Ορχηστρική
Η Ορχήστρα Νέων Gustav Mahler στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Η Ορχήστρα Νέων του κόσμου Γκούσταβ Μάλερ έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 3 και 4 Απριλίου, υπό τη διεύθυνση του Ντάβιντ Άφχκαμ και τη σύμπραξη του βιολονίστα Φ. Π. Τσίμμερμαν.
Ταλέντο και επαγγελματισμός, ασύγκριτη μουσικότητα, αφοσίωση και ενθουσιασμός, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των μελών της Ορχήστρας Νέων Γκούσταβ Μάλερ, που ίδρυσε το 1986 ο Κλάουντιο Αμπάντο. Οι δύο συναυλίες στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών εντάσσονται στο πλαίσιο της ετήσιας πασχαλινής περιοδείας του συνόλου, που φέτος είναι αφιερωμένη στον Πιερ Μπουλέζ. Διευθύνει ο ανερχόμενος αστέρας του πόντιουμ Ντάβιντ Άφκχαμ ενώ σολίστ στο βιολί είναι ο Φρανκ Πέτερ Τσίμερμαν, ένας από τους μεγαλύτερους βιρτουόζους των ημερών μας.
– Henri Dutilleux: Métaboles
– Béla Bartók: Κοντσέρτο για βιολί αρ. 1
– Ludwig van Beethoven: Συμφωνία αρ. 5
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ημερομηνία: 3 και 4 Απριλίου 2016
Ώρα έναρξης: 20.30
Καλλιτέχνης: Ορχήστρα Νέων Gustav Mahler
David Afkham
F.P. Zimmermann, βιολί
Χώρος: Μέγαρο Μουσικής Αθηνών - Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης, Λεωφ. Βασ. Σοφίας και Κόκκαλη 1, Τηλ.: 2107282333
Τιμή εισιτηρίου: Φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ: € 8,5
Πολύτεκνοι, 65+: € 11
Ζώνη Γ: € 16
Ζώνη Β: € 30
Ζώνη Α: € 43
Διακεκριμένη Ζώνη: € 60
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ποιες τάσεις των 90’s θα ξαναφορέσουμε αυτό το καλοκαίρι;
Πώς να χάσετε 10 κιλά με τη δίαιτα των βραστών αυγών;
Τα πιο περίεργα πασχαλινά έθιμα του κόσμου
Πώς θα κινηθούν την Κυριακή του Πάσχα, λεωφορεία, τρόλει, μετρό και τραμ
Hot or Not #113: Το Ziria Festival κατέβηκε από το βουνό, η Μαρίνα Σάττι τα «έσπασε» στις πρόβες και όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Από τα αυγά μέχρι τον λαγό: Οι συμβολισμοί και οι παραδόσεις πίσω από τα πασχαλιάτικα έθιμα
Πώς ένας καταναλωτής κέρδισε χιλιάδες ευρώ κάνοντας παράπονα σε επιχειρήσεις;
Σε ποιες χώρες σερβίρουν τα περισσότερα… έντομα;
Οι καλοκαιρινές τάσεις που πρέπει να ακολουθήσεις αν είσαι 50+
Ποια ταινία του Netflix που βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία έχει χαρακτηριστεί ως «το τέλειο 10/10»;