MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
22
ΜΑΡΤΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
    ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
    Arctic
    Bohemian Rhapsody
    Captain Marvel
    Captain Sabertooth
    Casus Belli
    Copa-Loca
    Corgi: Το σκυλάκι της Βασίλισσας (μεταγλωττισμένη)
    Fish n`Chips
    Free Solo
    House
    Limbo
    Lucifer Rising
    Make the Economy Scream
    Shame
    Spider-Man: Μέσα στο αραχνο-σύμπαν
    Vox Lux
    Washingtonia
    Ένα όμορφο αγόρι
    Ίαν Μακ Κέλεν: Ρόλος ζωής
    Αίνιγμα
    Αδέλφια εξ αίματος
    Ακίνητο ποτάμι
    Αλίτα: Ο άγγελος της μάχης
    Αλλος δρόμος δεν υπήρχε
    Αστερίξ: Τo μυστικό του μαγικού ζωμού (μεταγλωττισμένη)
    Βερολίνο, σ’ αγαπώ
    Βόλτα
    Γενέθλια θανάτου 2
    Δύση ηλίου
    Εμείς
    Εξωτικά, ερωτικά, κτλ
    Επίθεση στη Βομβάη
    Η Ευνοούμενη
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (μεταγλωττισμένη)
    Η Ντιλιλί στο Παρίσι (με υπότιτλους)
    Η Χήρα
    Η κλεμμένη πριγκίπισσα (μεταγλωττισμένη)
    Η σύζυγος
    Η ταινία Lego 2 (μεταγλωττισμένη)
    Η τιμή των Πρίτζι
    Και εγώ για μένα
    Καπερναούμ
    Κλέφτες Καταστημάτων
    Κυνόδοντας
    Μαχαιροβγάλτης
    Μια οικογενειακή υπόθεση
    Μνήμες
    Νορβηγία
    Ο Μπαμπάς μου, ο Λένιν και ο Φρέντυ
    Ο διερμηνέας
    Οι αγώνες μας
    Οι αδερφοί Σίστερς
    Ο μαγικός κήπος (μεταγλωττισμένη)
    Ο τυχοδιώκτης του Παρισιού
    Ο φαροφύλακας
    Πολιορκία
    Πρώτη ύλη
    Ραλφ εναντίον Ίντερνετ
    Ρόμα
    Σε πόλεμο
    Σκιά
    Τα δύο πρόσωπα του νόμου
    Τα παιδία δεν παίζει
    Το Σύκο
    Το θαύμα του Μικρού Πρίγκιπα
    Το μάτι της Κωνσταντινουπόλης
    Το πάρκο των θαυμάτων (μεταγλωττισμένη)
    Το πράσινο βιβλίο
    Φίλησε με, μέχρι θανάτου
    Χαμομήλι
    Ψυχρή καταδίωξη
    Αφιερώματα / Φεστιβάλ

    Αφιέρωμα: Προβολή στην Αμφισβήτηση, στο ΙΜΚ

    Το Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης σε συνεργασία και με την υποστήριξη της ανεξάρτητης εταιρίας διανομής επιλεγμένων ταινιών «New Star» και τον Βελισσάριο Κοσσυβάκη, διοργανώνει αφιέρωμα με τίτλο «Προβολή στην Αμφισβήτηση», από την Τετάρτη 4/4/2012 έως την Τετάρτη 25/4/2012 με ελεύθερη είσοδο.

    Μάρη Τιγκαράκη

    Αφιέρωμα «Προβολή στην Αμφισβήτηση»

    • Zabriskie Point

    Τετάρτη 4 Απριλίου 2012, στις 21:30
    Σκηνοθεσία: ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ  (ΗΠΑ – 1970 –  Έγχρωμη – 110’)
    Σενάριο: Michelangelo Antonioni, Harrison Starr, Clare Peploe
    Μοντάζ: Franco Arcalli, Jim Benson
    Σπέσιαλ εφέ: Earl McCoy
    Παραγωγός: Carlo Ponti
    Σχεδιασμός παραγωγής: Dean Tavoularis

    Με τη μουσική των: Pink Floyd, The Youngbloods, The Kaleidoscope, Jerry Garcia, Patti Page, Grateful Dead, Rolling Stones

    Μια αυθεντική δημιουργική κατάθεση για την έκρηξη των sixties, την αντικουλτούρα, την ιδεολογική σύγχυση, τη λυσσασμένη επιθυμία για εξέγερση, το ουτοπικό πλην όμως διαρκές όραμα της ανατροπής.

    Με ένα σχεδόν ντοκιμαντερίστικο στυλ, με μουσικές των Stones, των Grateful Dead και των Pink Floyd, ο Αντονιόνι βρίσκει την αφορμή να διατρέξει μια δεκαετία και μια ήπειρο, να σημαδέψει την σεξουαλική απελευθέρωση με μια εμβληματική ερωτική σεκάνς, να καταλήξει στο οικείο «ψυχρό» μεγαλοαστικό περιβάλλον, πριν το κυριολεκτικά εκρηκτικό, αναπάντεχο φινάλε (που αντέγραψε και ο Φίντσερ στο Fight Club).

