MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
16
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΙΝΕΜΑ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ X
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΙΝΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΑΙΝΙΑ X
Athens Palestine Film Festival
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Το κάστρο του απείρου (με υπότιτλους)
Dracula
Drive
Dune: Μέρος δεύτερο
F1: Η ταινία
Good Boy
Harvest
Leningrad Cowboys Go America
Leningrad Cowboys Meet Moses
Mitski: The Land
Ne Zha 2 (μεταγλωττισμένη)
Ne Zha 2 (με υπότιτλους)
Shaun of the Dead
Super Paradise
Super Story Market
Take a Trip
The Smashing Machine: Η καρδιά ενός μαχητή
Threads
Tron: Ares
Vampyr
Weapons
When Nobody’s Watching
Z
Ένα απλό ατύχημα
Έρωτας στη Βαρκελώνη
Όλα για τη μητέρα μου
Όταν έρθει το φθινόπωρο
Αγάπη μόνο
Αλέξης Ζορμπάς
Ανοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας… και Ανοιξη
Αντιγόνη
Για μια χούφτα δολλάρια
Διαβάζοντας τη Λολίτα στην Τεχεράνη
Η Γη της Επαγγελίας
Η Πέπη, η Λούσι, η Μπομ και τ’αλλα κορίτσια…
Η Πέππα γνωρίζει το νέο μωρό (μεταγλωττισμένη)
Η αρπαγή
Η γυναικα με τα σπίρτα
Ηλέκτρα
Η λίμνη των στεναγμών
Η σιωπή των αμνών
Ιστορίες του Σηκουάνα
Ιφιγένεια
Καζαμπλάνκα
Καλές γιορτές
Καλή σου νύχτα κυρ-Αλέξανδρε
Κατοικίδια στο express (μεταγλωττισμένη)
Κλέφτης από σπόντα
Μέρες οργής
Μεσάνυχτα στο Παρίσι
Μετά το κυνήγι
Μια μάχη μετά την άλλη
Μικρά πράγματα σαν κι αυτά
Μπερλινγκουέρ: Η μεγάλη ελπίδα
Μποέμικη ζωή
Νεκρό τηλέφωνο 2
Ο Νάτζι Αλ-Αλί στην αγκαλιά του Χαντάλα
Ο Ρατατούης (μεταγλωττισμένο)
Ο Σιμών της ερήμου
Ο Σιρόκο και το βασίλειο των ανέμων (μεταγλωττισμένη)
Ο Χριστός Σταμάτησε στο Εμπολι
Ο άνθρωπος χωρίς παρελθόν
Ο εξολοθρευτής άγγελος
Οι Απίθανοι (μεταγλωττισμένο)
Οι Υπάλληλοι
Ο κανόνας του παιχνιδιού
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών
Ο ξεχωριστός Γουίλ Χάντιγκ
Οταν ο Χάρι γνώρισε την Σάλι
Προσέλαβα έναν επαγγελματία δολοφόνο
Ρίφενσταλ: Στην καρδιά του Τρίτου Ράιχ
Στα βάθη του χειμώνα
Στρουμφάκια: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Συναισθηματική αξία
Τα κακά παιδιά 2 (μεταγλωττισμένη)
Τα κανόβνια του Ναβαρόνε
Τα παιδιά του Παραδείσου
Το 47
Το Χαμίνι
Το αγόρι
Το κάλεσμα 4: Τελευταία τελετουργία
Το κουκλόσπιτο της Γκάμπι: Η ταινία (μεταγλωττισμένη)
Το λιμάνι της Χάβρης
Το μίσος
Το μονοπάτι του αλατιού
Το πάθος της Ζαν ντ’Αρκ
Το τελευταίο κύμα
Το χρώμα του ροδιού
Τρωάδες
Τύχη βουνό
Χάιντι: Η διάσωση του μικρού λύγκα (μεταγλωττισμένη)
Χαμένοι στη Μετάφραση
Ψηλά στον Ουρανό (μεταγλωττισμένο)
Ως τα χαράματα
Αστυνομική

The Killer

Ο Ντέιβιντ Φίντσερ στη νέα του ταινία υμνεί ένα από τα πιο δημοφιλή genre του κινηματογράφου (ατέλειωτη η λίστα με τους κινηματογραφικούς hitmen) και δίνει την ευκαιρία στον Φασμπέντερ να οργιάσει υποκριτικά.

stars-fullstars-fullstars-fullstars-emptystars-empty
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 118'
author-image Κωνσταντίνος Καϊμάκης

Υπόθεση

Πληρωμένος δολοφόνος αναλαμβάνει μια υπόθεση ρουτίνας στο Παρίσι που όμως θα στραβώσει την ύστατη στιγμή και θα οδηγήσει τον ήρωα σε έναν ατελείωτο κύκλο αίματος και εκδίκησης.

