Γιατί ο καφές οφελεί το πρόσωπο και το δέρμα;
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΣυμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, όσοι πίνουν τέσσερις ή περισσότερους καφέδες κάθε μέρα, έχουν μειωμένο κίνδυνο για εμφάνιση ροδόχρου νόσου (ροζάκειας) και ερυθρότητας στο πρόσωπο.
Monopoli Team
01.11.2018
A
A
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΟι ερευνητές του Πανεπιστημίου Μπράουν του Ρόουντ ‘Αϊλαντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό δερματολογίας «JAMA Dermatology», σύμφωνα με τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης», ανέλυσαν στοιχεία για 82.737 γυναίκες, από τις οποίες σχεδόν 5.000 είχαν διαγνωσθεί με ροδόχρου νόσο σε διάστημα 14 ετών.
Διαπιστώθηκε ότι όσες έπιναν πάνω από τέσσερις καφέδες καθημερινά, είχαν κατά μέσο όρο 23% μικρότερο κίνδυνο για ροδόχρου νόσο, σε σχέση με όσες έπιναν μόνο ένα καφέ το μήνα.
Διαβάστε περισσότερα στο healthpharma.gr
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
Προσθήκη του monopoli.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
8ο Φεστιβάλ Δελφών: Γιώτα Νέγκα και Σταύρος Σιόλας ρίχνουν την αυλαία με δωρεάν συναυλίες
Με αφιέρωμα στο ERTFLIX το αντίο της ΕΡΤ στον Νίκο Καλογερόπουλο
«TV Land»: Η νέα κωμική σειρά της ΕΡΤ έρχεται… από τα παρασκήνια
Τι διαβάζουν τα κουλ κορίτσια φέτος το καλοκαίρι
Alpha: «Το σόι σου» – Οι αποκαλύψεις συνεχίζονται…
Nίκος Καλογερόπουλος (1952-2026): Η αναχώρηση ενός ασυμβίβαστου
Απεβίωσε ο διανοούμενος Στέλιος Ράμφος σε ηλικία 87 ετών
Μάρτυρας Κατηγορίας, της Άγκαθα Κρίστι για 4η σεζόν στο Θέατρο Χορν
Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου, του Θανάση Τριαρίδη για 4η χρονιά στο Θέατρο Olvio
«Ντέρτι»: Μια ιστορία από εκείνες που γίνονται τραγούδι έρχεται στον ΑΝΤ1