    • Να πεθαίνεις στα 30

    Τετάρτη 11 Απριλίου  2012, στις 21:30
    Σκηνοθεσία:  ΡΟΜΑΝ ΓΚΟΥΠΙΛ (Γαλλία – 1982 – Ντοκιμαντέρ – A/M – 97΄)
    Χρυσή Κάμερα Φεστιβάλ Καννών 1982
    Σενάριο: Roman Goupil
    Μοντάζ: Francoise Prenant
    Ήχος: Dominique Dalmasso, Jacques Kebadian
    Παραγωγή: ΜΚ2

    «Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος, παρά να ζεις γονατιστός»: Μια μοναδική μαρτυρία για το Μάη του ’68 «από τα μέσα». Ο Ρομάν Γκουπίλ, στις τελευταίες τάξεις του γυμνασίου τότε, έζησε τα γεγονότα «από μέσα» όντας οργισμένος ακτιβιστής, σε πεζοδρόμια και οδοφράγματα. Πάντα μαζί του μια οχτάρα κάμερα, καθώς από τα μικράτα του κιόλας έβρισκε πολύ πιο απλό να κινηματογραφεί παρά να μιλάει καν.
    Πολιτικός του μέντορας, αλλά και κολλητός του, τότε, ο Μισέλ Ρεκανατί, ταγμένος επαναστάτης, παρών σε κάθε διαδήλωση, σε κάθε σύγκρουση, σε δεκάδες συζητήσεις για το μέλλον και την κατεύθυνση της επανάστασης, ταυτόχρονα, ένα παιδί με ένα διαρκές τραύμα μετά την ανακάλυψη πως ήταν υιοθετημένος. Για τον νεαρό Μισέλ, η διαρκής εξέγερση ήταν ο μοναδικός τρόπος επαφής με τον κόσμο.

     Κι ο Μάης πέρασε κι ο Ρομάν Γκουπίλ μπλέχτηκε για τα καλά με το σινεμά (βοηθός πια σε σημαντικούς Γάλλους δημιουργούς), ενώ ο Μισέλ αγωνιζόταν να προσαρμοστεί στις καινούριες εποχές. Δεν το κατάφερε ποτέ, το 1978, πριν κλείσει τα τριάντα χρόνια του, έδωσε τέλος στη ζωή του. Ο Ρομάν Γκουπίλ, συγκεντρώνει το υλικό που τραβούσε τις μέρες της εξέγερσης, από διαδηλώσεις, θυελλώδεις συζητήσεις για το μέλλον της ανθρωπότητας, προσωπικές καθημερινές στιγμές και αποχαιρετά τον αγαπημένο του φίλο και μαζί τις μέρες της αθωότητας. Δεν πρόκειται για μια πένθιμη ελεγεία, ο Ρεκανατί μοιάζει περισσότερο με τον Αντουάν Ντουανέλ, τον ήρωα του Τρυφώ που σχεδόν αδυνατούσε να κατανοήσει τα κίνητρα οποιουδήποτε άλλου εκτός του εαυτού του. Δεν είναι μια αναπόληση των «παλιών καλών καιρών», αλλά μια επιστολή στο παρελθόν γεμάτη φρεσκάδα και χιούμορ (άλλωστε το μοναδικό στυλ χάρισε στον Γκουπίλ και την «Χρυσή Κάμερα» στο Φεστιβάλ Καννών. Είναι μια μοναδική μαρτυρία «από τα μέσα» για όλους αυτούς που προτίμησαν «να καούν παρά να σκουριάσουν», για αυτούς που πραγματικά πλήρωσαν το τίμημα της ουτοπίας, αυτούς που πίστεψαν σχεδόν παθολογικά στην δυνατότητα ενός καλύτερου κόσμου.

    • Το αλάτι της γης

    Τετάρτη 18 Απριλίου 2012, στις 21:30
    Σκηνοθεσία ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΠΙΜΠΕΡΜΑΝ (Η.Π.Α. – 1953 – 90’- Έγχρωμο)
    Σενάριο MICHAEL WILSON,
    Παραγωγή PAUL JARRICO,
    Μουσική SOL KAPLAN

    Με τους: ROSAURA REVUELTAS, JUAN CHACON, WILL GEER, DAVID WOLFE, MERVIN WILLIAMS, DAVID SARVIS

    Η μόνη ταινία στη μαύρη λίστα του Μακαρθισμού στην Ιστορία του Αμερικανικού Κινηματογράφου
    Μέγα βραβείο, βραβείο καλύτερης ηθοποιού Φεστιβάλ Κάρλοβυ-Βάρυ.
    Καλύτερη ξένη ταινία του 1955 για τους Γάλλους κριτικούς.
    Το 1992 επιλέχθηκε για το Κρατικό Αρχείο Ταινιών της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου

