τους Αρκάδιο Ρακόπουλο, Θεοδώρα Μπάκα και Στελίνα Αποστολοπούλου.
    Πρεμιέρα 7 Μαρτίου
    Πού Εναλλακτική Σκηνή, ΕΛΣ

     


    Οι γάμοι του Φίγκαρο

     

     

    Η πρώτη από τις τρεις όπερες του Μότσαρτ βασισμένη στην κωμωδία του Μπωμαρσαί περνάει στα χέρια του σκηνοθέτη και καλλιτεχνικού διευθυντή της Εναλλακτικής Σκηνής, Αλέξανδρου Ευκλείδη. Η νέα ανάγνωση θα εστιάσει στον κωμικό και παράδοξο κόσμο της όπερας του Μότσαρτ εγκαθιστώντας τις περιπέτειες του κόμη και της κόμισσας, και των υπηρετών τους Σουζάννας και Φίγκαρο μέσα σε ένα ρετρό κινηματογραφικό σκηνικό.
    Πρεμιέρα 23 Μαρτίου
    Πού Εθνική Λυρική Σκηνή

     


    Ο κύκλος του έρωτα (Το Γαϊτανάκι)


    Με ένα ακόμα πρωτοπόρο, στην εποχή του, έργο καταπιάνεται ο Θωμάς Μοσχόπουλος. Το σπονδυλωτό κείμενο του ψυχιάτρου Αρθουρ Σνίτσλερ – γραμμένο στην ακμή της Μπελ Επόκ κατά την οποία θεωρήθηκε σκανδαλώδες γι’ αυτό και λογοκρίθηκε στο γερμανόφωνο κόσμο – καταγγέλλει μέσα από ένα ερωτικό παιχνίδι μεταμορφώσεων την κοινωνική υποκρισία, τους θεσμούς, την άρχουσα τάξη. Στην εξαιρετική διανομή του οι Στεφανία Γουλιώτη, Αννα Μάσχα, Αλέξανδρος Λογοθέτης, Χάρης Φραγκούλης, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Ευδοκία Ρουμελιώτη, Κίττυ Παϊταζόγλου, Σίσσυ Τουμάση, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος.
    Πρεμιέρα 3 Μαΐου
    Πού Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

     

    Η τραγική ιστορία του Άμλετ, ενός πρίγκιπα της Δανίας

    Στην παρθενική του συνάντηση με το δημοφιλέστερο, ίσως, έργο του Γουίλιαμ Σαίξπηρ, ο Εκτορας Λυγίζος είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μια γενναία διασκευή. Στόχος του να εστιάσει στο δίπολο σκηνοθέτη και ηθοποιού έτσι όπως προκύπτει μέσα από τη λειτουργία των ηρώων του έργου. Στην πρωταγωνιστική ομάδα (εκτός από τον ίδιο) συμμετέχουν οι Αρης Μπαλής, Γιάννης Νιάρρος, Ηρώ Μπέζου, Αινείας Τσαμάτης.
    Πρεμιέρα 3 Μαΐου
    Πού Θέατρο του Νέου Κόσμου

     


    Λαίδη Μάκβεθ


    Η σταρ Φανί Αρντάν – μετά την παρουσία της ως μυθική Κασσάνδρα- επιστρέφει στην Εθνική Λυρική Σκηνή αυτή τη φορά από το πόστο της σκηνοθέτη και καταπιάνεται με μια από τις διασημότερες όπερες του 20ού αιώνα. Βασισμένη σε νουβέλα του Νικολάι Λέσκοφ, το έργο του Μτσενσκ στην αριστουργημαυική μουσική του Ντμίτρι Σοστακόβιτς ασχολείται με τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία της περιφέρειας. Για την Αρνταν που καταφθάνει στην Αθήνα με τον διαπρεπή Γερμανό σκηνογράφο Τομπίας Χοάιζελ και τη βραβευμένη με Οσκαρ ενδυματολόγο Μιλένα Κανονέρο, η «Λαίδη Μάκβεθ» σηματοδοτεί «το άγριο είδωλό μας, ατίθασο και ελεύθερο. Πώς ζει το κομμάτι του εαυτού μας που αντιστέκεται στους νόμους, μέσα σε μια κοινωνία συμβατική και ομοιόμορφη; Το να αγαπάς τους εγκληματίες είναι ένα ρίσκο. Κι εγώ το παίρνω. Αγαπώ αυτούς που δεν φοβούνται την ετυμηγορία, τις κυρώσεις της κοινωνίας, τα κόμματα, τις ομάδες, τη συλλογική σκέψη».
    Πρεμιέρα 12 Μαΐου
    Πού Εθνική Λυρική Σκηνή

     


    Οιδίπους


    Ο Αμερικανός εικονοκλάστης Μπομπ Γουίλσον καταπιάνεται για πρώτη φορά με την τραγωδία του Σοφοκλή και κάνει το ντεμπούτο στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Η αρχετυπική ιστορία του Οιδίποδα – από τη στιγμή της γέννησής του και της εγκατάλειψής του ως βρέφους, μέχρι την τύφλωσή του ξεδιπλώνεται μέσα από τα, χαρακτηριστικής επιβλητικότητας, tableaux vivants του Ρόμπερτ Γουίλσον. Στην παράσταση όπου συναντιούνται το θέατρο, ο χορός, η μουσική και τα εικαστικά παντρεύονται πέντε γλώσσες – ιταλικά, ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, λατινικά – έχοντας για πρωταγωνιστή το Μιχάλη Θεοφάνους, γνωστό από τις συνεργασίες του με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου και τον Κωνσταντίνο Ρήγο. Στη διανομή πρωταγωνιστικό ρόλο κρατάει και η Λυδία Κονιόρδου.
    Πρεμιέρα 21-22 Ιουνίου
    Πού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