Μην παρεκκλίνεις από το σχέδιο

Από τις πρώτες εικόνες του φιλμ προκαλεί εντύπωση η αρρωστημένη σχεδόν εμμονή του ήρωα να ακολουθεί πιστά και δίχως παρεκκλίσεις το πρόγραμμα του πριν από κάθε «ειδική» αποστολή. Το ατυχές όμως επεισόδιο στο Παρίσι αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει αλάνθαστο σχέδιο. Ούτε η ακριβής εφαρμογή των ασκήσεων γυμναστικής, ούτε η απόλυτη συγκέντρωση στο στόχο και, κυρίως, ούτε τα τραγούδια των Smiths που ακούει συνεχώς από τα ακουστικά του, μπορούν να φέρουν την ποθητή ηρεμία στον αινιγματικό άντρα ώστε να φέρει σε πέρας μία ακόμη αποστολή.

Ok, το στόρι δεν είναι ούτε πρωτότυπο, ούτε δοσμένο με κάποια ξεχωριστή πινελιά. Όμως ο Φίντσερ χάρη στην απαράμιλλη μαεστρία του ξέρει να βάζει χρυσόσκονη ακόμη και στα πιο φαινομενικά αδιάφορα έργα του. Το «Killer» δεν ανήκει στα κορυφαία φιλμ του αμερικανού αλλά έχει τις εντυπωσιακές στιγμές του (όλη η σεκάνς της αναμέτρησης του ήρωα με το «Κτήνος» είναι ένας σκηνοθετικός άθλος που παρακολουθείται με κομμένη την ανάσα) και κυρίως τα καλά κρυμμένα αλληγορικά σημεία ώστε να δοθεί στον χαρακτήρα του ψυχρού ήρωα, ο συμβολισμός μιας ευρύτερης κοινωνικής μελέτης.

Πίσω από την επαναλαμβανόμενη παρουσίαση των κανόνων που ακολουθεί πιστά ο ήρωας («μείνε αφοσιωμένος στο στόχο σου», «μην δείχνεις ενσυναίσθηση γιατί αυτό συνεπάγεται αδυναμία», «μην εμπιστεύεσαι κανέναν») ο Φίντσερ θίγει το ανελέητο κυνήγι της επαγγελματικής καταξίωσης στη σύγχρονη πραγματικότητα και την  πραγμάτωση ονείρων φτιαγμένα από τα υλικά της απληστίας, της απάθειας και του μισανθρωπισμού.

Στο πλέον δραματικό κομμάτι του φιλμ, τη συνάντηση του Φασμπέντερ (άψογος στο ρόλο που του ταιριάζει γάντι) με την Σουίντον, αποκαλύπτεται το σύστημα αξιών ενός κόσμου φτιαγμένου για νικητές και ηττημένους, για λίγους και πολλούς. Εν κατακλείδι το «Killer» μέσα από την αρχιτεκτονική μεγαλοπρέπεια του, τις παγωμένες σιωπές και τα πρωτοφανή ξεσπάσματα βίας μιλάει για εκείνους που ξέρουν ποιοι είναι και για τους υπόλοιπους που δεν πρόκειται να συναντήσουν ποτέ τον πραγματικό εαυτό τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑMonster με πολύτιμη μουσική «καρδιά» στο 64ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης12.09.2018

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Φίντσερ
Σενάριο: Αντριου Κέβιν Γουόκερ

Παίζουν: Μάικλ Φασμπέντερ, Τίλντα Σουίντον, Τσαρλς Παρνέλ

Διάρκεια: 118'
Χώρα: ΗΠΑ
Έτος: 2023

Rating: 3
Διανομή: The Film Group
Περισσότερα από CINEMA