    Η ταινία «Το Αλάτι της Γης» είναι βασισμένη σε μια πραγματική απεργία, και χρησιμοποιεί εργάτες του ορυχείου στο καστ της. Αποτελεί ένα σπάνιο παράδειγμα αμερικανικής ταινίας που προωθεί τον κοινωνικό ρεαλισμό.
    Η ταινία αποκαλύπτει τις άθλιες συνθήκες εργασίας και ζωής της Μεξικανο-αμερικανικής κοινότητας και την σκληρή εκμετάλλευση των κατοίκων από τους λευκούς (Αγγλο- Αμερικάνους, όπως αποκαλούνται) βιομηχάνους.
    Κάποτε η γη ανήκε στην κοινότητα, η Εταιρεία Ψευδαργύρου, όμως, ήρθε ξαφνικά, ανέλαβε την εκμετάλλευσή της κι άφησε στους κατοίκους την «επιλογή» είτε να φύγουν ή να δεχτούν να εργαστούν με εξαιρετικά χαμηλούς μισθούς  κι άθλιες συνθήκες.

    Η απεικόνιση των Μεξικάνων και των μεταναστών στην ταινία δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα του Χόλυγουντ. Δεν παρουσιάζονται ως τα τίμια θύματα που αποζητούν να κερδίσουν την εύνοια του λευκού. Στο «Αλάτι της Γης» οι απεργοί είναι υπερήφανοι αγωνιστές.

    • Το  Μίσος

    Τετάρτη 25 Απριλίου 2012, στις 21:30
    Σκηνοθεσία:  ΜΑΤΙΕ ΚΑΣΣΟΒΙΤΣ  (Γαλλία – 1995 – 96’ – Α/Μ)
    Σενάριο-Σκηνοθεσία: Mathieu Kassovitz
    Μουσική: Assassin
    Διευθ. Φωτογραφίας: Pierre Aïm
    Μοντάζ: Mathieu Kassovitz, Scott Stevenson    
    Παραγωγή: Christophe Rossignon

    Πρωταγωνιστούν:Vincent Cassel, Hubert Koundé, Saïd Taghmaoui, Abdel Ahmed Ghili, Solo, Joseph Momo, Héloïse Rauth, Rywka Wajsbrot, Olga Abrego, Laurent Labasse, Nabil Ben Mhamed,    Benoît Magimel, Medard Niang, Arash Mansour, Abdel-Moulah Boujdouni, Mathilde Vitry, Christian Moro, JiBi, Edouard Montoute

    Βραβείο καλύτερης Σκηνοθεσίας Φεστιβάλ Καννών 1995
    Βραβείο Σεζάρ Καλύτερης Ταινίας, Καλύτερου Μοντάζ,
    Καλύτερης Παραγωγής 1995
    Βραβείο Λυμιέρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας,
    Καλύτερης Ταινίας 1996

    Ο νεαρός τότε σκηνοθέτης, καταγράφει αυτό το οδοιπορικό, με ύφος άλλοτε ντοκιμαντερίστικο και άλλοτε σχεδόν παραισθητικό, αποτυπώνοντας τα κοινωνικά αίτια που κρύβονται πίσω από τις συμπεριφορές. Η ταινία, βαθύτατα πολιτική, αποτελεί μια προφητική ματιά στα γεγονότα του Παρισιού, το 2006, προοικονομώντας τη βίαιη εξέγερση των μεταναστών στα γκέτο.

    Μακριά από την κοινωνική ανάλυση και τη φτηνή δημαγωγία, το Μίσος αποτυπώνει εικόνες μιας ασφυκτικής καθημερινότητας με την αμεσότητα του ντοκουμέντου. «Αυτή είναι μια ταινία ενάντια στους μπάτσους και θέλω να εκληφθεί ως τέτοια.», λέει ο σκηνοθέτης, ο οποίος, όμως, αν και κάνει ένα ασπρόμαυρο φιλμ, δε πέφτει στη παγίδα της καταγγελίας και του διαχωρισμού σε άσπρο και μαύρο. Ξεκινά με δεδομένη την αυθαιρεσία της εξουσίας και προχωρά επικεντρώνοντας την προσοχή του στα γρανάζια του μηχανισμού που αναπαράγει και διαιωνίζει την οργή και την προκατάληψη.

    Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
    Πειραιώς 206, Ταύρος, Αθήνα,  τηλ. 210 3418 550,  φαξ.  210 3418 570
    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο : [email protected] Ιστοσελίδα:  www.mcf.gr

    Πληροφορίες – κρατήσεις θέσεων: 210 34 18 579, Δευ-Παρ 11:00 – 14:00

    TV CALENDAR
    22 Μαρτίου 2019
    Μη χάσετε
    The Village Κ1 Ε1
    COSMOTE CINEMA 4HD - 21;00
    Δείτε περισσότερα >>
    Περισσότερα από CINEMA