MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
25
ΑΠΡΙΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Έλληνες ηθοποιοί για τούρκικα: “ΠΡΟΔΟΤΕΣ οι καναλάρχες, που τα παίζουν!” κ.α.

Ήταν που ήταν η κατάσταση δύσκολη για τους Έλληνες ηθοποιούς, με την οικονομική κρίση απόγινε. Μειώνονται τώρα και τα κρατικά κανάλια (άρα και τα ελληνικά σίριαλ που θα παίζονται στην κρατική τηλεόραση), έρχεται και η καταιγίδα των τούρκικων σίριαλ και τους αποτελειώνει.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Η δυσκολία αυτή φέρνει υπερβολές και χοντράδες από διάφορους φαφλατάδες του χώρου. Κάποιος είπε στην τηλεόραση ότι οι διευθυντές των καναλιών είναι… ΠΡΟΔΟΤΕΣ , διότι παίζουν τούρκικα σίριαλ. Αυτό, τώρα, επειδή είναι τούρκικα. Αν ήταν από άλλη χώρα (και όχι από τους… προαιώνιους εχθρούς μας) δεν θα πείραζε. Άλλος είπε ότι θα μάθει τούρκικα, για να πάει να δουλέψει στην Τουρκία. Λες και οι τούρκικες παραγωγές κάνουν ουρές για να τον προσλάβουν!

Πιο μπλαζέ και πιο υπεράνω η Ζέτα Μακρυπούλια- ίσως γιατί δεν έχει και τόση ανάγκη να δουλέψει σε κάποιο ελληνικό σίριαλ. “Μόδα είναι, θα περάσει” είπε. “Άντε, για να πάρουμε κι εμείς σειρά”. Γεγονός είναι πάντως ότι το ίδιο θα μπορούσε να ισχυρισθεί κανείς και για την ίδια ως ηθοποιό. Ότι μόδα ήταν και πέρασε.

Όποιος χρησιμοποιεί τα γούστα του μαζικού κοινού, για να υπερασπισθεί την αξία του, δεν θα πρέπει να το κάνει κατά το δοκούν. Αν το μαζικό κοινό ξέρει, τότε δεν έχει δίκιο μόνο για το ταλέντο της Μακρυπούλια, αλλά και για την ποιότητα των τούρκικων. Αν δεν ξέρει, τότε έχει άδικο και στα δύο!

Κατά τη γνώμη μου, η επιτυχία των τούρκικων οφείλεται σε διάφορους λόγους, οι οποίοι ήταν επαρκείς ώστε να υπερβούν τόσο τις δυσκολίες της γλώσσας, όσο και αυτές της αντιπάθειας που τρέφει ο μέσος Έλληνας για τους Τούρκους. Κατ’ αρχάς είναι πολύ καλογυρισμένα. Δεύτερον είναι πανάκριβες παραγωγές, που ξεχειλίζουν χλίδα τόσο στα σπίτια, όσο και στα αυτοκίνητα και στα ρούχα. Τρίτον, είναι τίγκα στο σασπένς και στο μελόδραμα (πράγματα απαραίτητα για το είδος της σαπουνόπερας και που τραβάνε πολύ το κοινό). Και τέταρτον, οι Τούρκοι δείχνουν μια υπερβολική προσκόλληση στην οικογένεια, που είναι ταμάμ με τη μέση ελληνική οικογένεια.

Έχω μάλιστα την υποψία ότι η επιτυχία των τούρκικων σίριαλ, που υπερπροβάλλουν οικογενειακές αξίες, δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τους Έλληνες διαφημιστές. Κι ίσως είναι κι αυτός ένας από τους λόγους, που η ελληνική διαφήμιση τελευταία έχει “ερωτευθεί” τόσο πολύ την  οικογένεια και την ελληνίδα μάνα με τα παστίτσια και τα γαλακτομπούρεκα και την ρίχνουν σε τόσα πολλά σποτ. Αλλά αυτό είναι μια υπόθεση, την οποία δεν μπορώ να επιβεβαιώσω.

Γιώργος Σμυρνής

Περισσότερα από Ιστορίες
VIMA_WEB3b