Monopoli Team
14.08.2023
Η βασιλική οικογένεια στον κόσμο της Barbie…
Το φαινόμενο Barbie που καταγράφει πρωτοφανή εισπρακτικά ρεκόρ, ιντριγκάρει και εμπνέει δημιουργούς που με τη σειρά τους παράγουν τα δικά τους έργα. Αυτή είναι και η περίπτωση μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, όπου το δημιουργικό τμήμα της κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBarbie: Θα υπάρξουν άλλα σίκουελ; -Τι απαντάει η Greta Gerwig;12.09.2018
Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από ροζ και απολύτως πλαστικές εκδοχές των royals. Σε αυτές βλέπουμε τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα ως Κεν και Μπάρμπι, σε μια «κολακευτική» εκδοχή και για τους δύο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φέρει τεράστιες αλλαγές και στο έγκλημα12.09.2018
Διάβασε περισσότερα στο skai.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Φορολογικές δηλώσεις: 10+1 γρίφοι και παγίδες του Ε2
Αντίδωρα προσφοράς: εικαστική performance του Νίκου Καζή στον πεζόδρομο του Θησείου
Πάσχα στα ελληνικά νησιά: Ποιες είναι οι τιμές στους δημοφιλείς προορισμούς;
Hot or Not #112: Από το ανατριχιαστικό «Μικρό Ταρανδάκι» μέχρι την πορτοκαλί Αθήνα – Όσα μας άρεσαν ή μας χάλασαν αυτή την εβδομάδα
Ο Πάνος Μουζουράκης… «Μεγαλώνει»: Λίγος Ευαγγελάτος, λίγος Καραμουρατίδης και λίγη κρίση ηλικίας συνθέτουν τον νέο δίσκο
Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της: Όσα είδαμε στο πρώτο επεισόδιο του Underwonder
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Κυριακή 28 Απριλίου
Shōgun: Φινάλε για το έπος που ανέτρεψε τα δεδομένα του ιστορικού δράματος – 5 λόγοι που αξίζει να το δεις
Ποιοι δικαιούνται δωρεάν εξετάσεις για τον καρκίνο του τραχήλου και του παχέος εντέρου
Πού θα βρούμε το καλύτερο τσουρέκι της Αθήνας;