Η Δίγκα ζωγραφίζει γυμνά και δεν απεικονίζει πρόσωπα, καθώς παρατηρείται η πλήρης απουσία τους. Κύριο θέμα της είναι η ανθρώπινη φιγούρα σε μια κατάσταση κρίσης. Οι σκοτεινές μορφές της περιπλανιόνται σε αφιλόξενους τόπους και το μοναδικό στοιχείο που τις κάνει διακριτές είναι τα ψυγεία με το κόκκινο σήμα της coca-cola.
Εισάγει μέσα στο έργο τον ίδιο της τον εαυτό σαν κομμάτι της κριτικής. Πρόκειται για μια θριαμβική ενσωμάτωση της εικόνας της που απορρέει από τον έλεγχο της κατοπτρικής ταύτισης. Μέσα στις αυτοπροσωπογραφίες, διερευνά τον ίδιο της τον εαυτό.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Καλλιτέχνης: Κλεοπάτρα Δίγκα
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαρίνα Σάττι: «Ψηφίστε τη γλυκιά φέτα σαγανάκι» – Το promo λίγο πριν τον Β’ Ημιτελικό
Σε καταβάλει το άγχος; 5 συνήθειες που θα σου αλλάξουν τη ζωή, σύμφωνα με ψυχολόγο
Έλενα Παπαρίζου: Η glam guest εμφάνισή της στον Β΄ Ημιτελικό της Eurovision
«Φως! ω, πού είναι το φως;»: Τραγούδια σε ποίηση του Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
801,5 μ.: Μια παράσταση για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων στο Θέατρο Τζένη Καρέζη
Άλλες εποχές, του Χάρολντ Πίντερ στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων
Μαρίνα Σάττι: Την αποθέωσαν οι δημοσιογράφοι μετά την τελική της πρόβα
Η no1 υποτιμημένη ικανότητα που έχουν τα άτομα με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη
Η Βασιλική Μιχαλοπούλου στη σκηνή του Faust
Ριχάρδος III: Μια ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο Σύγχρονο Θέατρο