     


    Ικέτιδες


    Δύο Εθνικά Θέατρα, το Εθνικό Θέατρο και ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, συνεργάζονται για το ανέβασμα της, όχι συχνά παιζόμενης, τραγωδίας του Ευριπίδη. Ο Στάθης Λιβαθινός, καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου συμπυκνώνει δυνάμεις από την Ελλάδα και την Κύπρο για να αφηγηθεί την τραγωδία στον απόηχο της μάχης στο Δήλιο το 424 π.Χ., όταν οι Θηβαίοι −σύμμαχοι της Σπάρτης− νικούσαν τους Αθηναίους και δεν τους άφηναν για μέρες να θάψουν τους νεκρούς τους. Μια τραγωδία για τον πόλεμο, τους νεκρούς αλλά και την υπαρξιακή αγωνία, την αξιοπρέπεια, την πίστη και την αντοχή σε νέα μετάφραση του Γιώργυο Κοροπούλη. Οι «Ικέτιδες» – η διανομή των οποίων δεν έχει οριστικοποιηθεί – θα παιχτούν για πρώτη φορά 43 χρόνια μετά το πρώτο της ανέβασμα από το Εθνικό Θέατρο και 29 χρόνια μετά την πρώτη παράσταση του ΘΟΚ στην Επίδαυρο.
    Πρεμιέρα 5-6 Ιουλίου
    Πού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

     

    Οιδίπους τύραννος


    Εννιά χρόνια μετά την ερμηνεία του ως Οιδίποδας (σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου) ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης δοκιμάζει με το ίδιο έργο το ντεμπούτο του στα επιδαύρια χώματα· από τη θέση του σκηνοθέτη αυτή τη φορά. Η τελειότερη τραγωδία του Σοφοκλή και πιθανότατα το εμβληματικότερο έργο της αρχαίας γραμματείας σχολιάζει τη θέση του ατόμου αναφορικά με την εξουσία, την κοινωνία τη θεϊκή βούληση. Στον επώνυμο ρόλο θα δούμε το Δημήτρη Λιγνάδη ενώ η Αμαλία Μουτούση θα υποδυθεί την Ιοκάστη.
    Πρεμιέρα 12-13 Ιουλίου
    Πού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

     


    Ηλέκτρα – Ορέστης


    Θα είναι ίσως η σημαντικότερη συνεργασία του καλοκαιριού: Η Κομεντί Φρανσαίζ, ένας από τους ιστορικότερους θιάσους του κόσμου καταπιάνεται με αρχαία τραγωδία, εξασφαλίζοντας την πρώτη επιδαύρια παρουσία στην μακρά πορεία της. Το εγχείρημα πλουτίζει η σκηνοθετική υπογραφή του Ίβο βαν Χόβε που συναρθρώνει δυο κείμενα του Ευριπίδη τα οποία αφηγούνται την ιστορία της Ηλέκτρας και του Ορέστη στη συνέχειά της – ή το πώς δυο αδέρφια ξαναβρίσκονται και συμμαχούν για να εκδικηθούν τη μητέρα τους, Κλυταιμνήστρα και τον εραστή της, Αίγισθο. Η σκηνοθεσία του Χόβε σηματοδοτεί την πρεμιέρα της «Ηλέκτρας» του Ευριπίδη στο ρεπερτόριο της Κομεντί Φρανσαίζ ενώ το τελευταίο ανέβασμα του «Ορέστη» στην Αίθουσα Ρισελιέ χρονολογείται από το 1923. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι στο τέλος του προσεχούς Απριλίου.
    Πρεμιέρα 26-27 Ιουλίου
    Πού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

     


    Νεφέλες


    Πρώτος Αριστοφάνης για τον Δημήτρη Καραντζά που κατεβαίνει στην Επίδαυρο πέντε χρόνια μετά το πολυσυζητημένο ντεμπούτο του με την «Ελένη» του Ευριπίδη. Το ίδιο αναμένεται να επαναληφθεί και αυτή τη φορά· όχι μόνο γιατί καταπιάνεται με μια από τις πιο ποιητικές και ονειρικές τραγικωμωδίες του σατιρικού ποιητή – που στηλιτεύει τη στείρα γνώση και τις πελατειακές σχέσεις των δασκάλων με τους μαθητές τους – αλλά και γιατί το πράττει έχοντας ένα θίασο αστέρων στο δυναμικό του: Νίκος Καραθάνος, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Χρήστος Λούλης, Λυδία Φωτοπούλου, Γιώργος Γάλλος, Εμιλυ Κολιανδρή, Θεοδώρα Τζήμου, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Γιάννης Κλίνης, Αινείας Τσαμάτης.
    Πρεμιέρα 2-3 Αυγούστου
    Πού Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

    Περισσότερα από Επίκαιρα
    Λατρεύεις το ξανθό σου μαλλί αλλά έχεις βαρεθεί να το βλέπεις θαμπό και γεμάτο κιτρινίλες; Υπάρχει λύση!