MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
29
ΜΑΡΤΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Γκουίνεθ Πάλτροου: Το διαφημιστικό κόλπο που έστησε για να διαμαρτυρηθεί για την υψηλή φορολογία…στις πάνες των μωρών

Λίγες ημέρες πριν, οι πάνες αξίας $120 που πωλούσε η Γκουίνεθ Πάλτροου μέσω της εταιρείας της Goop, προκάλεσαν μια σειρά από έντονες αντιδράσεις στα social media. Μέχρι τη στιγμή που ίδια η Πάλτροου εξήγησε το σκεπτικό της πίσω από αυτό το «διαφημιστικό κόλπο».

Monopoli Team

Η Γκουίνεθ Πάλτροου δέχτηκε σωρεία αρνητικών σχολίων τις τελευταίες ημέρες μετά την κυκλοφορία της διαφημιστικής ανάρτησης για τις Diapér, που δεν είναι άλλο από πάνες μιας χρήσης για μωρά, με τη διαφορά πως σε αντίθεση με τις κοινές πάνες της αγοράς αυτές δικαιολογούν τα $120 ανά 12άδα, αφού είναι φτιαγμένες από παρθένο μαλλί alpaca και κεχριμπαρένια κουμπώματα «γνωστά για τις αρχέγονες ιδιότητες συναισθηματικής κάθαρσης» που έχουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΓκουίνεθ Πάλτροου: Ένα γλυπτό από τη συλλογή της έγινε viral -Τελικά είναι αυθεντικό;12.09.2018

Το νέο αυτό λανσάρισμα μέσω της εταιρείας της Πάλτροου, Goop, προκάλεσε έντονη ανησυχία ακόμη και στους θαυμαστές του brand, με κάποιους να αναρωτιούνται αν πρόκειται για κάποιο κακόγουστο αστείο και άλλους να εξοργίζονται με την άτοπη αυτή κίνηση, κατηγορώντας την εταιρεία πως αντί να πουλά πάνες σε μια τέτοια εξωφρενική τιμή θα μπορούσε να προσφέρει χρήματα σε κάποιο ίδρυμα.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη goop (@goop)

Τότε, η ιδρύτρια της Goop αποκάλυψε, σε ένα βίντεο που δημοσίευσε στο Instagram της Goop, πως πρόκειται για ένα διαφημιστικό κόλπο που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με την υψηλή φορολογία στις πάνες. «Η Goop λάνσαρε μια πολυτελή πάνα μιας χρήσης στα 120$ για ένα πακέτο των 12 τεμαχίων και αυτό προκάλεσε μεγάλη οργή. Και καλά έκανε, γιατί σχεδιάστηκε ακριβώς γι’ αυτό. Για να μας εξοργίσει», είπε χαρακτηριστικά η Πάλτροου.

Και συνέχισε λέγοντας: «Αν σας εξοργίζει το να αντιμετωπίζουμε τις πάνες σαν πολυτέλεια, το ίδιο θα έπρεπε να γίνεται και όταν αυτές φορολογούνται σαν πολυτελή προϊόντα. Το Diapér είναι ένα ψεύτικο προϊόν που έχει στόχο να ρίξει φως σε ένα πραγματικό πρόβλημα».

«Παρά την απόλυτη ανάγκη σε πάνες, σε 33 πολιτείες δεν αντιμετωπίζονται ως είδη πρώτης ανάγκης», τόνισε η ηθοποιός και επιχειρηματίας. «Τις φορολογούν σαν να είναι αγαθά πολυτελείας».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη goop (@goop)

Στο τέλος του βίντεο, η Πάλτροου παρέπεμψε τον κόσμο να προσφέρει χρήματα στον οργανισμό Baby2Baby, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που παρέχει βασικά είδη, όπως πάνες, γάλα και άλλα σε οικογένειες που έχουν ανάγκη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑGoop: H πρώην COO του brand μιλά για την «τοξική κουλτούρα του wellness» που την έκανε να παραιτηθεί12.09.2018

Με πληροφορίες από The Independent.

Περισσότερα από ShowBiz
VIMA_WEB3b